En negerpiemels natuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Doet ze alleen op gristelijke penissen he.
Je weet wel dat volk dat ik God gelooft, gristenen.quote:
Ik las werkoverleg in de kroeg bij jou in de buurtquote:
Oh ok.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Je weet wel dat volk dat ik God gelooft, gristenen.
HOAX!quote:
Huiswijfquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:21 schreef Viro het volgende:
was opvouwen en een andere was in de machine gooien
Dat maakt de seks geweldig, als je weet dat er iemand naar je kijkt met een heel groot licht en zoveel liefdequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Je weet wel dat volk dat ik God gelooft, gristenen.
Goed gelezenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik las werkoverleg in de kroeg bij jou in de buurt
Hoi Viroquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:22 schreef Viro het volgende:
Ik las likken met tong, seks en negerpiemels. Ik voel me niet veilig
Jouw maagdelijkheid hoort bij je imago, die durf ik niet aan te tastenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
HOAX!
Of je hebt die van mij overgeslagen kan ook.
quote:
Groot licht? Neemt Naat een zaklamp mee in bed?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat maakt de seks geweldig, als je weet dat er iemand naar je kijkt met een heel groot licht en zoveel liefde
Ik kan goed vouwenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef Viro het volgende:
[..]
kom helpen, kan ik wellicht later op de avond weer op skype komen
SEKS SEKS SEKS LOWLANDS SEKS!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, nu hebben we geloof, en seks gehad, what's next?
Homo's en vegetarismequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
Drugs? Daar ben ik niet zo vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
oefquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jouw maagdelijkheid hoort bij je imago, die durf ik niet aan te tasten
Anders kunnen we het gaatje niet vinden, nou goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Groot licht? Neemt Naat een zaklamp mee in bed?
Apple vs Microsoft of Samsung of zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |