Zo veel vragen, zo weinig antwoorden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat het vaak zo moet gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo veel vragen, zo weinig antwoorden.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:56 schreef Sjapoela het volgende:
Er durft niemand in de comfort zone te komen denk ik?Als je naar de dierentuin gaat sta je ook niet in de kooi ofwel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zit jij mij hier te vergelijken met een gorilla dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je naar de dierentuin gaat sta je ook niet in de kooi ofwel?
een mooi poesje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit jij mij hier te vergelijken met een gorilla dan.
Mijn kat is wel fucked up hoor, ze zeggen wel eens dat huisdieren qua karakter op hun baasje lijken enzo he? Mijn kat is een twisted idiot.quote:
Klinkt niet verkeerdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn kat is wel fucked up hoor, ze zeggen wel eens dat huisdieren qua karakter op hun baasje lijken enzo he? Mijn kat is een twisted idiot.![]()
Eigenlijk niet grappig hoor, altijd tegen deuren aanlopen, zijn staart proberen te pakken als hij op de trap staat, op de Xbox gaan liggen enzo.quote:
Oh mijn excuses, probeer ook gewoon de nacht door te komen eh.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lol welke pun, niet alles wat ik zeg is dubbelzinnig.
Komen we eindelijk bij je persoonlijkheid, meteen weer het gesprek dodgen en naar de kat gaan, all progress lost.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eigenlijk niet grappig hoor, altijd tegen deuren aanlopen, zijn staart proberen te pakken als hij op de trap staat, op de Xbox gaan liggen enzo.
Wat wil je weten dan? #durftevragenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Komen we eindelijk bij je persoonlijkheid, meteen weer het gesprek dodgen en naar de kat gaan, all progress lost.
Lekker hoor, met mijn hoofd tegen zijn buik aanschuren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |