Oui!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
7 jaar ouder dan jij ofzoquote:
Ben je niet in de war met APK?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:21 schreef senesta het volgende:
Ik mis Dirkh, waar hangt hij uit tegenwoordig?
Ik sprak hem vanavond nog op Facebook!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:21 schreef senesta het volgende:
Ik mis Dirkh, waar hangt hij uit tegenwoordig?
Ik ben 'm eigenlijk al dagen kwijt. Werkelijk geen idee waar ik nog moet zoeken. Ik had 'm volgens mij al niet meer toen jullie kwamenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
Oh! En op ons avondje heb je hem ook niet gebruikt he?
Heb je er niet mee zien lopen. Uitgeleend? Een van de miniatuurtjes hem meegenomen op vakantie en nog in een koffer?
waarvoor ben ik te oud?quote:
Stel die vraag eens zo ; Waarvoor ben ik niet te oud?quote:
Schei uit.quote:
Oud en opstandig?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Schei uit.
Dertig is heul jong. Kijk maar naar mij, ik ben 38 en heul erg .....
erg...
WTFquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond je wel leuk enzo... maar 30....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
otoh?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor onze <25 club. Maar otoh; je mist er weinig aan
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Schei uit.
Dertig is heul jong. Kijk maar naar mij, ik ben 38 en heul erg .....
erg...
Het begin van het einde, Tombo!
Oh die vergat ik ja. Verlept?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat.
En afgeschreven.
Vergeet afgeschreven niet!
En uitgezakt... dood aan de zwaartekrachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
Dat.
En afgeschreven.
En emotioneel flexibel. Ook heel belangrijk om te onthouden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat.
En afgeschreven.
* naar delete rent *quote:
Nou wat dat betreft mag ik nog niet klagen, alles zit nog steeds aardig op de juiste hoogte.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En uitgezakt... dood aan de zwaartekracht
Ik dacht vandaag nog: kan wel 10% afvallen, maar strak wordt het nooit meer
Dromen zijn bedrog, zongen ze toch?quote:
Ja, maar als er straks 10% minder in zitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
Nou wat dat betreft mag ik nog niet klagen, alles zit nog steeds aardig op de juiste hoogte.
Snap het ook niet
Zal ook wel niet te lang meer duren
Dát soberso!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
En emotioneel flexibel. Ook heel belangrijk om te onthouden.
Oh WTF, denk je dat *ze* er dan rot uit gaan zien?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar als er straks 10% minder in zit
Maak even een before- & een after-foto voor ons
Rot niet echt, maar... andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
Oh WTF, denk je dat *ze* er dan rot uit gaan zien?
Want laat dat lijnen dan maar lekker zitten
Dom! En als het zo niet voelt, dan is het nóg ergerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
Ik wilde het ook eens proberen
Gewoon, eens zien hoe het voelt.
Ja dat las ik in weet ik veel, ONZ en/of KLB ofzo, constant.quote:
Ik word er spontaan impotent vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Ja dat las ik in weet ik veel, ONZ en/of KLB ofzo, constant.
Dus ik denk, dat voelt vast heel lekker om dat zo te zeggen.
Viel tegen
Jong en hip is oke. Maar niet afzakken naar ver beneden je niveauquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
JA GGGGRISTUS LAAT MIJ OOK EENS JONG EN HIP DOEN
Verlept, met rimpels en uitgezakt. Wacht, kijk Greys :quote:
Je moet ALLES toch een keer geprobeerd hebben in je leven?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jong en hip is oke. Maar niet afzakken naar ver beneden je niveau
Doe maar niet, want dan moeten we je aangeven bij de FOK!-politie en dan krijg je een banquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Qwea het volgende:
Godver, ik wilde bejaarde naakte tietjes posten maar google laat me in de steek
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
Tombooooo, houd je eierstokken ff vast!
Geer gaat zwemles geven aan kleine babies!
Heb je zowenso al geprobeerd? Die is al iets minder ergquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
Je moet ALLES toch een keer geprobeerd hebben in je leven?
Nou, deze kan ik ook weer afstrepen!
Fok de fok politiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe maar niet, want dan moeten we je aangeven bij de FOK!-politie en dan krijg je een ban
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
Tombooooo, houd je eierstokken ff vast!
Geer gaat zwemles geven aan kleine babies!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Loveless85 het volgende:
Is het een vliegtuig, is het een aardbeving? Nee, het is gerammel!
Of "zo en zo"quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je zowenso al geprobeerd? Die is al iets minder erg
NIETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:
Ooooh, dus je uiterlijk komt van de heroïne!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet ALLES toch een keer geprobeerd hebben in je leven?
ik praat haast nooit meer over babies hier, toch?quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:37 schreef Loveless85 het volgende:
Het gerammel (en dus de grapjes) vallen toch wel mee lately trouwens![]()
Hoe komt dat eigenlijk?
Zou ze![]()
Ben je... ?
Ik zou maar opschieten, 30 is best oud voor kinderen.quote:
Dan was ik wel slankerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooooh, dus je uiterlijk komt van de heroïne!
Ik heb je er al een poos niet over gehoordquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
ik praat haast nooit meer over babies hier, toch?
Of is het zo erg dat ik het zelf niet door heb?![]()
nou ja, je weet nooit 100% zeker natuurlijkquote:
Wat ben je ook heerlijk fijngevoelig en subtiel he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou maar opschieten, 30 is best oud voor kinderen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik praat haast nooit meer over babies hier, toch?
Of is het zo erg dat ik het zelf niet door heb?![]()
Ja! Dat is de oplossing! We gaan collectief aan de heroïne!quote:
Je borsten gaan eerstquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
He maar ff zonder gekheid, een paar kilootjes afvallen zal toch niet echt zichtbaar effect op je boobs hebben?Dan moet je toch al echt 15 kg afvallen ofzo?
Zit je getrouwde lover vast op te wachtenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, je weet nooit 100% zeker natuurlijk
Fijn Greys, heel fijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
He maar ff zonder gekheid, een paar kilootjes afvallen zal toch niet echt zichtbaar effect op je boobs hebben?Dan moet je toch al echt 15 kg afvallen ofzo?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
Najah, zoals Elies zegt, het is minder vulling voor dezelfde hoeveelheid 'omhulsel', dus het zal ongetwijfeld wat minder strak worden. Zeker op euhmmm... jouw leeftijd?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |