Oui!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
7 jaar ouder dan jij ofzoquote:
Ben je niet in de war met APK?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:21 schreef senesta het volgende:
Ik mis Dirkh, waar hangt hij uit tegenwoordig?
Ik sprak hem vanavond nog op Facebook!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:21 schreef senesta het volgende:
Ik mis Dirkh, waar hangt hij uit tegenwoordig?
Ik ben 'm eigenlijk al dagen kwijt. Werkelijk geen idee waar ik nog moet zoeken. Ik had 'm volgens mij al niet meer toen jullie kwamenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
Oh! En op ons avondje heb je hem ook niet gebruikt he?
Heb je er niet mee zien lopen. Uitgeleend? Een van de miniatuurtjes hem meegenomen op vakantie en nog in een koffer?
waarvoor ben ik te oud?quote:
Stel die vraag eens zo ; Waarvoor ben ik niet te oud?quote:
Schei uit.quote:
Oud en opstandig?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Schei uit.
Dertig is heul jong. Kijk maar naar mij, ik ben 38 en heul erg .....
erg...
WTFquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond je wel leuk enzo... maar 30....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
otoh?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor onze <25 club. Maar otoh; je mist er weinig aan
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Schei uit.
Dertig is heul jong. Kijk maar naar mij, ik ben 38 en heul erg .....
erg...
Het begin van het einde, Tombo!
Oh die vergat ik ja. Verlept?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat.
En afgeschreven.
Vergeet afgeschreven niet!
En uitgezakt... dood aan de zwaartekrachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
Dat.
En afgeschreven.
En emotioneel flexibel. Ook heel belangrijk om te onthouden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat.
En afgeschreven.
* naar delete rent *quote:
Nou wat dat betreft mag ik nog niet klagen, alles zit nog steeds aardig op de juiste hoogte.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En uitgezakt... dood aan de zwaartekracht
Ik dacht vandaag nog: kan wel 10% afvallen, maar strak wordt het nooit meer
Dromen zijn bedrog, zongen ze toch?quote:
Ja, maar als er straks 10% minder in zitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
Nou wat dat betreft mag ik nog niet klagen, alles zit nog steeds aardig op de juiste hoogte.
Snap het ook niet
Zal ook wel niet te lang meer duren
Dát soberso!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
En emotioneel flexibel. Ook heel belangrijk om te onthouden.
Oh WTF, denk je dat *ze* er dan rot uit gaan zien?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar als er straks 10% minder in zit
Maak even een before- & een after-foto voor ons
Rot niet echt, maar... andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
Oh WTF, denk je dat *ze* er dan rot uit gaan zien?
Want laat dat lijnen dan maar lekker zitten
Dom! En als het zo niet voelt, dan is het nóg ergerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
Ik wilde het ook eens proberen
Gewoon, eens zien hoe het voelt.
Ja dat las ik in weet ik veel, ONZ en/of KLB ofzo, constant.quote:
Ik word er spontaan impotent vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Ja dat las ik in weet ik veel, ONZ en/of KLB ofzo, constant.
Dus ik denk, dat voelt vast heel lekker om dat zo te zeggen.
Viel tegen
Jong en hip is oke. Maar niet afzakken naar ver beneden je niveauquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
JA GGGGRISTUS LAAT MIJ OOK EENS JONG EN HIP DOEN
Verlept, met rimpels en uitgezakt. Wacht, kijk Greys :quote:
Je moet ALLES toch een keer geprobeerd hebben in je leven?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jong en hip is oke. Maar niet afzakken naar ver beneden je niveau
Doe maar niet, want dan moeten we je aangeven bij de FOK!-politie en dan krijg je een banquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Qwea het volgende:
Godver, ik wilde bejaarde naakte tietjes posten maar google laat me in de steek
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
Tombooooo, houd je eierstokken ff vast!
Geer gaat zwemles geven aan kleine babies!
Heb je zowenso al geprobeerd? Die is al iets minder ergquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
Je moet ALLES toch een keer geprobeerd hebben in je leven?
Nou, deze kan ik ook weer afstrepen!
Fok de fok politiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe maar niet, want dan moeten we je aangeven bij de FOK!-politie en dan krijg je een ban
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
Tombooooo, houd je eierstokken ff vast!
Geer gaat zwemles geven aan kleine babies!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Loveless85 het volgende:
Is het een vliegtuig, is het een aardbeving? Nee, het is gerammel!
Of "zo en zo"quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je zowenso al geprobeerd? Die is al iets minder erg
NIETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:
Ooooh, dus je uiterlijk komt van de heroïne!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet ALLES toch een keer geprobeerd hebben in je leven?
ik praat haast nooit meer over babies hier, toch?quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:37 schreef Loveless85 het volgende:
Het gerammel (en dus de grapjes) vallen toch wel mee lately trouwens![]()
Hoe komt dat eigenlijk?
Zou ze![]()
Ben je... ?
Ik zou maar opschieten, 30 is best oud voor kinderen.quote:
Dan was ik wel slankerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooooh, dus je uiterlijk komt van de heroïne!
Ik heb je er al een poos niet over gehoordquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
ik praat haast nooit meer over babies hier, toch?
Of is het zo erg dat ik het zelf niet door heb?![]()
nou ja, je weet nooit 100% zeker natuurlijkquote:
Wat ben je ook heerlijk fijngevoelig en subtiel he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou maar opschieten, 30 is best oud voor kinderen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik praat haast nooit meer over babies hier, toch?
Of is het zo erg dat ik het zelf niet door heb?![]()
Ja! Dat is de oplossing! We gaan collectief aan de heroïne!quote:
Je borsten gaan eerstquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
He maar ff zonder gekheid, een paar kilootjes afvallen zal toch niet echt zichtbaar effect op je boobs hebben?Dan moet je toch al echt 15 kg afvallen ofzo?
Zit je getrouwde lover vast op te wachtenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, je weet nooit 100% zeker natuurlijk
Fijn Greys, heel fijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
He maar ff zonder gekheid, een paar kilootjes afvallen zal toch niet echt zichtbaar effect op je boobs hebben?Dan moet je toch al echt 15 kg afvallen ofzo?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
Najah, zoals Elies zegt, het is minder vulling voor dezelfde hoeveelheid 'omhulsel', dus het zal ongetwijfeld wat minder strak worden. Zeker op euhmmm... jouw leeftijd?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
My middle namequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat ben je ook heerlijk fijngevoelig en subtiel he?
alimentatie eisenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit je getrouwde lover vast op te wachten![]()
Joh, ze kan toch gewoon dr tieten gaan trainenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah, zoals Elies zegt, het is minder vulling voor dezelfde hoeveelheid 'omhulsel', dus het zal ongetwijfeld wat minder strak worden. Zeker op euhmmm... jouw leeftijd?
I hope you're shitting mequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Oh nou dan laat ik het hier maar bij geloof ik
Mijn net gewassen spijkerbroek zit niet meer straks, dus eh...
Whatsapp lag er ook al uit vanavond en op t-mobile kon ik ook al niet inloggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:41 schreef senesta het volgende:
Waarom doet Photobucket zo stom? Hij loopt steeds vast als ik alle foto's op één pagina wil hebben.
Kutsmoes. Niet chickenen jij; doorgaan!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Oh nou dan laat ik het hier maar bij geloof ik
Mijn net gewassen spijkerbroek zit niet meer straks, dus eh...
Bij mij is het daar in elk geval zeer confortabel neergestreken toen er kilo's te verdelen waren. Dus ik ga ervan uit dat het daar ook weer als eerste vanaf gaat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
Voel je angst ineens?
Het ligt er aan, soms/bij sommige vrouwen kan het wel van je borsten af gaan idd, maar het hoeft niet
Dat valt dan ook niet op toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck Greys, wtf moet ik dan wel nietik moet 15 kg kwijt. Ik hou helemaal geen tieten over
![]()
Ja nou een beetje misschien.quote:
Oooooooh, het zit bij mij met name op mijn benen. *tietjes aait*quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij mij is het daar in elk geval zeer confortabel neergestreken toen er kilo's te verdelen waren. Dus ik ga ervan uit dat het daar ook weer als eerste vanaf gaat.
Mijn broek zakt overigens ook van mijn kont inmiddels
Picz or liezquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
Ja nou een beetje misschien.
Maar ff serieus, ik ben zo ongeveer met niets echt helemaal tevreden aan mezelf, maar wel met mijn boobsWant ondanks het feit dat ze vrij aan de maat zijn, zitten ze nog prima op hoogte zeg maar, zonder iets er omheen.
Jezus, wijf. Stel je niet aan. Van fucking 5kg meer of minder gaan je tieten echt niet hangen hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ff serieus, ik ben zo ongeveer met niets echt helemaal tevreden aan mezelf, maar wel met mijn boobsWant ondanks het feit dat ze vrij aan de maat zijn, zitten ze nog prima op hoogte zeg maar, zonder iets er omheen.
Ik zou het zo doen bij jouquote:
Zie, nu heb je me gekwetst. Heb je nu je zin?quote:
Ik zit klaar met mijn hackz0r skillzzzzzquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen bij jou
Maar ik ben bang dat iemand de PM kraakt ofzo
Nee-ee. Als je lijf slanker wordt, vallen je tietjes juist weer extrameerextra opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie, nu heb je me gekwetst. Heb je nu je zin?
Zie, tietJESquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee-ee. Als je lijf slanker wordt, vallen je tietjes juist weer extrameerextra op
Popje, maak je niet zo drukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
Ik zou het zo doen bij jou
Maar ik ben bang dat iemand de PM kraakt ofzo
Die kijkt voor zoiets niet eens op van haar toetsenbord hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
Of dat ik De Beeb in mijn nek heb binnenkort
Hell yeah! Als dit zo doorgaat, zit ik aankomende zondag op de 5%quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef Qwea het volgende:
En serieus, merken jullie nu al dat je afgevallen bent?
Reminds me, morgen beginnen met halterbank en dumbell oefeningenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Popje, maak je niet zo druk
En als jij al doende vindt dat je boobs teveel gaan slinken, dan stabiliseer je, ga je borstspieroefeningen doen en ga je drie weken later weer heel voorzichtig verder. No prob
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga maar es slapenIedereen succes met afvallen en Tombo met knocked-up raken
![]()
Je bent sarcastisch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell yeah! Als dit zo doorgaat, zit ik aankomende zondag op de 5%
Sorry Qweejquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie, nu heb je me gekwetst. Heb je nu je zin?
Twee vliegen in één klap! Als je een beetje opschiet, kan je voor 24:00 weer binnen zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef tombolafan het volgende:
![]()
ben ik wel niet meer een skinny bitch
Het gaat niet ZO snel hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Steek die maar op een plek waar de zon niet schijntquote:
Nee, absoluut niet. Ik zal vanmorgen op de 1,7%, ondanks dat ik vanwege de maandstonden aan het uitdijen benquote:
JA HALLO, DAN STOPT ZE GELIJKquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het gaat niet ZO snel hoorEn ze gaan ook niet meteen hangen
En als je maar een klein beetje denkt dat het wel gebeurt ga je gewoon stoppen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Ik zal vanmorgen op de 1,7%, ondanks dat ik vanwege de maandstonden aan het uitdijen ben
Dat zou in elk geval een stuk gezonder zijn dan als je in een week 5 kilo lichter bentquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef Qwea het volgende:
ik vind het eng om Donderdag te moeten wegen. Zul je zien, ben ik amper tot niks kwijt
Mja, dat wel. Maar ook verschrikkelijk demotiverend ben ik bangquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zou in elk geval een stuk gezonder zijn dan als je in een week 5 kilo lichter bent
Dat en we gaan niet eng fanatiek doen hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zou in elk geval een stuk gezonder zijn dan als je in een week 5 kilo lichter bent
Nah, als ik zou willen zou ik in een maand die 15kg kwijt kunnen zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat en we gaan niet eng fanatiek doen hoor
Als ze dat doet, dan ga ik haar persoonlijk controleren. In woord, beeld en gebaarquote:
Uhhh... heel veel meer dan opstaan en koffie maken doe ik nietquote:
Ik lust geen melk gelukkigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ze dat doet, dan ga ik haar persoonlijk controleren. In woord, beeld en gebaar
[..]
Uhhh... heel veel meer dan opstaan en koffie maken doe ik niet
Maar ik ben heel lang een soort Tombo geweest; kon eten wat ik wilde, want ik bleef toch rond de 55 kg. Tot (denk ik) ik houdbare melk en yoghurt met havermout ontdekte. Toen was het hek van de dam en sinds een paar jaar ben ik rond de 70
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb Elies geflashed
En ik stierf duizend doden, want ik deed het mobiel uploaden en dacht heel even dat ik per ongeluk facebook aanklikte ipv photobucket
En dat je dan bij FB niet helemaal zeker weet of je 'm er nou weer afgehaald hebt of niet (dat je zelf denkt van wel, maar dat de rest van de wereld je pic dan nog drie uur lang kan zien). The horrorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb Elies geflashed
En ik stierf duizend doden, want ik deed het mobiel uploaden en dacht heel even dat ik per ongeluk facebook aanklikte ipv photobucket
Ik heb serieus hem meteen van PB gedelete en daarna dmv uitloggen en cookies wegsmijten enzo gecontroleerd of ie ECHT weg wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dat je dan bij FB niet helemaal zeker weet of je 'm er nou weer afgehaald hebt of niet (dat je zelf denkt van wel, maar dat de rest van de wereld je pic dan nog drie uur lang kan zien). The horror
Er is dus hoopquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ze dat doet, dan ga ik haar persoonlijk controleren. In woord, beeld en gebaar
[..]
Uhhh... heel veel meer dan opstaan en koffie maken doe ik niet
Maar ik ben heel lang een soort Tombo geweest; kon eten wat ik wilde, want ik bleef toch rond de 55 kg. Tot (denk ik) ik houdbare melk en yoghurt met havermout ontdekte. Toen was het hek van de dam en sinds een paar jaar ben ik rond de 70
En dat om een stel tietenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb serieus hem meteen van PB gedelete en daarna dmv uitloggen en cookies wegsmijten enzo gecontroleerd of ie ECHT weg was
Dus niet eens fully nude?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was nog een best nette versie ook, vrij beschaafd
valt vies tegenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Trusten tetje!
En zo te zien hou je nog best wat over
Keurigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
Het was nog een best nette versie ook, vrij beschaafd
neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:09 schreef senesta het volgende:
Ik ga even Elco uitlaten, willen jullie even wachten met verder posten tot ik terug ben?
Dank
Saai hoor. Je had ook een tietsendans voor Elies kunnen opnemen. Dat was baas geweest.quote:
Het is toch juist leuk als je iets terug te lezen hebtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:09 schreef senesta het volgende:
Ik ga even Elco uitlaten, willen jullie even wachten met verder posten tot ik terug ben?
Dank
Een tietsendans?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Saai hoor. Je had ook een tietsendans voor Elies kunnen opnemen. Dat was baas geweest.
Thank joe!quote:
Ik wilde het niet vragen, maar ik zat ook ff zo van.... huhquote:
-squote:
For what it's worth... ik ben serieus retetrots op je!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:12 schreef Qwea het volgende:
nou de baas ligt in bed. Dan moet ik afsluiten. Zie je nou wat voor kutleven ik heb? En dan heb ik ook al een week lang, bijna 2 geen bier gehaddag dag, tot morgen
ik ook!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
For what it's worth... ik ben serieus retetrots op je!
Ik ook; moedig ende knapquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:15 schreef Greys het volgende:
Nee, niet doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:19 schreef tombolafan het volgende:
En ik ben nu helemaal onzeker over mijn boobs, ik durf niet meer naar de sauna
Houd op, ik heb ze gezien, niks mis meequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook!
Zo is hetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
Stuur Elies anders ff een foto, Tombo!
En hangen doen ze, bij mij iigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook!
Dat is mooiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:26 schreef Takaiki het volgende:
En hangen doen ze, bij mij iig![]()
Jeetje wat was het vanochtend raar in EindhovenHet was serieus net nacht, zo donker
![]()
Enniehoe, moest jullie nog effe melden dat collega Takkeman terecht is, gezond en wel en een figuurlijk diepe indruk rijker![]()
PS: jullie gaan te snel...ik krijg het niet bijgelezen
Nou, ik denk nu heb ik eindelijk ook iets om over te miepenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Houd op, ik heb ze gezien, niks mis mee
En terechtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik denk nu heb ik eindelijk ook iets om over te miepen
Nee hoor, ik ben er blij mee, er zijn genoeg mensen die ze mooi vinden (![]()
) en dus ben ik tevreden
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:35 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga slapennog veel plezier met jullie tieten
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:35 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga slapennog veel plezier met jullie tieten
Hihi!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:36 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]en dat was nou mijn 4600e post
Trusten Takkietakkie!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:39 schreef Takaiki het volgende:
Ik gaat ook wieder.![]()
Trusten allemaal
Ik heb jullie ook wel gemistquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Trusten Takkietakkie!
Ik vind het leuk dat je er wat vaker bent tegenwoordig
Nou, stop jij dan eens met lijnen want jij bent ook prima zo!quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb jullie ook wel gemist, zeker na verhalen van Catje
![]()
(mag ik nu weer in de OP?)
Iedereen is 100%quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, stop jij dan eens met lijnen want jij bent ook prima zo!
Jawel, iedereen is altijd 100%quote:
quote:
Ik zal er over nadenkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:44 schreef Takaiki het volgende:
Jawel, iedereen is altijd 100%![]()
Een wereld vol Barbies is saaaaaaaiiii
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken er mijn levensmotto van maken
Oeh, wat gezellig!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:30 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Vandaag gaan Bob en ik naar de kapper![]()
*giechel*quote:Ik heb genoten van de onderwerpen van gisteravond/vannacht
Hoiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:30 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Vandaag gaan Bob en ik naar de kapper![]()
Ik heb genoten van de onderwerpen van gisteravond/vannacht
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:36 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik gister ook vroeg naar bed gaan met m'n boek. Lekker nog even ontspannen voor ik ging slapen, dacht ik zo.
Komt A. thuis, lig ik jankend in bed van "Je moet niet doodgaan hoor, boehoehoe, snik, want blablabla *insert wat er in het boek gebeurde*.
P.S. I love you is dus meer voor overdag, denk ik zo
Nee de chemicaliën zijn niet goed voor haar huidje en ze heeft van nature ook al krullenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoi
Gaat Bob aan de jheri curl?
Grees, dan moet je eerder naar bed toe gaantenzij korte nachtjes je ding zijn
Dat is uit dat mailtje van Q d'r moederquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:47 schreef Greys het volgende:
Muis, jouw sig, wat is dat?
En korte nachtjes zijn niet echt mijn ding, maar wel veel voorkomend lately.
Nu was ik vrij vandaag, dus ging ik vrij laat naar bed vannacht, maar bedacht me om 7.15 dat ik de groene container (dat hier dus het gewone huisvuil is) vergeten was buiten te zetten. Dus daar ging ik. En hup, alle dieren wakker.
Nou ja, toen ben ik er maar uit gebleven
Biet was vast blijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:47 schreef Greys het volgende:
Muis, jouw sig, wat is dat?
En korte nachtjes zijn niet echt mijn ding, maar wel veel voorkomend lately.
Nu was ik vrij vandaag, dus ging ik vrij laat naar bed vannacht, maar bedacht me om 7.15 dat ik de groene container (dat hier dus het gewone huisvuil is) vergeten was buiten te zetten. Dus daar ging ik. En hup, alle dieren wakker.
Nou ja, toen ben ik er maar uit gebleven
Bietje was heel even blij en ligt ondertussen alweer enorm te ronken.quote:
Die had ik al gelezenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:08 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh jongens, als jullie een kwartiertje tijd te doden hebben, lees dan onderstaand topic. Het begint een beetje sneu enzo maar al wel lollig, maar vanaf blz 5 ongeveer neemt het echt een hilarische wending
Nieuwe trend?: wijdbeens zonnebaden!
Ze roepen beide om het hardst dat ze geen klitten hebben. Mr trouble liegt dus die heeft er heel veel de ander heeft er nooit 1tje maar die is ook helemaal waus van de furminatorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook. En haar lijfje voelt nu zo lekker zacht aan. Nu kunnen we haar tenminste fatsoenlijk knuffelen en kroelen. Vandaag nog even niet.... gevoelig allemaal nog.
Maar voor F_R is het een aanrader om Rossi (of was het Fire?) te laten behandelen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, niet doen
Onzeker zijn over je boobs is zó nutteloos. Je hebt ze, ze hangen er en je kunt er weinig aan veranderen. En de enige die iets van jouw boobs vindt, ben je zelf. De rest van de goegemeente zal het ten ene male worst wezen hoe jouw dames erbij hangen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Pfff, slijmerdsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook!
Ik heb het al gelezen, sneu hoor. Moeilijke beslissing Multiquote:
Pff het stopt ook niet hèquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:58 schreef Qwea het volgende:
ooh echt hoor, wat een kut bedrijf dat uwv. Eerst mag je hem vertellen dat hij dat contract in zijn reet moet steken (telefonisch gezegd) nu krijgt Mike een mailtje dat ie hem een ultimatum moet stellen en hoopt ze dat hij alsnog kan tekenen. Sodemieter ff op
Mike is er niet dus ik heb een mailtje terug gestuurd
Het is echt een incompetent kutbedrijfquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:07 schreef Maes het volgende:
[..]
Pff het stopt ook niet hèIk ben het met je eens, het uwv is het bestaan niet waard
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:14 schreef MikeyMo het volgende:
Hoi, de tieten van Tombolafan. Ik wil ze graag even zien en indien gewenst zal ik er een deskundig oordeel over geven.
Serieus.
Koekje erbij?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:14 schreef MikeyMo het volgende:
Hoi, de tieten van Tombolafan. Ik wil ze graag even zien en indien gewenst zal ik er een deskundig oordeel over geven.
Serieus.
Het was meer de eerste zes woorden denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:47 schreef Oognip het volgende:
Is er dan echt helemaal niemand trots op mij?
Hahaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was meer de eerste zes woorden denk ik
Maar yayyyyyyyyyyyyyy
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:16 schreef Oognip het volgende:
En ik ben blij want dit is pas de derde dag van mijn dieet en ik ben al 1.5 kilo kwijt!
Ok. ik ben wel voor het weegmoment naar de wc geweest
Als je dat dan maar wel neemt, anders is het echt niet baasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:07 schreef Qwea het volgende:
963 is baas, want dan kan ik fruit en nootjes nemenomnomnomnom
En nog wel een extra boterham tussendoor ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:07 schreef Qwea het volgende:
963 is baas, want dan kan ik fruit en nootjes nemenomnomnomnom
Ik las Mask of Megamindyquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:53 schreef Greys het volgende:
Oeioeioei de Lush die we besteld hadden dit weekend is er al
Mask of Magnaminty
Cracker met kipfiletquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
En nog wel een extra boterham tussendoor ook
Ga eens wat meer eten zodat je op 1500 komt zitten ofzo!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Cracker met kipfiletInmiddels alles ingevuld en dan sta ik op 1164. Met kiwi en cracker tussendoor. Misschien maak ik er wel 2 crackers van
quote:
Ik doe echt geen fuck he! Ik beweeg niet tot amper, dus ik verbrand ook bijna niksquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ga eens wat meer eten zodat je op 1500 komt zitten ofzo!
Klinkt goed!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het is zooooooooooo goddelijk!
Een mintig ruikend groen prutje dat je hele gezicht verfrist en schoon maakt, woeiiiii
Maak er twee van en doe eens gek, neem nog wat lekkere nootjes enzo, zodat je idd op 1450-1550 komt vandaag. Anders gaat jouw lijf teveel wennen aan 'oei ik krijg maar 1100 kcal per dag en daar moet ik het mee doen' en gaat het reserves opslaan enzo. En da's nou net wat we niet willenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Cracker met kipfiletInmiddels alles ingevuld en dan sta ik op 1164. Met kiwi en cracker tussendoor. Misschien maak ik er wel 2 crackers van
In elk geval af en toe, om de paar dagenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe echt geen fuck he! Ik beweeg niet tot amper, dus ik verbrand ook bijna niks
Moet ik dan echt nog naar 1500?
Nou, dan neem ik tussen de middag ook maar 4 broodjesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak er twee van en doe eens gek, neem nog wat lekkere nootjes enzo, zodat je idd op 1450-1550 komt vandaag. Anders gaat jouw lijf teveel wennen aan 'oei ik krijg maar 100 kcal per dag en daar moet ik het mee doen' en gaat het reserves opslaan enzo. En da's nou net wat we niet willen
Google eens op BMR en kijk even of je dat kan gaan berekenen. BMR geeft het aantal kcal wat je minstens zou moeten eten om op gewicht te blijven. Je wilt niet weten hoeveel kcal je al nodig hebt om gewoon je organen en al goed werkzaam te houden!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe echt geen fuck he! Ik beweeg niet tot amper, dus ik verbrand ook bijna niks
Moet ik dan echt nog naar 1500?
Ik was een eentje vergeten bij die 100 kcalquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan neem ik tussen de middag ook maar 4 broodjesipv 3.
1757 kcal, wtf?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Google eens op BMR en kijk even of je dat kan gaan berekenen. BMR geeft het aantal kcal wat je minstens zou moeten eten om op gewicht te blijven. Je wilt niet weten hoeveel kcal je al nodig hebt om gewoon je organen en al goed werkzaam te houden!
En ik maar blij zijn dat ik elke dag rond de fucking 1100 zatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was een eentje vergeten bij die 100 kcal
Maar inderdaad, je mag best een dagje ofzo op 1200 komen maar ook wel dagen in de week inbouwen dag je echt 1500 ofzo binnen krijgt. Want wat Gb zegt klopt, alleen al om te 'leven', dus ademhalen, slapen, je organen te laten werken enz verbruik je al meer dan 1000
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:18 schreef Qwea het volgende:
Dit is het aantal calorieën dat je lichaam per 24 uur verbruikt als je lichaam in absolute rust is.
1757 in rust? Tyfus
Hoezo sorry?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:21 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind mask of magnaminty verschrikkelijk stinken, sorry Grees
Lekkahquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:20 schreef Qwea het volgende:
Jezus, nou dan mag ik idd wel meer gaan eten
*groentesoep toe gaat voegen en straks gaat maken.
Ja, dat blijktquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekkah![]()
Je verkijkt je er een beetje op, en dat is logisch. Als je magere producten kiest kan je gewoon heel veel eten!
Nou sorry omdat ons equilibrium nu verstoord isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo sorry?
In de Lush reviews (199 stuks) vindt ook een kwart het niet lekker ruiken en de rest vindt het goddelijk. Als je er niet van houdt, houd je er niet van!
1812quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:25 schreef Greys het volgende:
Hé maar ik vind die BMR uitreken dingen wel een beetje stinky, want als ik deze invul:
http://www.giantpt.com/vo(...)caloriebehoefte.html
en dan die onderste, ver naar beneden scrollen, dan kom ik maar op een BMR van 1280...
Daar 1547.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:27 schreef Qwea het volgende:
http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.php
Doe die es Greys? Die deed ik eerst
Seriously?quote:
Bij die kun je ook invullen wat je activiteitenniveau is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar 1547.
Maar daar houden ze er geen rekening mee dat ik niet/amper beweeg
Bij die andere wel en dan heb ik ineens een BMR van 1218
Jawel, want er staat "Dit is het aantal calorieën dat je lichaam per 24 uur verbruikt als je lichaam in absolute rust is."quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar 1547.
Maar daar houden ze er geen rekening mee dat ik niet/amper beweeg
Bij die andere wel en dan heb ik ineens een BMR van 1218
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |