Ik zie dat ding nu ook boven Stormwind hangen op Maelstromquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:53 schreef Peanutnootje het volgende:
=o
Hier in Aszune hangt nu die Legendary draak rond
http://eu.battle.net/wow/en/character/aszune/Thantor/simple
[ afbeelding ]
Wat is dat voor draak dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:07 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik zie dat ding nu ook boven Stormwind hangen op Maelstrom
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Burning Legion, wil een full server...
Maar hoe vliegen die worgen dan?
Press C en dan currencyquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:42 schreef keepoww het volgende:
Waar kan ik men justice points zien?
Character Info en dan Currency Tab en dan staan Justicepoints bovenaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:42 schreef keepoww het volgende:
Waar kan ik men justice points zien?
Of datquote:
Je krijgt pas JP als je een random wotlk dungeon doet, of heroic wotlk bosses verslaat (en uiteraard bij cata normals en heroics). Nog even geduld dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:49 schreef keepoww het volgende:
Hmm vaag. Volgens mij heb ik er dan geen :p. Maar je als je een dungeon cleared dan krijg je ze toch?
Alleen random heroics op level 85 Dat is voor valor pointsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:49 schreef keepoww het volgende:
Hmm vaag. Volgens mij heb ik er dan geen :p. Maar je als je een dungeon cleared dan krijg je ze toch?
Fetish?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik neem eigenlijk altijd Turkse of Arabische meisjesnamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |