Je hebt die brabo gebanned, maar ik twijfel nog of dat een reden is om te betalen. Zijn wel bepaalde personen die van het bannen van die persoon kunnen leren.quote:
ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef Frietkraam het volgende:
[ afbeelding ]
net gebouwt ( zonder xray )
Ik maak het uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef MrEarcheese het volgende:
Oke, leuk geweest. Nu kappen met spamshit anders hebben we dalijk geen Minecraft topic meer.
Zeg het dan gewoon..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef Berend. het volgende:
[..]
zullen we dat niet hier bespreken?
Het was nooit aan.quote:
Moet je iets van me ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef Berend. het volgende:
[..]
kiwi, zullen we weer vriendjes worden?
een brazzers accountquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:50 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Moet je iets van me ofzo
[ afbeelding ]
maak een screenshot, post hem hier en zend hem via pm zodat ik het me morgen herinner. Zet in je adressbalk: hoi ik ben kiwiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Heb ik, maar voor account sharen word je kk snel geband.
Notch heeft een stel nieuwe liedjes in de registry staan, al sinds 1,5 van wat ik gehoord heb. Alleen daar zijn nooit LP's voor gemaakt. Zonde.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:01 schreef TJV het volgende:
Random vraag: komt er ooit nieuwe muziek voor dat jukeboxdinges?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:07 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Had jij team avo niet voor hem gebeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |