Ja ik verbaasde me er Maandag ook al omquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:59 schreef Syrena het volgende:
Ik was er ookOp woensdagmiddag en de scholen zijn deze week begonnen, wat een faal. Complete opstopping in de gang met pennen/schriften etc. Dat haal je toch in huis RUIM voordat je begint met school?! Waar gaat het heen met deez wereld
![]()
De laatste keer dat ik een slaapzak van minder dan 10euro heb gekocht was hij na 5 dagen al stuk. Was niet van de action maar van de karwei.quote:
Die van de xenos van 15 euro is prima. In Zweden was het een beetje koud, maar voor andere oorden is het goed te doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:50 schreef teddybeer94 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een slaapzak van minder dan 10euro heb gekocht was hij na 5 dagen al stuk. Was niet van de action maar van de karwei.
De batterij blijkt er niet in de te zitten, en het ding is niet open te krijgenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:48 schreef Selestha het volgende:
Vandaag de keukenweegschaal van 4.95 aangeschaft
O, ik dacht dat het dezelfde was als ik twee weken geleden had gekochtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef Selestha het volgende:
[..]
De batterij blijkt er niet in de te zitten, en het ding is niet open te krijgenAfrader.
Hij gaat niet aan dus ik neem aan dat hij er niet in zit, ik kan het alleen niet controleren omdat het lipje op de batterijhouder met geen mogelijkheid open te krijgen is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het dezelfde was als ik twee weken geleden had gekochtZiet er wel hetzelfde uit, maar die van mij was dus twee euro duurder. Daar zat wel een batterij bij en hij doet het gewoon. Al moet je het niet op de gram nauwkeurig nemen.
Volgens mij zit er ook ammonia in de echte glassex. Alcohol mocht niet meer ivm de drankorgels die het opdronken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:43 schreef Pisces29 het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik al een poosje terug geen namaak-glassex-spray bij de Action kocht, het stinkt naar ammoniak![]()
Zit ik gister naar het etiket te kijken, en ik dacht altijd dat het er naar rook, maar het zit er écht in![]()
Prullenbak in, weg ermee
Tussen de batterij en de weegschaal zit nog een lipje die je ertussenuit moet trekken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:19 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hij gaat niet aan dus ik neem aan dat hij er niet in zit, ik kan het alleen niet controleren omdat het lipje op de batterijhouder met geen mogelijkheid open te krijgen is.
Dat deed ik. Is niet open te krijgen sindsdien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:28 schreef Kwork het volgende:
[..]
Tussen de batterij en de weegschaal zit nog een lipje die je ertussenuit moet trekken.
dan loop ik daar straks even heenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die van de xenos van 15 euro is prima. In Zweden was het een beetje koud, maar voor andere oorden is het goed te doen
kun je laten weten of t ook iets was?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:31 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zag zojuist bij de Action zo'n radiografisch helicoptertje die je vaak tegenkomt in de Chinese Webshop topics, voor maar 23 euro ofzo.
Werkt die nagellak remover een beetje?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:51 schreef Dragonberry het volgende:
Net even wat inpakpapier, college blokken, nagellak remover en fiets lampjes gehaald
Ik heb hem niet gekocht, maar op youtube stonden er wat filmpjes over...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:33 schreef gomi het volgende:
[..]
kun je laten weten of t ook iets was?
Zal het van de week even proberen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Werkt die nagellak remover een beetje?
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/6quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:21 schreef leonie-89 het volgende:
Verkoopt action collegeblokken met verwisselbare tabbladen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |