Weer die discriminatie he.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:18 schreef Gridlok het volgende:
Als je een man was zou ik je een boks geven.
Hij is best lekker gevormd anders.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:19 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik snap niet wat vrouwen in m zien... kan iemand het uitleggen?
hij is geeneens gespierd
komt omdat ik er bij ben gekomen equote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:19 schreef iBenny het volgende:
Toch nog een 3e deel? Dat ik dit mee mag maken!
Brofist alles!quote:
gevormd? hij is skinny man...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij is best lekker gevormd anders.
Atletisch/Rijk/Knap/Tattoos wat valt er niet te begrijpen???quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:19 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik snap niet wat vrouwen in m zien... kan iemand het uitleggen?
hij is geeneens gespierd
Eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij is best lekker gevormd anders.
Zeggen dat Beckham skinny is.quote:
precies... en zn armen/rug...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:20 schreef Sjapoela het volgende:
Hij mag zijn borst wel eens harder trainen, zijn tepels zitten op zn ribben
Ja, die tattoos zijn ook wel een voordeel, alleen jammer dan Sneijder toen zo'n lelijke zwarte vlek heeft laten zetten. Snap ik niet man, ben je al een kabouter, ga je dat doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Atletisch/Rijk/Knap/Tattoos wat valt er niet te begrijpen???
bekijken we andere foto's?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeggen dat Beckham skinny is.
Wel v shape, zie je zo. Voor een voetballer in ieder geval meer dan gemiddeldquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:21 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
precies... en zn armen/rug...
tis gewoon een lat... geen v-shape.
Als voetballer hoor je ook niet buff te zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:21 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
precies... en zn armen/rug...
tis gewoon een lat... geen v-shape.
Kots kots kots kot op sneijder zijn tattoo en zijn vrouw.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, die tattoos zijn ook wel een voordeel, alleen jammer dan Sneijder toen zo'n lelijke zwarte vlek heeft laten zetten. Snap ik niet man, ben je al een kabouter, ga je dat doen.
Hij neukt wel met Yolanthe, dus alsnog +1.
alle pro voetballers staan in de gym... geen excuusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als voetballer hoor je ook niet buff te zijn.
Stamina > Muscles.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
alle pro voetballers staan in de gym... geen excuus
Kotsen op Yolanthe.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kots kots kots kot op sneijder zijn tattoo en zijn vrouw.
Vind je tattoo's mooi?
quote:
Nog steeds lachen om de moeder van Jan Smit. "ALLES IS WEG."quote:
Uiterlijk, jazeker zou der doen. Totaal pakket... nahhhh.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kotsen op Yolanthe.Nou ja, als ze d'r bek opentrekt snap ik het wel.
Mooi mooi. Ik vind dat een heel persoonlijk iets en sommige mensen laten hartjes en vlinders en dat soort dingen zetten omdat ze een tattoo willen. Weet niet man, vind dat een beetje onzin, maar heb zelf wel een tattoo dus scenepoints voor mij nu denk?
Haha ja blijft goud.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog steeds lachen om de moeder van Jan Smit. "ALLES IS WEG."
Volgeplamuurd. GADVEREDAMMEquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vroeger:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Ze is nep, iig zo oogt ze.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:28 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
ze ziet er knap uit... maar het is geen godin.
Daar was ze beter, ±4 jaar oude foto, ondertussen veel geld etcquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:28 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
ze ziet er knap uit... maar het is geen godin.
Hoezo niet uitgetekend dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uiterlijk, jazeker zou der doen. Totaal pakket... nahhhh.
Vrouw met tattoo's is mooooi, ga zelf voor de volle sleeve... krijg het alleen niet uitgetekend. Maarja zijn meestal de mensen die het meeste zeiken over een betekenis achter een tattoo die de kutste laten zetten haha.
Wat voor iets heb je?
dit is juist prachtigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Had dan een charmantere foto gekozen.
Ben hem nog aan het tekenen in Photoshop, maar ik verander hem te vaak etcquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo niet uitgetekend dan?
Betekenis is groot woord, maar eentje nemen zodat je kan shinen met je hartje op je lies of je vlinder op je pols vind ik onzin. Ik heb een tekening die m'n moeder ooit gemaakt heeft laten zetten tussen mn schouderbladen net onder m'n nek.
Neh, sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:31 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Neh, sorrylink tussen [img] ... [/img] zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dan wordt het moeilijk he.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben hem nog aan het tekenen in Photoshop, maar ik verander hem te vaak etc
Pics van tattoo?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:32 schreef Gridlok het volgende:
Vrouw is pas mooi als ze knap is zonder cosmetica.
klopt maar dat zijn er weinig.... kan je alle celebs al weg strepequote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:32 schreef Gridlok het volgende:
Vrouw is pas mooi als ze knap is zonder cosmetica.
toch wel, ok thxquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
link tussen [ [url= ... ]afbeelding[/url] ] zetten.
Ok waar lijkt het op?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dan wordt het moeilijk he.
Nee.
maar je kent haar toch wel?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Allemaal nep. helft is gephotoshopped
Gaat je niks aan. MUUR MUUR MUUR.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaat je niks aan. MUUR MUUR MUUR.
Ok, krijg progeria.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaat je niks aan. MUUR MUUR MUUR.
Er zijn maar weinig mensen die ik een kogel gun, maar zij is er wel één van.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Rihanna, illuminatiehoer.
hoezo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die ik een kogel gun, maar zij is er wel één van.
Lady Gaga er achter please!! Of liever ervoor, zij de eerste klapquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is genetisch man.quote:
Waarheid dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:35 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Lady Gaga er achter please!! Of liever ervoor, zij de eerste klap
Lady Gaga is tenminste nog muzikaal man. Die shit die je op tv ziet is wel poep, maar dit man:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:35 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Lady Gaga er achter please!! Of liever ervoor, zij de eerste klap
Ik heb haar en Brad een brief gestuurd of ze me wilden adopteren. Geen reactie.quote:
Eensch, dat filmpje achter de piano 3 jaar geleden ofzo is mooi.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lady Gaga is tenminste nog muzikaal man. Die shit die je op tv ziet is wel poep, maar dit man:
Nee, zij hoeft geen kogel.
JA IK OOK. ZIJ HEEFT MET JACOB GEZOEND.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:38 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
dit vind ik dus echt een irritant kind
ken ik niet... maar gewoon haar houding enz... bahquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JA IK OOK. ZIJ HEEFT MET JACOB GEZOEND.![]()
![]()
Deze?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eensch, dat filmpje achter de piano 3 jaar geleden ofzo is mooi.
JACOBquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JA IK OOK. ZIJ HEEFT MET JACOB GEZOEND.![]()
![]()
MK, sister from another mister, tik 'm aan alles.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JACOB!
Chloro wij hebben zelfde smaak mannen is me opgevallen.
toen was ze nog brunette volgens mij.quote:
Alleen wij weten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
MK, sister from another mister, tik 'm aan alles.
OOhh die, ja man, daarom. Zij hoeft geen kogel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:41 schreef Gridlok het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kan_echt_zingen.html
deze dus.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:41 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
perfectie
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
OOhh die, ja man, daarom. Zij hoeft geen kogel.
Ja toch.quote:
Ze is wel heeel kleinquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
![]()
Das gewoon een vrouw wat perfect is.... mensen die zeggen dat dat niet bestaat
Nou ja, aan het einde van de rit zit zij ook gewoon op de wc te poepen terwijl ze een sudoku oplost op haar telefoon.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
![]()
dus? wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, aan het einde van de rit zit zij ook gewoon op de wc te poepen terwijl ze een sudoku oplost op haar telefoon.
Neh niet echt, ze heeft een pukkel op haar kinquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
![]()
dat hoort bij de perfectiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:45 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Neh niet echt, ze heeft een pukkel op haar kin
Weenie.quote:
Aah wat tof, die leeuwtjesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:46 schreef Chloroform het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_met_leeuwtjes.html
Volgens mij al eerder gepost, maar ik wil hem inclusief de leeuwtjes.
Oh dus je kan dus wel bij leeuwen komen in de dierentuin zonder kapot gemaakt te worden?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:48 schreef Chloroform het volgende:
Iedereen nu filmpje kijken van lekkere man met leeuwtjes. Allemaal zwijmelen alles.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:46 schreef Chloroform het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_met_leeuwtjes.html
Volgens mij al eerder gepost, maar ik wil hem inclusief de leeuwtjes.
Ja kan dus wel ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh dus je kan dus wel bij leeuwen komen in de dierentuin zonder kapot gemaakt te worden?![]()
![]()
![]()
Ik heb ff wat gemist, kijk hem nog een keer voor jequote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:49 schreef Chloroform het volgende:
Sommige mannen hebben ook gewoon een geile nek enzo weet je. Mja.
picsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:49 schreef Chloroform het volgende:
Sommige mannen hebben ook gewoon een geile nek enzo weet je. Mja.
Al die meisjes zo kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:45 schreef Gridlok het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/944481/e0c2a33c/paparazzi.html
doet het ook goed
kom dr maar inquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:51 schreef DeRakker. het volgende:
Kenne jullie zekers ook dat filmpje dat een man een volgroeide leeuw weer ontmoet? de leeuw kende m nog van zn jonge jaren.
Christian the Lion. Altijd huilen bij dat filmpje man.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:51 schreef DeRakker. het volgende:
Kenne jullie zekers ook dat filmpje dat een man een volgroeide leeuw weer ontmoet? de leeuw kende m nog van zn jonge jaren.
ja die jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Christian the Lion. Altijd huilen bij dat filmpje man.
Haha ja, wel mooi dat je toch een band kan opbouwen met iets dat wild hoort te zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:51 schreef DeRakker. het volgende:
Haha ja dat zeggen wij vrouwen ook altijd over mannen haha ja mja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja, wel mooi dat je toch een band kan opbouwen met iets dat wild hoort te zijn.
Alsof mannen zo moeilijk zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja dat zeggen wij vrouwen ook altijd over mannen haha ja mja.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja dat zeggen wij vrouwen ook altijd over mannen haha ja mja.
Jij had het over 'iets dat wild hoort te zijn'.quote:
Wild is onvoorspelbaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij had het over 'iets dat wild hoort te zijn'.
Schitterend, eigenlijk een grote katquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Christian the Lion. Altijd huilen bij dat filmpje man.
niet altijdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:55 schreef Gridlok het volgende:
Mannen zijn waarschijnlijk de meest voorspelbare wezens op de wereld.
Mja, vaak wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:55 schreef Gridlok het volgende:
Mannen zijn waarschijnlijk de meest voorspelbare wezens op de wereld.
Omdat mensen iets proberen te zijn wat ze niet zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:57 schreef DeRakker. het volgende:
Als mannen voorspelbaar zijn... hoezo was ik toch wel verrast van Breivik als voorbeeld?
je bent altijd jezelf... als je iemand na doet.. ben jij dat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat mensen iets proberen te zijn wat ze niet zijn.
Heb het over de mensheid hé :3quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je bent altijd jezelf... als je iemand na doet.. ben jij dat.
En daarom zijn spinnen niet de top of the foodchain.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:59 schreef Chloroform het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)pertje_met_spin.html
At first I was like "EWHLL" but then I lol'd.
Dat zoiets te verwachten valt, veel mensen insane in the membrane.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wat heeft dat met voorspelbaar te maken?
Dat is net zoals bij kinderen die denken dat je ze niet zien als ze hun handen voor hun ogen hebben. Daarom zijn kinderen ook niet de top of the food chain.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En daarom zijn spinnen niet de top of the foodchain.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:59 schreef Chloroform het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)pertje_met_spin.html
At first I was like "EWHLL" but then I lol'd.
Wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is net zoals bij kinderen die denken dat je ze niet zien als ze hun handen voor hun ogen hebben. Daarom zijn kinderen ook niet de top of the food chain.
Word je baarmoeder opgegetenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is net zoals bij kinderen die denken dat je ze niet zien als ze hun handen voor hun ogen hebben. Daarom zijn kinderen ook niet de top of the food chain.
Ik eet kinderen als ontbijt, wa motten ze dan.quote:
volgens mij welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dat is nog wel een juf.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik eet kinderen als ontbijt, wa motten ze dan.
toch... mn hond begroet me altijd blij en wild... al ben ik 5min wegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:02 schreef Sjapoela het volgende:
Waarschijnlijk al bekend maar toch
enige wat hij denkt is " ETEN ETEN ETEN STOK ETEN "quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
toch... mn hond begroet me altijd blij en wild... al ben ik 5min weg
Wel met stroop hoop ik?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ikke vrouwen... mmh mensenvleesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hier zit een verhaaltje achterquote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
toch... mn hond begroet me altijd blij en wild... al ben ik 5min weg
Ze zeggen dat het naar kip smaaktquote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ikke vrouwen... mmh mensenvlees
Juf.quote:
precies... of hij moet nog uitgelaten worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
enige wat hij denkt is " ETEN ETEN ETEN STOK ETEN "
Wat voor les geef je? Metselen ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Juf.Juf ben je op de basisschool, ik ben docente. Of lerares. Geen juf.
Waarin als ik vragen mag, Nederlands?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat voor les geef je? Metselen ?
Eerst stroop dan poedersuiker zodat de poedersuiker aan de stroop blijft plakken, ja toch.quote:
Sorry hoor juf.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hihi you made a funny.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat voor les geef je? Metselen ?
Engels.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:04 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Waarin als ik vragen mag, Nederlands?
Oh dus je kan Monty Python wel waarderen denk ik?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hihi you made a funny.
[..]
Engels.
ooh me i are very good in english languge.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hihi you made a funny.
[..]
Engels.
Heb je gelijk in, maar dat zou hypocriet zijn. Idem met mijn kat trouwens, ff boodschappen doen en hij blijft maar rondjes om me heen draaien als ik terug benquote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja verhaal is leuk... maar je kan de volgende dag hetzelfde filmen
Oftewel: feed me.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:06 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar dat zou hypocriet zijn. Idem met mijn kat trouwens, ff boodschappen doen en hij blijft maar rondjes om me heen draaien als ik terug ben
Beetje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh dus je kan Monty Python wel waarderen denk ik?
Ja toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh, nou beter dan niks toch, ja toch??
precies.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:06 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar dat zou hypocriet zijn. Idem met mijn kat trouwens, ff boodschappen doen en hij blijft maar rondjes om me heen draaien als ik terug ben
ik moet pisse.... heb geen zin....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:08 schreef Chloroform het volgende:
Dorst maar te lui om drinken te pakken. Struggles man.
HOHOHO.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik moet pisse.... heb geen zin....![]()
vrouwen
Helemaal gelijk meid, ja toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerst stroop dan poedersuiker zodat de poedersuiker aan de stroop blijft plakken, ja toch.
is van Arie en Silvester.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HOHOHO.
Dát zeg ik nooit. Ik ben gewoon te lui om drinken te pakken. Als ik moest pissen was ik gewoon opgestaan.
Je kon me opvegenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oftewel: feed me.
Dit doet mijn kat ook. Heel hatelijk.
Dude, geef je kat eten dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:11 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Je kon me opvegen![]()
Mijne heeft 1 echt hatelijke eigenschap, hij knaagt. Aan kabels. Hij knaagt mijn KABELS KAPOT GVD! 1 opladen van mijn mobiel, antenne stereo, voeding router en voeding net nieuwe huistelefoon. Ik leer het hem af met een best nat pak
bij mij is de maat vol.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:14 schreef DeRakker. het volgende:
kga mn bed in rollen.... mn maag is vol
Hou 'm in de broek eh.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:14 schreef DeRakker. het volgende:
Slaap lekker, ja toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:14 schreef DeRakker. het volgende:
Dat is het niet, hij heeft ook nog 2 krabpalen, maar hij heeft een obsessie voor (vooral dunne) draadjes, autistquote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dude, geef je kat eten dan.![]()
Lekker met de plantenspuit tekeergaan, ja toch.
Maffe beesten zijn het. Is dit ook een geval van kat lijkt op baasje?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:16 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Dat is het niet, hij heeft ook nog 2 krabpalen, maar hij heeft een obsessie voor (vooral dunne) draadjes, autist
Face it! Ik wist het, zat er aan te komen. Nou hij heeft best wel wat trekjes van mij jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maffe beesten zijn het. Is dit ook een geval van kat lijkt op baasje?
Mja mja, jij ook altijd knagen aan kabeltjes enzo toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:18 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Face it! Ik wist het, zat er aan te komen. Nou hij heeft best wel wat trekjes van mij ja
Jouw kat ja?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:20 schreef Sjapoela het volgende:
Toch is hij wel lief
edit o vergeet niet het geluid te muten, ik stoor me ook aan mezelf![]()
Afgezien van het feit dat er een gruwelijke fout in de titel staat, die sowieso al nergens op slaat want de echte actie blijf uit, is het wel een lief beestje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:24 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Yups, hij is nu zo´n anderhalf jaar, had hem met 7 weken
Voorprogramma van muse vorig jaar goffertpark!quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Voorprogramma van muse vorig jaar goffertpark!
nvm dat, waren de editors. Heb deze ergens anders gezien haha
Ach ja, moest een titel verzinnen, dan maar deze en niet origineel. En wat verwacht je, dat hij ze weer terug past of watquote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat er een gruwelijke fout in de titel staat, die sowieso al nergens op slaat want de echte actie blijf uit, is het wel een lief beestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:29 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ach ja, moest een titel verzinnen, dan maar deze en niet origineelIn het Nederlands wel, in het Engels is het owns. Geeft niks toch, ja toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Let's Dance, maak me gek toch.quote:
I like yer style gurllllllquote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Let's Dance, maak me gek toch.
Mensen die niet van Queen houden zijn gay. (haha, snap je 'm, want Freddy en ja en hahaquote:
HAHAH NEE IK SNAP EM NIET XD MAAR IK ZOU ZEKER WEL SEKS HEBBEN MET FREDDY ( HAHA SNAP JE WANT AIDS?? )quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mensen die niet van Queen houden zijn gay. (haha, snap je 'm, want Freddy en ja en haha)
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
HAHAH NEE IK SNAP EM NIET XD MAAR IK ZOU ZEKER WEL SEKS HEBBEN MET FREDDY ( HAHA SNAP JE WANT AIDS?? )
Yep, en hij hield van dikke vrouwen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]Freddy was bi toch, lekker seks met hem, lekker seks met haar, alles, twee walletjes, beetje gay dit dat. LAAT MAAR.
quote:
Mwhehehe lekker voor je.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:38 schreef Gridlok het volgende:
waarom ga ik op mijn grammar letten, kut invloed heb je op mij chloro.
Kijken naar users waar de namen niet blauw zijn, hebben nooit spamtroepreclames.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:40 schreef Chloroform het volgende:
GODVER YOUTUBE HOU OP MET DIE KUTRECLAMES.![]()
Zo blijft YT gratis, andere invalshoek haha. Ik accepteer het maarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:40 schreef Chloroform het volgende:
Heb ik niet echt eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:41 schreef Sjapoela het volgende:
Over 3 uurtjes is deze jongen weer aan het werk, de faalhaas is vannacht opgebleven...
Zo blijft YT gratis, andere invalshoek haha. Ik heb het maar geaccepteerdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:40 schreef Chloroform het volgende:
heb ik nu al..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]Wat zal jij spijt krijgen straks.
Zoals eerder al gezegd heel brede muzieksmaak, maar favoriet komt dan wel op hiphop uit denk, ofzo weenie klinkt wel gay eigenlijk.quote:
Neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zoals eerder al gezegd heel brede muzieksmaak, maar favoriet komt dan wel op hiphop uit denk, ofzo weenie klinkt wel gay eigenlijk.
Hihi thx man, dat houd me op de been!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:43 schreef Gridlok het volgende:
Ik zal aan je denken als ik mezelf nog een keer omdraai.
ja.quote:
Positief blijven in deze negatieve tijden, props man.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:42 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Zo blijft YT gratis, andere invalshoek haha. Ik heb het maar geaccepteerd
[..]
heb ik nu al..
The Roots.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:44 schreef Gridlok het volgende:
Vorige Zondag nog The Roots live gezien.
De afwas doen en stoffen om kwart voor 5, wat een wijf.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:44 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
ja.
Maar ik laat jullie lekker alleen in jullie romance, kmoet de afwas nog doen gvd, een nog stoffen. Wat een kneus, heb echt spijt. Nja, slaapze straks
Jazekers, ze rockte zo kk hard. Speelde zelfs sweet child of mine van G&Rquote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
The Roots.(whehe ik gebruik deze smiley echt nooit maar nu wel toepasselijk ja toch, openstaan voor nieuwe dingen enzo.)
Heel veel koffie, smorgens fucking veel koffie drinken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:44 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Hihi thx man, dat houd me op de been!
Dat is wel nice ja. Waar was dat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jazekers, ze rockte zo kk hard. Speelde zelfs sweet child of mine van G&R( Ik ben blij dat je jezelf opnieuw uitvind nu en dan, toch? )
Lowlands!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is wel nice ja. Waar was dat?
Ah, ja, had ik kunnen weten. Sziget staat op de planning voor volgend jaar hier man, moet daar een keer geweest zijn.quote:
Mijn vriendin doet het niet meer voor mequote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De afwas doen en stoffen om kwart voor 5, wat een wijf.
Succes en slaap lekker.
Ga ik volgend jaar heen met mijn zus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, ja, had ik kunnen weten. Sziget staat op de planning voor volgend jaar hier man, moet daar een keer geweest zijn.
lijntje pep scheppen met je pepschep.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:50 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Mijn vriendin doet het niet meer voor meOk later.
En ik ga straks aan de red bull, werkt beter bij mij
Volkomen terecht ook als je geen lepra hebt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:50 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Mijn vriendin doet het niet meer voor meOk later.
En ik ga straks aan de red bull, werkt beter bij mij
Goede plannen. Wij willen met een stoet van 15 à 20 man gaan, beter gaan ze niet allemaal sjaken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga ik volgend jaar heen met mijn zus.
Haha sjaken betekent hier iets andersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goede plannen. Wij willen met een stoet van 15 à 20 man gaan, beter gaan ze niet allemaal sjaken.
Waar is hier en wat dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha sjaken betekent hier iets anders
Maar zeker doen! Hoor alleen maar goede verhalen over Sziget. Misschien zien we elkaar daar wel![]()
![]()
![]()
Hier als in waar ik woon, en fappen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar is hier en wat dan?
Ja sowieso man, zijn er in ieder geval 3 die absoluut meegaan dus prima. Ja, misschien.Misschien ook niet.
Brabant zeker?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hier als in waar ik woon, en fappen.
Zoek wel een tent gemaakt van steen.![]()
![]()
jazekersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Brabant zeker?
Ja toch, lekker warm, lekker knus, dit dat.
Brabant.quote:
Mhoah, Brabant is best goed te doen hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Brabant.
Limburg.
Friesland.
Groningen.
Drenthe.
Overijssel.
Flevoland.
Gelderland.
Utrecht.
Noord-Holland.
Zuid-Holland.
Zeeland.
Zo.
Ja, ongetwijfeld.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mhoah, Brabant is best goed te doen hoor.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 05:00 schreef Gridlok het volgende:
[Centraal] Bijbel en christendom #7
onder actieve topics kijken en dan dit troll gevoelig pareltje vinden, THERE MUST BE A GOD.
Beetje gay.quote:
Ik ook niet, krijg ik klamme handjes van, gevoel dat ik wil gooien met bommen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 05:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]Nee, ik kan daar niet zo goed tegen, tegen dat soort.. topics.
Haten op Aloe Blacc.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 05:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ook niet, krijg ik klamme handjes van, gevoel dat ik wil gooien met bommen.
.....quote:Je kunt zeer zeker demonische stemmen ervaren als de heilige geest bij je is. Als je gedoopt bent en het geloof hebt geaccepteerd, gebeurt het vaak, dat de satan je nog even gaat lopen verleiden, terwijl hij de strijd in feite al verloren heeft, omdat je nu eigendom van Christus bent. De duivel zal proberen je in al zijn macht van het geloof af te brengen. Jij bent namelijk de enige die de band tussen jou en Christus kan breken. Jij moet vechten om bevriend te blijven met Jezus. En laat Jezus de strijd tegen de demonische stemmen voeren, want Hij heeft daar meer ervaring in dan jij.
kreeg iig bij dat nummer niet echt een lekkere vibe, maybe iets anders?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 05:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haten op Aloe Blacc.![]()
![]()
Bill Withers is overigens wel baas.
[..]
[..]
.....
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 05:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kreeg iig bij dat nummer niet echt een lekkere vibe, maybe iets anders?
Ain't no Sunshine
Oh my, hoop echt dat het een troll is
Ja dit klinkt beterquote:
Haha ja, ik vind hem ondergewaardeerdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 05:12 schreef Chloroform het volgende:
Goed zo.
Ja, Mos Def kan ik ook wel waarderen. Geen grote liefhebber maar sommige nummers vind ik wel chill.
Talib Kweli?
Nope..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 05:15 schreef Chloroform het volgende:
Whiz Khalifa? Als we toch bezig zijn.
Dude!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 05:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Busta Rhymes
Wyclef nooit echt naar geluisterd.
Snoop?
Ah, meer van de oldskool merk ik al.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 05:19 schreef Gridlok het volgende:
ik kan soms nog hard gaan op Niggaz With Attitudes
Ja ja ik weet wie het is, luister er alleen niet naarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 05:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dude!
Shame on you.
Snoop, ja.
Lupe Fiasco?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |