Wat een onzin. Egoistische wijven die een kind in elke situatie houden of ze er nou voor kunnen zorgen of nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef timmmmm het volgende:
Wie zijn piemel brandt, moet op de kindjes passen.
ach denk maar zou, de koninklijke familie is ook ontstaan uit een 14 jarige moeder (ergens in de 17e eeuw).. dus..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:20 schreef Downyv2 het volgende:
Oke, ik had al eerder een topic aangemaakt alleen werd daar alleen maar gehaat. Omdat mijn (ex) vriendin 3 jaar jonger is. Dus voor alle haters; houd jullie reacties voor je a.u.b ik ben op zoek naar serieuze tips en geen haat reactie's.
Mijn verhaal; Gisteren kreeg ik een smsje van mijn ex-vriendin dat ze zwanger is geworden in de tijd dat we wat hadden met elkaar (ja we hebben geen veilige seks gehad) nu zit ik dus met de gebakken peren want ik wil nog geen kind op mijn 17e maar ik wil wel heel graag mijn ex-vriendin terug (zij had het uitgemaakt na 9 maanden) ze heeft ook gelijk gemeld dat ze het kind wilt houden en mij graag terug wilt als vader. Hierop antwoordde ik;
[..]
Waarop ze antwoordde;
[..]
Ik weet nu echt niet wat ik moet doen en ik heb na dat smsje ook niets meer terug gestuurd.
Iemand tips a.u.b?
Ach lul niet, het is niet zo dat zij het alleen heeft gedaan, ben je oud genoeg om te neuken dan moet je ook oud genoeg zijn om je verantwoordig te dragen, beide dus, niet alleen het meisje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:48 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Wat een onzin. Egoistische wijven die een kind in elke situatie houden of ze er nou voor kunnen zorgen of niet
middelbare *quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach lul niet, het is niet zo dat zij het alleen heeft gedaan, ben je oud genoeg om te neuken dan moet je ook oud genoeg zijn om je verantwoordig te dragen, beide dus, niet alleen het meisje.
Daarbij, ze is zelf nog een kind, hoe kan die in vredesnaam de juiste beslissingen maken, het kind zit net op de basisschool.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef timmmmm het volgende:
Wie zijn piemel brandt, moet op de kindjes passen.
Ze hebben inderdaad samen seks gehad, voor de lol, gewoon omdat het lekker is. Niet om een kind te verwekken. Dat het meisje uiteindelijk toch zwanger is geworden is natuurlijk hun eigen schuld. Maar ze kan niet van hem verwachten dat ze nu samen vader en moedertje gaan spelen. Zij is tenslotte degene die het kind hoe dan ook wilt houden. Ondanks dat ze waarschijnlijk niet de (financiele) middelen heeft om het kind een goede toekomst te bieden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach lul niet, het is niet zo dat zij het alleen heeft gedaan, ben je oud genoeg om te neuken dan moet je ook oud genoeg zijn om je verantwoordig te dragen, beide dus, niet alleen het meisje.
Daarbij, ze is zelf nog een kind, hoe kan die in vredesnaam de juiste beslissingen maken, het kind zit net op de basisschool.
wind je er niet over op.. het kan me weinig schelen, tokkies die elkaar zwanger maken moeten leren uit hun falenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik zou ook opzouten hoor, als een meisje zo naief kan zijn om zwanger te raken moet die verantwoordelijkheid zelf dragen. Anders moet ze aangifte doen van verkrachtingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad samen seks gehad, voor de lol, gewoon omdat het lekker is. Niet om een kind te verwekken. Dat het meisje uiteindelijk toch zwanger is geworden is natuurlijk hun eigen schuld. Maar ze kan niet van hem verwachten dat ze nu samen vader en moedertje gaan spelen. Zij is tenslotte degene die het kind hoe dan ook wilt houden. Ondanks dat ze waarschijnlijk niet de (financiele) middelen heeft om het kind een goede toekomst te bieden.
Maarja een kind van 14 moet daar niet over mogen beslissen sowieso. Ze is zelf nog een kind dus kan ze nooit een goeie beslissing nemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wind je er niet over op.. het kan me weinig schelen, tokkies die elkaar zwanger maken moeten leren uit hun falen
Dan hoef je er ook niet meer voor te zorgen toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:25 schreef Pan.da het volgende:
Tot het kindje geboren is en je na een paar uur ziet dat het kindje een donkere huidskleur krijgt en kroeshaar... Dan weet je pas echt dat je de sjaak bent ^^
Oja die falcon punchquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:27 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Dat falcon punch gedoe is echt niet grappig.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:48 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Wat een onzin. Egoistische wijven die een kind in elke situatie houden of ze er nou voor kunnen zorgen of niet
Falcon Punch is facking baas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dan hoef je er ook niet meer voor te zorgen toch?
[..]
Oja die falcon punchVast een Nederlander die dat heeft verzonnen. Kan. niet. anders. !
moet kunnen vind ik.. scheelt maar 3 jaar (in hele bijzondere situaties dan)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:48 schreef roro1980 het volgende:
je bent trouwens strafbaar voor t neuken met een 14 jarige...daar ook al eens aan gedacht.
als 17 jarige een 14 jarige prikken ....... beetje triest.
wijf van je eijgen leeftijd zien je niet staan zeker.
Idd, kijk 20 en 15 is een ander verhaal enzo. maar 17 en 14...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:52 schreef Onnoman het volgende:
[..]
moet kunnen vind ik.. scheelt maar 3 jaar (in hele bijzondere situaties dan)
Het zit in HAAR buik hoor. De eindbeslissing is aan haar en aan niemand andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
. Het is niet haar keus wat mij betreft.
Ze is facking 14 ze kan nooit een goed doordachte beslissing nemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:03 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Het zit in HAAR buik hoor. De eindbeslissing is aan haar en aan niemand anders
Heb het al aangepast, moest zijn 'is net van'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |