quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:31 schreef wyccie het volgende:
Hmm, de dame rechts doet me denken aan de moeder in Lolita.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef wyccie het volgende:
Ik ben even vergeten of zij Sue Lyon heet of dat dat het meisje uit de remake was.
En natuurlijk Kubrick.
Die laatste is leuk voor de afwisseling.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:49 schreef afro het volgende:
Acteurs of de karakter of op welke user ze lijken?
Ey, niet spieken!quote:
Jij heb er zin in!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:55 schreef DragonFodder het volgende:
1. Ralph fiennes
2. Brad pitt
3.
4. Robert downey jr.
5. Eddie murphie
6. Charlize theron
7. Ian mcKellen
8.
9. Johnny depp
10. John travolta
11.
12. Gary oldman
13. Michael Keaton
14. Gwynneth palthro
15. Heath ledger
16. Meryll streep
17. Robin williams
18. Ben stiller
19. Mike myers
20. Nicole kidman
21. Dustin hoffman
22. Danny deVito
23. Wesley snipes
24. Jim carry
En dat op een ipad. Wat een werk!quote:
Ah, ik ben blij dat het punt naar jou gaat. iPad is dan wel een minpunt. Helaas.quote:
Nope. Blondjequote:
quote:
Nope. Brunettequote:
Die's kalend en al geradenquote:
quote:
Sandra Bullockquote:
Ook al!quote:
Yup!quote:
Nopequote:
Nee, ik ben gewoon heel goed in initialensoep.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
oh ik dacht dat je het wist
a time to kill
Bien sûr!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
oh ik dacht dat je het wist
a time to kill
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:27 schreef wyccie het volgende:
Of die andere. Sympathy for Mr. Vengeance.
Zoiets inderdaad. Als je de naam weer weet, zal ik je zo nog een foto van haar huidige toestand laten zien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
Eh hoe heet ze ook alweer... Ekstrom? Eknogiets in ieder geval
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Als je de naam weer weet, zal ik je zo nog een foto van haar huidige toestand laten zien.
Volgens mij zit dit exacte shot er ook niet in? Maar ik kan me die setting wel herinneren. Er mist nog wel een kom noodles op die omgevallen kast.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:34 schreef picodealion het volgende:
Ik kan me die hele scene niet herinneren. (van Mr Vengeance dus)
Waarschijnlijk niet.quote:
Niet Nicole Eggert toch hoop ik?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Als je de naam weer weet, zal ik je zo nog een foto van haar huidige toestand laten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SoS +1
Stand augustus 2011
76 DragonFodder
64 Sands
41 Gillingham
40 Doff
39 Asap
39 SamuelofSEK
36 wyccie
30 lamers
21 FireFox1
19 Michelangelo2
19 SaintofKillers
18 InTrePidIvity
18 picodealion
18 Robby87
13 Baszh
12 dyonvbaal
12 Dopekoe
11 Patch
9 tombolafan
9 hornage
8 catfish
6 Tem
6 Tanin
5 ShaoliN
5 afro
5 Mainport
5 Njosnavelin
4 RanTheMan
4 Falco
3 MrBarros
2 Ferdii
2 Daywalk3r
2 victorinox
2 banaantjeEE
1 HilarityEnsues
1 PintuR
1 Burnett
1 ß
1 Xuka
1 dekatophetspek
dragon+1quote:
film?quote:[herr director] has said he would give five dollars to anyone who could spot the fake horses in the final film. Reportedly he has not had to make good on the wager.
500 days of summer vind ik een heel charmant filmpjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef wyccie het volgende:
The Happening is de enige film met Zooey die ik heb gezien. De rest ken ik alleen van hier.
En Almost Famous ook. Maar dat is al zo lang geleden.
Peter Jackson?quote:
Echte topper kies je dan ook uit om gezien te hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef wyccie het volgende:
The Happening is de enige film met Zooey die ik heb gezien.
Geen LOTR. Ouder. Niet heel veel, maar wel ouder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:10 schreef Doff het volgende:
Ik bedoel: Lord of the Rings: Return of the King?
Sorry, maar ik vind Shyamalan's films echt leuk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Echte topper kies je dan ook uit om gezien te hebben
geen hp.quote:The movie has been accused of promoting Anglophobia.
quote:The film's accountant is the English soldier at the end who says "I hope you washed your arse this morning. It's about to be kissed by a king."
quote:The English never used primae noctae in Scotland.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ziet er eigenlijk niet uit als The Dead Zone, maar ik gok het toch maar even
quote:A comedian who hosts a news satire program decides to run for president, and a computerized voting machine malfunction gets him elected.
quote:
haha dacht ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:11 schreef Baszh het volgende:
eddie murphy in coming to america ? (pure gok)
Haha iddquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:14 schreef DragonFodder het volgende:
Je zit around the world in 80 days te kijken?
Het is maar een klein rolletje, maar wel van een erg bekende acteurquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:17 schreef DragonFodder het volgende:
Geen idee,ik kwam er langsgezapt een half uur geleden, maar niet blijven hangen.
Geloof ik meteen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:18 schreef Asap het volgende:
[..]
Het is maar een klein rolletje, maar wel van een erg bekende acteur
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Geloof ik meteen.
James earl jones?
Arnie iddquote:
film?quote:An All-American trucker gets dragged into a centuries-old mystical battle in Chinatown.
Zit je nog bij de vorige vraag?quote:
Dat maakt het dus wel een JC film hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:39 schreef DragonFodder het volgende:
Nope, geen JC. Film uit 1986 met KR.
quote:
Klopt, maar we hadden het over jackie chan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat maakt het dus wel een JC film he
quote:Overview
Built in 1927, this splendid example of Dutch Colonial Revival architecture is available for sale or rent (month-to-month rates available). Six bedrooms, perfect for families. Plenty of basement storage space, also perfect for families. Property includes a boathouse in an adjacent canal, a serene sanctuary for sleepless nights. Music lovers will enjoy the home audio system, which pipes German marching bands to every corner of the house whether you like it or not.
Property Features
-Newly refurbished doors, locks, and windows.
-Wireless "Red Eye" home security system for 24/7 surveillance.
-Perfect house for pig lovers and devout Roman Catholics.
Stand augustus 2011quote:
Inderdaadquote:
Er is nog geen Public Enemy 2 hoor?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:53 schreef Doff het volgende:
Pff, dat ik die niet herkende.
Maare,
Public Enemy Nr. 1 & 2 en Sheitan en La Haine etc.
Maar te laat.
Oh, hoe kom ik daar dan bijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
[..]
Er is nog geen Public Enemy 2 hoor?.
Ojaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:57 schreef Doff het volgende:
[..]
Oh, hoe kom ik daar dan bij.
Edit: Die is er wel, maar de delen heten wat anders:
http://www.imdb.com/title/tt1259014/
En de 1 in Public Enemy Nr. 1 duidt natuurlijk niet op 'deel 1'.
quote:: True love is hard to find, sometimes you think you have true love and then you catch the early flight home from San Diego and a couple of nude people jump out of your bathroom blindfolded like a goddamn magic show ready to double team your girlfriend...
Patch +1quote:
quote:
wat is de titel waaronder de film wel uitgekomen is?quote:The film was almost titled "Spaceman from Pluto".
Je hoeft je helemaal niet te schamen voor het feit dat je van films houdt die slecht zijn en door tieners gehypt zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:33 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ben er niet trots op dat ik dat weet
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:44 schreef hornage het volgende:
[..]
Je hoeft je helemaal niet te schamen voor het feit dat je van films houdt die slecht zijn en door tieners gehypt zijn
Nope. Speelt zich niet in space af, maar gewoon op Aarde.quote:
quote:According to the documentary on the Blu-ray, the two cat sculptures standing beside the clock were originally created for the film Cat People.
welke kleur heb je liever?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat doet die lelijke rode rand toch om je plaatjes heen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:59 schreef picodealion het volgende:
Patch is vast bang dat we ze anders opzoeken met TinEye ofzo.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:59 schreef DragonFodder het volgende:
Hihi.
Gokje op last house on the left.
quote:
quote:
Michael Dawson idd "WALLLLLTTT !!!!"quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:28 schreef RanTheMan het volgende:
Is dat die neger uit Lost trouwens?
Daar was ik al bang voor. Titel ligt op puntje van mijn tong, maar ik ben 'm vooralsnog kwijt.quote:
Instinct dan?quote:
quote:
Hij vraagt een film, geen namen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:45 schreef Patch het volgende:
als dat zo is dan gok ik alvast op Cameron Crowe, Kate Hudson en Jason Lee
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:43 schreef picodealion het volgende:
Almost Famous zal het wel niet zijn he?
Patch hoopte er even met de punten vandoor te kunnen gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hij vraagt een film, geen namen.
ja, ik heb er al zo weinig...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Patch hoopte er even met de punten vandoor te kunnen gaan.
Je doet het anders heel aardig vergeleken met de afgelopen maanden.quote:
zoals ik al zei, tijdens de zomermaanden staat FMT altijd op een laag pitje bij mijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je doet het anders heel aardig vergeleken met de afgelopen maanden.
https://chrome.google.com(...)ggklbegccjpmnglmnflmquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:54 schreef afro het volgende:
Hij heeft image search gevonden van google...
Ken alleen de rechtse, en daar ken ik hoofdzakelijk alleen de hp films van.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:54 schreef picodealion het volgende:
Deze twee heren spelen samen in vier films. Ik wil graag alle vier de titels.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Schreeuw alle Hp's opquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ken alleen de rechtse, en daar ken ik hoofdzakelijk alleen de hp films van.
In de eerste delen zitten zij nietquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:55 schreef Patch het volgende:
Harry Potter and the Order of the Phoenix![]()
Harry Potter and the Halfblood Prince
Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 & 2
Hint: de vierde film is géén Harry Potterquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:56 schreef Patch het volgende:
En een klein gokje op:
Harry Potter and the Goblet of Fire
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Daar heb ik mensen voorquote:
Ik zou het verder helaas niet wetenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Hint: de vierde film is géén Harry Potter.
Juustem.quote:
Over het huis van welke film gaat dit?quote:Overview
Quaint New England getaway. Cozy lived-in atmosphere: you'll swear past tenants still living with you. Hilltop home provides gorgeous view of the surrounding valley, with interior design versatile enough for both rustic country amenities and abstract contemporary art. Perfect for parties and entertaining guests, both living and undead. We're also happy to announce that the property's pesky insect problem has been eradicated completely!
quote:
Damnn hoe haal de dat er in vredes naam uit?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:25 schreef picodealion het volgende:
Of is het meer House On The Haunted Hill stijl?
Te gemakkelijk?quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:26 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
[..]
Damnn hoe haal de dat er in vredes naam uit?
Dit waren al genoeg hints voor een film in die richting, maar de 'insect problem' en 'contemporary art' waren wel een giveaway voor Beetlejuicequote:Quaint New England getaway. Cozy lived-in atmosphere: you'll swear past tenants still living with you. Hilltop home provides gorgeous view of the surrounding valley, with interior design versatile enough for both rustic country amenities and abstract contemporary art. Perfect for parties and entertaining guests, both living and undead. We're also happy to announce that the property's pesky insect problem has been eradicated completely!
Oh wacht, ik ben in de war met Cheats.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:37 schreef Gillingham het volgende:
Ik vond Slackers redelijk serieus.
Nog geen idee verder.
Nee, maar dat is wel die acteur idd.quote:
Ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:42 schreef wyccie het volgende:
Dazed and Confused? Maar zo serieus vind ik die niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |