You're shitting me, right?quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:42 schreef GimmeGore het volgende:
maar het is al 2!!! september, de maand is alweer bijna voorbij joh!
Snuiven ze...quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:47 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Wat doen jullie met die bussen impregneerspray?
Zoiets begreep ik al maar wat wil jij nou weer solderen?quote:
Ruikt je tas wel lekker.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Donderdag APL geurtje gekocht...
En nu alweer bijna op, want het verstuivertje zat veel te los en hij is leeggelopen in mn tas
Leren en suede schoenen inspuiten zodat ze mooi blijven.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:47 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Wat doen jullie met die bussen impregneerspray?
Printplaten?quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Zoiets begreep ik al maar wat wil jij nou weer solderen?
Die heb ik ook! Voorals de katten op de bak zijn geweest! hahaquote:Op donderdag 1 september 2011 20:53 schreef Dragonberry het volgende:
ik heb net het appel luchtje gekocht
Waarom eet jij sloffen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:50 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Voorals de katten op de bak zijn geweest! haha
Ow, ze hebben ook vierkante wax/gel van Osis (van het Merk Swarzkopf) Aanrader, kost bij action 3,50. Kost bij de kapper 10-15¤.
Ow en die ballerina slofjes ook gekocht! Voor de 2e keer. Die dingen zijn echt heerlijk!
quote:
JAAAAA!quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit een nieuwe kleur noorse sloffen?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |