Ja, die...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
Oh was dit die aflevering met die idioten die naar Turkije verhuisden met die ene zoon die zich rotverveelde en alleen maar tegen de muur voetbalde ?
Raki is iets van die regio, Griekse raki heeft niet de anijs smaak die de Turse raki wel heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:14 schreef waxmask het volgende:
Ik dacht dat Raki Grieks was...![]()
![]()
Draag me weg ik kan niet meer...
![]()
![]()
![]()
Dat waren stakkers tot en met.quote:
Ja geweldig dat jonge stel wat haast geen engels konquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat waren stakkers tot en met.
Meeste ooit heb ik nog gelachen om die aflevering over die twee achterlijken die naar Griekenland verhuisden om een eettent te beginnen, maar niet konden koken. Ja... een ei lukte net.
Iemand daar toevallig een link van waar ik die kan bekijken?
Even zoeken op de naam van de zoon levert een Hyves-pagina op met woonplaats: Beuningen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:29 schreef kaputwiehund het volgende:
onderneming is uitgeschreven uit handelsregister. Staat op een adres in Wijchen bij Beuningen
Ja, soms ben je echt benieuwd naar de afloop inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer dat ze geen afleveringen maken over een paar jaar later.
Dat mis ik sowieso bij dit programma, hoe het er bijvoorbeeld een jaar later uitziet. Hebben ze volgens mij ooit eens 1 aflevering gedaan.
Je bedoelt Henka en haar vriend.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat waren stakkers tot en met.
Meeste ooit heb ik nog gelachen om die aflevering over die twee achterlijken die naar Griekenland verhuisden om een eettent te beginnen, maar niet konden koken. Ja... een ei lukte net.
Iemand daar toevallig een link van waar ik die kan bekijken?
Ik dacht dat ze dat inderdaad wel eens gedaan hadden, ik weet alleen niet of dat inderdaad maar 1 keer was.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
Dat mis ik sowieso bij dit programma, hoe het er bijvoorbeeld een jaar later uitziet. Hebben ze volgens mij ooit eens 1 aflevering gedaan.
Lijkt me helemaal geweldigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ja klopt, maar die tent liep uiteindelijk toch wel goed?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:34 schreef utrecht1970 het volgende:
Vorig jaar, met dat pannekoekenhuis in duitsland of oostenrijk waar de vrouw was overleden, redelijk heftig verhaal was dat.
Volgens mij hebben die nu 2 kids en een schoonmaakbedrijfje in Zutphen, tenminste dat lees ik hier.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:01 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Je bedoelt Henka en haar vriend.
Hoe schrijf je champigons, bij het opstellen van de menukaart.
Ik heb bij eerdere delen van dit topic wel eens een link gezien naar deze aflevering
Op zulke momenten schaam ik me Nederlander te zijn. Wat moet die Turk die ze wel ff wilde "helpen" wel niet gedacht hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:07 schreef utrecht1970 het volgende:
Henka en vriend vond ik vertederend naief.
Andere mensen vind ik ronduit dom, zoals die lui in Turkije, hoezo weet je niet dat het in augustus 40-50 graden kan zijn. Lekkere temperatuur voor een wandelvakantie.
Ook komisch om te zien dat ze het authentieke turkije willen laten zien (dat ze zelf blijkbaar ook niet kennen) en dan met de turkse versie van de Zaanse schans aan komen zetten.
"kassa" gok ik? Zijn 30% deal is niet gek gedaan natuurlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Op zulke momenten schaam ik me Nederlander te zijn. Wat moet die Turk die ze wel ff wilde "helpen" wel niet gedacht hebben.
Ah joh... ze zijn al lang weer terug in NL, las ik in dit topic. Die jongen is gewoon weer met zijn bontkraag vriendjes aan het hangen buiten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:26 schreef Staal het volgende:
Het is echt onwijs leuke televisie, ook die subtiele camerabeelden bij de woorden van die ouders.! Maar voor die Nigel vind ik het een verschrikking. Ik zou die zoon hier in Nederland zo in huis willen nemen. Arme jongen, begrijp ook echt niet dat hij niet bij de zus van de vader kan wonen.
Ja idd. Had het wel met hem te doen toen hij in zijn rode schooluniform samen met Turkse schoolgenoten in rijen was opgesteld om een Turks nationalistisch lied te zingen... En dan ook nog zonder gel en zonder oorbelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef Staal het volgende:
Moet dus weer even teruglezen..
Was te verwachten natuurlijk. Maar voor die jongen beter.
Van dat gejengel over Vlammetjes daar staat me iets van bij inderdaad maar dan van langer geleden, kan dat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:18 schreef Disana het volgende:
Een tijdje geleden had je ook dat echtpaar met kinderen dat een bar aan de Spaanse kust overnam. Die hadden een jong puberzoontje met leermoeilijkheden nota bene. De afspraak was dat ze hem op een Engelstalige internationale school zouden zetten, maar ze waren zo stom bezig geweest dat daar geen geld meer voor was en het joch op een reguliere Spaanstalige school werd geplempt.
Het was echt zielig hoe hij daarvan wegliep met opgetrokken schouders. Maar zijn ouders maakten zich drukker om de Vlammetjes die de Nederlandse bargasten hadden opgegeten.
ja allemaal herhalingen, tijdje terug zijn er weer herhalingen geweest en nu ook weer. In oktober komen er nieuwequote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Van dat gejengel over Vlammetjes daar staat me iets van bij inderdaad maar dan van langer geleden, kan dat?
Zijn dit allemaal herhalingen misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |