Waar?quote:
Ken ik nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Skriilex - Scary monsters and nice sprites!
quote:
Whehequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waar?
Trouwens ook een mooi onderwerp voor het werkoverleg
Mwah het is dubstep, normaal niet echt muziek waar ik naar luister!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ken ik niet
Ik ben nu zelf Alestorm aan het luisteren, net Back Through Time gedownload
Heb alle albums.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Heb alle albums.
En ze zeven keer live gezien ondertussen
Ik vind dit humorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:58 schreef Insomnium het volgende:
Oke .. sorry maar dit kan ik echt niet luisteren met mijn kut humeur nu
* PriemGirl gooit Insom om en gaat hem uitgebreid knuffelenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:58 schreef Insomnium het volgende:
Oke .. sorry maar dit kan ik echt niet luisteren met mijn kut humeur nu
Ik 1x, en dat was geweldig!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Heb alle albums.
En ze zeven keer live gezien ondertussen
Makkelijker gezegt dan gedaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Klaas, je muziek is vet![]()
Alleen de tracks af en toe iets meer op elkaar aan laten sluiten in plaats van over elkaar te draaien dan![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Terecht. Je draait na ons.
Heb ik ook altijd.quote:
Hihihihihiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[me=PriemGirl]gooit Insom om en gaat hem uitgebreid knuffelen
[/me]
Chagrijntje![]()
![]()
Daarom ben ik geen DJ, ik kan alleen plaatjes draaien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Makkelijker gezegt dan gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |