quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Sowieso nog wel een paar weken als ik 'm om mag houden op werk. Vorig jaar was hij er snel af want vond hem veel te lomp.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef TWP het volgende:
Hoe lang houden jullie dat bandje nog om? Of is 'ie er al af?
Hij zit nu nog om, morgen weer werken, denk dat ik 'm er dan weer af haal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef TWP het volgende:
Tot ik weer moet werken (nog 3 weken)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef TWP het volgende:
Ja, dat bandje staat voor vrolijkheid en feest. Geel en blauw. Luv.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind het bandje fucking mooi dit jaar.
Leuke dame ookquote:
quote:
Direct in de pendelbus eraf gehaald. Vies ding. 1x je handen wassen en dat ding blijft nog 2 uur nat. Vies.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef TWP het volgende:
Hoe de neuk was jij dan je handen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Direct in de pendelbus eraf gehaald. Vies ding. 1x je handen wassen en dat ding blijft nog 2 uur nat. Vies.
Met een chipszak?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef vaasinbloem het volgende:
Net nog geprobeerd met een chipszak (had nog geen eens honger), maar hij wou er niet af. Morgen maar nog eens proberen.
Ik zou hem er dan ook gewoon aftrekken ipv het met een chipszak proberen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef vaasinbloem het volgende:
Net nog geprobeerd met een chipszak (had nog geen eens honger), maar hij wou er niet af. Morgen maar nog eens proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |