quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Thijs mama kusje??
![]()
*BAM knie tegen je kanis![]()
Maar zo kussen met andere meidenquote:
Thijsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg wel middenin de supermarkt zo'n dikke kus van hem vanuit het zitje in het karretje, dat het karretje achteruit reed
Hey JJHquote:
Er zitten nog wat restjes in het blikje, met gaatjes van vingers er inquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als er nog meer was zat hij ongetwijfeld compleet onder.
[..]
Visuals.
Kusje voor WWquote:
*Bumpquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg wel middenin de supermarkt zo'n dikke kus van hem vanuit het zitje in het karretje, dat het karretje achteruit reed
Ik weet niet hoe dat in de achterhoek gaat, maar hier in Twente doen we drie kussen op de wang als begroeting en afscheid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar zo kussen met andere meiden
In de achterhoek doen ze een lik geven, net als een koequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat in de achterhoek gaat, maar hier in Twente doen we drie kussen op de wang als begroeting en afscheid.
Dan was er dus nog wel wat over voor je lippen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er zitten nog wat restjes in het blikje, met gaatjes van vingers er in![]()
Wat ben jij hier ineens vaak, trouwens
Eindelijk iemand die het eens begrijpt.quote:
Hai prinses.quote:
Nee, dat heb ik alleen jou wijsgemaakt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
In de achterhoek doen ze een lik geven, net als een koe
Ik ben het anders niet van je gewend en zij ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat in de achterhoek gaat, maar hier in Twente doen we drie kussen op de wang als begroeting en afscheid.
Je bent aan het inburgerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
In de achterhoek doen ze een lik geven, net als een koe
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik alleen jou wijsgemaakt.
Zo SJLUUUUUUUUUUURPquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar het kan best wel lekker zijn door de juiste persoon
Geen wonder, want jullie hebben mij ook nauwelijks gezien vanaf mijn 16'de. Volgens mij hebben jullie nog steeds het beeld dat ik dat jochie ben dat kusjes geven aan tantes vies vind.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben het anders niet van je gewend en zij ook niet
Yay voor vakantie!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, ff niet meer bij Jumbo werken
Over 3 weken weer![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Liefjes, ik ga verder Glee kijkenNog 4 afleveringen en dan heb ik seizoen 1 in 36 uur gekeken
Daaaaag, Jumboquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, ff niet meer bij J. werken
Over 3 weken weer![]()
Sterktequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Liefjes, ik ga verder Glee kijkenNog 4 afleveringen en dan heb ik seizoen 1 in 36 uur gekeken
Zozo, das vroegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, ff niet meer bij J. werken
Over 3 weken weer![]()
Kom dan ook eens wat vaker deze kant opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geen wonder, want jullie hebben mij ook nauwelijks gezien vanaf mijn 16'de. Volgens mij hebben jullie nog steeds het beeld dat ik dat jochie ben dat kusjes geven aan tantes vies vind.
Wat is vroegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sterkte
[..]
Zozo, das vroeg
[..]
Kom dan ook eens wat vaker deze kant op
Maak je geen zorgen. Als ik afgestudeerd bent wil ik wel weer in de achterhoek gaan wonen waarschijnlijk. Dat, of New York.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom dan ook eens wat vaker deze kant op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |