Wat een opofferingsvermogen heb jequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja goed, beide dan in een sandwich
Blaadje sla ertussen, wat tomaten, jummiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:32 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Wat een opofferingsvermogen heb je
Begin je toch met bulkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Blaadje sla ertussen, wat tomaten, jummie
*meldtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef numero_uno het volgende:
Mits vrouwelijk ben ook ik bereid om geen onderscheid te maken
Ik kan slechtere manieren verzinnen om dat te doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet m'n aminozuur pool aanvullen.
1. lappen halenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
dat preuvenemint he, hoe werkt dat nou precies?
ja nee een stuk duidelijkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:47 schreef numero_uno het volgende:
[..]
1. lappen halen
2. zoepen
3. lappen halen
4. eten
5 1,2,3,4 herhalen
Of dat je dan verplicht weer flessen wijn en champagne moet gaan halenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:19 schreef Sjeen het volgende:
Omdat je anders zoals ik elk jaar op zondag om tien uur de wafelkraam moet leegkopen om je lappen op te maken
en het probleem daarvan isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:26 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Of dat je dan verplicht weer flessen wijn en champagne moet gaan halen
dat je alles op het laatst er doorheen moet forcerenquote:
Eten ten behoeve van Afrikaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis voor t goede doellas ik ergens
Gister alweer genoeg gedronken om de droogte in de Hoorn van Afrika op te heffenquote:
Heb je gisteren niet gezienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:56 schreef Sjeen het volgende:
Dan ga je niet
Stereo, http://www.moodspuur.nl/ is leuk, daar land ik altijd op Preuvenemint
¤2quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoeveel betaal je voor 1 lap dan
volleybaltraining gisteren, kon ik ook niet laten schietenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Heb je gisteren niet gezien
Dalijk eerst even borrelen bij Amphitryon.
Ik probeer dan ook altijd te fantaseren wat eronder zitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
laatste dag van de inkom ongeinkan geen verenigingspolo meer zien
ik val niet op die balletjes met halflang haarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik probeer dan ook altijd te fantaseren wat eronder zit
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:56 schreef Sjeen het volgende:
Dan ga je niet
Stereo, http://www.moodspuur.nl/ is leuk, daar land ik altijd op Preuvenemint
quote:
Is de gastvrouw van Moodspure geloof ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]nee... ik dat dat je mij ermee bedoelde
Heb in Eindhoven met Euc_ ook zoiets gedaan, was wel leuk, maar idd schandalig duur voor wat je krijgt en je ziet er alleen balletjes met halflang haar en polo's rondlopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:03 schreef Memento-Mori het volgende:
mij lijkt t best leuk dat preuvenemint, eten
nee dat is de inkomquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb in Eindhoven met Euc_ ook zoiets gedaan, was wel leuk, maar idd schandalig duur voor wat je krijgt en je ziet er alleen balletjes met halflang haar en polo's rondlopen.
nee, ze heeft de 'bedenk een leuk hapje'-wedstrijd gewonnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is de gastvrouw van Moodspure geloof ik
Nee, hier in Eindhoven is ook een soort van Preuvenemint. Eindhoven Culinair heet 't, geloof ik. Mag nog niet in de schaduw van het Preuvenemint staan natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee dat is de inkom![]()
en ach eten op LL was ook schandalig duur
Oh, gelukkigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nee, ze heeft de 'bedenk een leuk hapje'-wedstrijd gewonnen.
Klopt, rond de schouwburg. Was best groot.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, hier in Eindhoven is ook een soort van Preuvenemint. Eindhoven Culinair heet 't, geloof ik. Mag nog niet in de schaduw van het Preuvenemint staan natuurlijk
ik bedoelde het balletje met polo verhaalquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, hier in Eindhoven is ook een soort van Preuvenemint. Eindhoven Culinair heet 't, geloof ik. Mag nog niet in de schaduw van het Preuvenemint staan natuurlijk
Die vind je erg geconcentreerd op 't Preuvemint, maar dan 20 jaar ouder dan bij de INKOMquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik bedoelde het balletje met polo verhaal
das dan toch al n stukje beterquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die vind je erg geconcentreerd op 't Preuvemint, maar dan 20 jaar ouder dan bij de INKOM
Dronken net iets te mollige en daardoor wat minder zelfvertrouwen hebbende 18-jarigen scorenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha ja;) Word een mooie afsluiter de Heineken Night denk ik
Dit dus. Lopen sowieso veel mooie, gewillige meiden rond. Ben nog nooit zo vaak in m'n kont geknepen als deze week.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dronken net iets te mollige en daardoor wat minder zelfvertrouwen hebbende 18-jarigen scoren![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Hier een INKOM kindje (en kersverse Maastrichtenaar). Voel me hier wel op m'n plekje, alleen soms is het nog lastig om de weg te vinden. Gelukkig zijn de mensen hier erg relaxed, niemand is te beroerd om het je uitgebreid uit te leggen en je vervolgens ook nog succes te wensen met je studie.
Vanavond zit de INKOM er al weer op trouwens..
Ik weet nog dat ik tijdens de INKOM na een Tragos feest er bijna 3 uur over heb gedaan om thuis te komen met de fiets. Terwijl het normaal 20 minuten fietsen isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Hier een INKOM kindje (en kersverse Maastrichtenaar). Voel me hier wel op m'n plekje, alleen soms is het nog lastig om de weg te vinden. Gelukkig zijn de mensen hier erg relaxed, niemand is te beroerd om het je uitgebreid uit te leggen en je vervolgens ook nog succes te wensen met je studie.
Vanavond zit de INKOM er al weer op trouwens..
Mooie beige jurk + hakjes had je aan Sjeen. Memo en ik zijn langs je gelopen bij Moodsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:08 schreef Sjeen het volgende:
En toen hing ik weer bij Moods... goede muziek, goede wijn, kutweer
Volgende keer niet langslopen johquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mooie beige jurk + hakjes had je aan Sjeen. Memo en ik zijn langs je gelopen bij Moods
Jij bent niet kleurenblindquote:Op zondag 28 augustus 2011 09:48 schreef Memento-Mori het volgende:
of ik ben kleurenblind maar ik vond de jurk meer grijs
Doe je socializen of de hele dag lappen uitgeven?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:42 schreef Sjeen het volgende:
Nee joh... het regent, dan ga ik niet naar het strand :-P Ik sta weer op Preuvenemint
ze geven allemaal lappen aan mij uitquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe je socializen of de hele dag lappen uitgeven?
Pretty woman... walking down the streetquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ze geven allemaal lappen aan mij uit
vandaag niet op die hakken... dat trok ik niet meerquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pretty woman... walking down the street
Ik heb er ook een aan jou gegeven. Toen dacht ik stiekem: whehehehehe dat is die fokster!!!:Dquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ze geven allemaal lappen aan mij uit
Ai, das flink balen... ik heb je wel gemistquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:48 schreef numero_uno het volgende:
Voor mij zat het er niet meer in...
Zaterdag op zondag zo ziek geworden dat ik sowieso al niks meer kon preuven...
Dat is nou ook het leuke eraan, dingen uitproberen die je nog nooit gehad hebt. Geen tête de veau geprobeerd?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:37 schreef Stereotomy het volgende:
Vond de oesters voor 1 lap wel te doen eigenlijk. Leuk om een keer gehad te hebben, die naar zee smakende slijmballen.
we hadden nog wel dit opquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat is nou ook het leuke eraan, dingen uitproberen die je nog nooit gehad hebt. Geen tête de veau geprobeerd?
Ik had bij Moods de viskoekjes, die waren erg lekkerEn verder Gadjah Mas, daar moet ik altijd even aan de risolles. Maar dat was het wel qua eten eerlijk gezegd
GMTAquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, had al eerder oesters gehad (Memo niet) en tete de veau hebben we overgeslagen. Hadden we beter kunnen doen ipv de saté voor 3 lappen
Verder die 5 lolly's van voedsel bij de toko richting de st. servaas was wel grappig.
ik zou n bus eerder nemen danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:06 schreef DaDude1987 het volgende:
Vanaf half september woon ik ook in Sjengestad! Leuk appartement gevonden! Rijden de bussen een beetje op tijd? Heb als ik naar mijn werk ga namelijk 4 min overstaptijd op de trein. Moet lukken toch?
Ja is wel te doen vind ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:06 schreef DaDude1987 het volgende:
Vanaf half september woon ik ook in Sjengestad! Leuk appartement gevonden! Rijden de bussen een beetje op tijd? Heb als ik naar mijn werk ga namelijk 4 min overstaptijd op de trein. Moet lukken toch?
Ga je ook sporten bij het studentencomplex?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja is wel te doen vind ik.
Veel nieuwelingen hier;) Ik ga morgen weer terug naar het mooie Brabant, maar volgende week begint school (nu introductiedagen en vorige week INKOM dus ben al ff in Maastricht), dus dan ben ik vijf dagen in de week Maastrichtenaar.
Noem maar een tijd en een plaats!quote:
het viel me best wel mee, maar het blijft een stad en binnensteden willen nog wel eens dicht staan. zeker op de standaard drukkere periodes is het lastig in en uit de stad te komenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:06 schreef DaDude1987 het volgende:
Nazomeren, leukquote:Op vrijdag 2 september 2011 06:42 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Noem maar een tijd en een plaats!
Keertje OLV?
Bij UM bedoel je?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Ga je ook sporten bij het studentencomplex?
Is dat een fijne gym? Of is het echt zo'n health-centre waar alleen maar huisvrouwtjes lopen?quote:
Hbo'ers kunnen er ook gewoon jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:02 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bij UM bedoel je?
Ik doe HBO dus weet niet of je daar dan ook terecht kan, zo eigenlijk donderdag gaan kijken maar ging niet door. Ben nog wel op zoek naar een sportschool met studentenkorting.
Mooi!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Hbo'ers kunnen er ook gewoon ja![]()
Goede openingstijden en het is spotgoedkoop. Veel bankjes en met de gewichten kun je ook goed vooruit.
Weet niet , want ik woon er nog niet, ligt alleen het dichtst in de buurt van mijn appartement. Zal het z.s.m laten weten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is dat een fijne gym? Of is het echt zo'n health-centre waar alleen maar huisvrouwtjes lopen?
Wel kut dat hij op dinsdag en donderdag pas om 15.00 uur open is..
Ik ga altijd bij Style-it; ligt op de Kommel. €13,50 voor studenten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Oh ja, mocht iemand een goede en goedkope kapper weten hoor ik dat ook graag;)
Ik kan het wel op internet opzoeken maar hoor het toch liever van de Maastrichtenaren zelf;)
In totaal 135 euro per jaar, dus dat is de moeite nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mooi!
Wat ben je per maand kwijt? (die site laadt hier niet, dus kan het niet opzoeken)
ruilen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:04 schreef Knevelt het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben sinds 9 weken vakantie in Maastricht weer terug op mijn kamer in Utrecht. Nu heb ik heimwee.En dat terwijl het al mijn vierde jaar wordt.
Nooit meegemaakt. Does mij opvrolijken alsjeblieft.
![]()
gek wijf, dat meen je niet!quote:
W'rom?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh jawel hoor, na mn master met gierende banden weg hier
het is zo ver weg van alles, ben van oorsprong fries en daar woont mn familie ook, dus ga liever weer wat meer naar het midden des lands, leuk voor n jaartje maar das dan ook lang genoeg voor mij hierquote:
Dat kan ik me voorstellen, geloof ook niet dat ik het langer uit zou houden in Leeuwarden... Sterker nog, geloof niet dat ik het daar langer dan een week zou uithoudenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is zo ver weg van alles, ben van oorsprong fries en daar woont mn familie ook, dus ga liever weer wat meer naar het midden des lands, leuk voor n jaartje maar das dan ook lang genoeg voor mij hier
oh maar frl wil ik ook niet naartoe hoor, lwd vind ik ook echt niks, maar heb ook bijna 5 jaar in Utrecht gewoond, wil toch ergens in de randstad wonen en werken uiteindelijkquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, geloof ook niet dat ik het langer uit zou houden in Leeuwarden... Sterker nog, geloof niet dat ik het daar langer dan een week zou uithouden
Dat gevoel van ver weg van alles zijn had ik juist toen ik in Amsterdam woonde. Moest ik eerst heel Nederland door voordat ik ergens kwam waar het echt interesant werd. Vanuit Maastricht ligt alles om de hoek.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is zo ver weg van alles, ben van oorsprong fries en daar woont mn familie ook, dus ga liever weer wat meer naar het midden des lands, leuk voor n jaartje maar das dan ook lang genoeg voor mij hier
Zelfde hierquote:Op zondag 4 september 2011 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Precies, die Randstadmentaliteit is echt niks voor mij.
Ik ben van oorsprong niet Maastrichts en ik heb overal wel gewoond, en ik moest echt wennen hier in het begin hoor, zeker in de Heeg, ik schrok dat iedereen me gedag zei en zo![]()
Maar ik wil hier niet weg, en als ik hier weg ga dan blijf ik niet in NL
quote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Geen inwoner meerVerhuisd
Was een leuk jaar geweest, super herinneringen.
de feesfebrik?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe laat is het meestal druk in de kroegen op donderdagavond? Ik ga morgen hier voor het eerst stappen met twee vrienden, maar ik ben hier alleen nog maar met de INKOM in die kroegjes achter het Vrijthof geweest en dat was rond 01:00 uur.
Dus hoe laat adviseren jullie te gaan? En ook nog tips voor leuke kroegen met veel vrouwenvolk en goede muziek?
En mag ik vragen waarom niet?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat ik er zelf niet dood gevonden wil worden
denk dat ik er iets te oud voor ben maar gezien je vereiste van veel vrouwvolk enzo denk ik dat jij je er wel zal vermakenquote:
Haha oke. Zit op de Markt toch?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
denk dat ik er iets te oud voor ben maar gezien je vereiste van veel vrouwvolk enzo denk ik dat jij je er wel zal vermaken
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha oke. Zit op de Markt toch?
ervaring mee?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
ZuidGrens, niet op Memo letten, gewoon naar de feesfebrik gaan en binnen een minuut heb je een jong gewillig chickie die haar tong in je mond duwt![]()
![]()
Van horen zegguh.quote:
Rond twaalf uur wordt het meestal leuk. Eerst Clinique of Twee Heren (of C'est la Vie) En dan om 2:00 gewoon feestfabriek. Donderdagavond is het eigenlijk overal wel druk. Beste hosselplek is dus ook de feestfabriek tussen 2 en 3 is het vaak prijsschieten. Nog een tip om af te sluiten, als je autochtoon bent, mijdt de Allahquote:Op woensdag 7 september 2011 18:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe laat is het meestal druk in de kroegen op donderdagavond? Ik ga morgen hier voor het eerst stappen met twee vrienden, maar ik ben hier alleen nog maar met de INKOM in die kroegjes achter het Vrijthof geweest en dat was rond 01:00 uur.
Dus hoe laat adviseren jullie te gaan? En ook nog tips voor leuke kroegen met veel vrouwenvolk en goede muziek?
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat ik er zelf niet dood gevonden wil worden
Ohja ik lees het nu pasquote:Op woensdag 7 september 2011 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk dat ik er te oud voor ben
19, dus gaat wel goed komen denk ik!quote:Op woensdag 7 september 2011 20:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]en denk ook wel dat t wel leuk is als je 18/19/20 bent, weet niet hoe oud jij bent?
Beterquote:Op woensdag 7 september 2011 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
ZuidGrens, niet op Memo letten, gewoon naar de feesfebrik gaan en binnen een minuut heb je een jong gewillig chickie die haar tong in je mond duwt![]()
![]()
Oke, C'est la Vie en Twee Heren weet ik wel te vinden, als je die terrassen op het Vrijthof voorbij loopt links dat straatje in toch? Vanaf de McDonalds gezien zeg maarquote:Op woensdag 7 september 2011 20:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Rond twaalf uur wordt het meestal leuk. Eerst Clinique of Twee Heren (of C'est la Vie) En dan om 2:00 gewoon feestfabriek. Donderdagavond is het eigenlijk overal wel druk. Beste hosselplek is dus ook de feestfabriek tussen 2 en 3 is het vaak prijsschieten. Nog een tip om af te sluiten, als je autochtoon bent, mijdt de Allah
Klopt, Platielstraat is dat. Daar zitten bijna alle leuke kroegen tot 2 uur op een rijtje. Allah is meer een disco/kroeg zoals de Feestfabriek alleen komt daar meestal verkeerd volk op af. Leuke Nederlandse meisjes meiden die plek ook meestalquote:Op woensdag 7 september 2011 20:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Beter
[..]
Oke, C'est la Vie en Twee Heren weet ik wel te vinden, als je die terrassen op het Vrijthof voorbij loopt links dat straatje in toch? Vanaf de McDonalds gezien zeg maar
En de Allah, is dat serieus een kroeg?
niks tegen Heerlen hè! Daar komen best leuke mensen vandaanquote:Op woensdag 7 september 2011 10:15 schreef numero_uno het volgende:
Deze week moet ik invallen in Heerlen... net gewend aan het ene dialect nu een stuk erger dialect
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
niks tegen Heerlen hè! Daar komen best leuke mensen vandaan
Dat was toch Memo die in een vlaag van verstandsverbijstering met haar 5 katten in de Fessa te vinden was?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
niks tegen Heerlen hè! Daar komen best leuke mensen vandaan
OLV maar cancelen dan...quote:Op donderdag 8 september 2011 08:06 schreef numero_uno het volgende:
[..]
[..]
Dat was toch Memo die in een vlaag van verstandsverbijstering met haar 5 katten in de Fessa te vinden was?
Mn PI wat doe jequote:Op donderdag 8 september 2011 08:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
OLV maar cancelen dan...
er is een reden waarom ik in Maastricht woon en niet in Heerlen![]()
Gezien het weer is de mogelijkheid om binnen te gaan zitten geen slecht plan, roep eens een datum danquote:Op donderdag 8 september 2011 10:19 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Mn PI wat doe je
Struys dan maar of Basilica?
18/9 anders wordt t oktoberquote:Op donderdag 8 september 2011 10:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Gezien het weer is de mogelijkheid om binnen te gaan zitten geen slecht plan, roep eens een datum dan
Ow sorry, ik had volleybaltrainingquote:Op donderdag 8 september 2011 22:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Nog iemand de aardschok van anderhalf uur geleden gevoeld. Hier rammelde het een en ander op de planken maar geen schade.
moet je die niet dan eens ophalen? je UM card?quote:Op maandag 12 september 2011 23:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Jezus, wat een gedoe zeg om je als niet-student van de Universiteit aan te melden bij die sportschool van ze. Van die site begrijp ik ook weinig, morgen er maar eens langs fietsen.
Oh ja, en morgen voor het eerst naar de kapper. Zag er al een op de Markt waar je zonder afspraak binnen kon lopen en het kostte slechts 9,50 ¤ voor studenten. Weet iemand hoe je moet 'bewijzen' dat je student bent? Heb geen schoolpasje of zo..
Ik zit niet op de Universiteit...maar op het HBO en hier hebben we geen pasje of zo.quote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet je die niet dan eens ophalen? je UM card?
ook geen bewijs van inschrijving? collegekaart? das redelijk raarquote:Op maandag 12 september 2011 23:41 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik zit niet op de Universiteit...maar op het HBO en hier hebben we geen pasje of zo.
Nope, helemaal niks. Dat heeft verder niemand, weet ik zeker. Best apart idd, misschien krijgen we die nog, vandaag is pas de tweede lesweek.quote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ook geen bewijs van inschrijving? collegekaart? das redelijk raar
ik zeg altijd dat ik student ben en ze geloven het ook nog...quote:Op maandag 12 september 2011 23:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Jezus, wat een gedoe zeg om je als niet-student van de Universiteit aan te melden bij die sportschool van ze. Van die site begrijp ik ook weinig, morgen er maar eens langs fietsen.
Oh ja, en morgen voor het eerst naar de kapper. Zag er al een op de Markt waar je zonder afspraak binnen kon lopen en het kostte slechts 9,50 ¤ voor studenten. Weet iemand hoe je moet 'bewijzen' dat je student bent? Heb geen schoolpasje of zo..
Heb ik geen helaasquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:02 schreef numero_uno het volgende:
[..]
ik zeg altijd dat ik student ben en ze geloven het ook nog...
trek een overhemd aan en dan geloven ze je
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heb ik geen helaasBen van Brabants boerke nog niet getranfsormeerd tot Maastrichts balletje
![]()
Kan eventueel nog mijn OV-chipkaart laten zien.
Begin eens met die rode geruite zakdoek thuis te laten danquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heb ik geen helaasBen van Brabants boerke nog niet getranfsormeerd tot Maastrichts balletje
![]()
Kan eventueel nog mijn OV-chipkaart laten zien.
Mag ik mijn klompen wel meenemen dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Begin eens met die rode geruite zakdoek thuis te laten dan
Oh, ik was er rond 14.15 uur of zo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme zeg
Het was om 13.30 , maar van 13.00 tot 13.50 waren er veel mensen met honden daar hoor!
kut hippiesquote:Op woensdag 14 september 2011 09:44 schreef oh-oh het volgende:
Nee natuurmonumenten wil er geen honden meer op hebben
Zie dit topique:quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
en waar ben je geweest? als je een echte sjonnie bent rol je vanuit de Fessa (feesfebrik) nog even door naar d'n dolle dries of de fontein en dan kan je nog net dit bericht lezen voordat je gaat douchen om in de collegezaal te gaan tukkenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Zwaar leven, vanavond eerst voetbal kijken en dan de kroeg in. Voor het eerst op woensdagavond op stap in Maastricht, ben benieuwd.
Haha, zo'n Sjonnie ben ik dan ook weer niet. Ben in de Feestfebrik geweest en het was echt genieten. Wel met een brute kater op school gezeten en bijna in slaap gevallen tijdens college, maar goed, hoort erbij.quote:Op donderdag 15 september 2011 07:53 schreef numero_uno het volgende:
[..]
en waar ben je geweest? als je een echte sjonnie bent rol je vanuit de Fessa (feesfebrik) nog even door naar d'n dolle dries of de fontein en dan kan je nog net dit bericht lezen voordat je gaat douchen om in de collegezaal te gaan tukken
@Sjeen: We hebben een opvolger!quote:Op donderdag 15 september 2011 14:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, zo'n Sjonnie ben ik dan ook weer niet. Ben in de Feestfebrik geweest en het was echt genieten. Wel met een brute kater op school gezeten en bijna in slaap gevallen tijdens college, maar goed, hoort erbij.
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:07 schreef numero_uno het volgende:
[..]
@Sjeen: We hebben een opvolger!
Genieten in de Fees? Uit welk dorp kom jij dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, zo'n Sjonnie ben ik dan ook weer niet. Ben in de Feestfebrik geweest en het was echt genieten. Wel met een brute kater op school gezeten en bijna in slaap gevallen tijdens college, maar goed, hoort erbij.
Haha, de muziek was goed, het bier was koud en er liepen genoeg leuke meiden rond dus dan vermaak ik me al gauw.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:38 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Genieten in de Fees? Uit welk dorp kom jij dan?
Sorry mensen, ik ben oud en ga al m'n leven op stap in Maastricht.
Have fun en laot duch neet gek make!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Veel te rustig in dit topic![]()
Dan duik ik vanavond de stad maar weer eens in! Eerst feestje van één of andere SV, om me vervolgens lekker te misdragen in de Fabriek.
Bij TvT moet je ook de kroketten eens proberen!quote:Op donderdag 22 september 2011 09:08 schreef oh-oh het volgende:
Gisteravond voor het eerst friet gegeten van Tuutje van Teuntje!
Nou, das een aanrader![]()
QFT, deed ik vorig jaar ook veel.quote:Op zondag 25 september 2011 10:07 schreef DaDude1987 het volgende:
Waar zit die eigenlijk? Aan de Boschstraat?
Woon nu anderhalve week in Maastricht, wat een topstad! Heerlijk om 's avonds even in deze historische stad rond te lopen!
Op een dag als nu zitten aan de Maas vanaf de Ceramique-kant is ook baas.quote:Op zondag 25 september 2011 10:07 schreef DaDude1987 het volgende:
Woon nu anderhalve week in Maastricht, wat een topstad! Heerlijk om 's avonds even in deze historische stad rond te lopen!
Wycker Brugstraatquote:Op zondag 25 september 2011 10:07 schreef DaDude1987 het volgende:
Er is een nieuwe kroeg op de hoek van de Platielstraat, aan het Vrijthof. De naam moet ik je schuldig blijven. Anders kun je ook naar Matuchi in de Kleine Gracht... waterpijp roken, als je dat leuk vindt tenminste.quote:Op zondag 25 september 2011 22:57 schreef DaDude1987 het volgende:
Goede tip Sjeen! ben er mee bezig, wat zijn leuke kroegjes om met een date te gaan zitten? Ik weet niet hoe het hier in Maastricht is, maar wil niet tussen alle disputen/ groepen studenten zitten
![]()
Hoop een beetje op goed weer, lijkt me OLV-plein wel aardig!
Als je van cultuur snuiven houdt moet je ook een keer bij het Hotel binnenlopen op het Onze Lieve Vrouweplein. Je kunt dan de trap naar onder waar je allemaal historische zjwik vindt uit de tijd van de romeinen en wat allemaal nog meer.quote:Op maandag 26 september 2011 00:52 schreef ZuidGrens het volgende:
OLV-plein is echt gezellig, niets mis mee. En ik loop ook regelmatig 's avonds even een rondje door de stad. Momenteel ben ik weer bij paps en mams, morgen rond 11.00 uur weer richting Maastricht.
Die kroeg waar eerst pianozaak zat? Daar zit je letterlijk in de etalagequote:Op maandag 26 september 2011 09:45 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Er is een nieuwe kroeg op de hoek van de Platielstraat, aan het Vrijthof. De naam moet ik je schuldig blijven. Anders kun je ook naar Matuchi in de Kleine Gracht... waterpijp roken, als je dat leuk vindt tenminste.
[..]
Als je van cultuur snuiven houdt moet je ook een keer bij het Hotel binnenlopen op het Onze Lieve Vrouweplein. Je kunt dan de trap naar onder waar je allemaal historische zjwik vindt uit de tijd van de romeinen en wat allemaal nog meer.
De Grote Looiersstraat vind ik ook erg mooi trouwens.
OLV is erg leuk zitten als het een beetje lekker weer is. Zelf vond ik de Falstaff altijd fijn om lekker speciaalbiertjes te drinken, maar volgens mij kom je daar wel redelijk wat studenten tegenquote:Op zondag 25 september 2011 22:57 schreef DaDude1987 het volgende:
Goede tip Sjeen! ben er mee bezig, wat zijn leuke kroegjes om met een date te gaan zitten? Ik weet niet hoe het hier in Maastricht is, maar wil niet tussen alle disputen/ groepen studenten zitten
![]()
Hoop een beetje op goed weer, lijkt me OLV-plein wel aardig!
Die zag ik afgelopen weekend voor het eerst. Vond het ook meer een enorme etalage, niet echt relaxt zitten lijkt me.quote:Op maandag 26 september 2011 09:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die kroeg waar eerst pianozaak zat? Daar zit je letterlijk in de etalageHeet Basilica, geloof ik.
De kelder van Derlon bedoel je? Niet echt een bijzondere plek om met een date heen te gaan eigenlijk. Heb daar nog 2 jaar gewerktquote:Op maandag 26 september 2011 09:45 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Als je van cultuur snuiven houdt moet je ook een keer bij het Hotel binnenlopen op het Onze Lieve Vrouweplein. Je kunt dan de trap naar onder waar je allemaal historische zjwik vindt uit de tijd van de romeinen en wat allemaal nog meer.
Falstaff is echt koningquote:Op maandag 26 september 2011 11:40 schreef The6thgate het volgende:
[..]
OLV is erg leuk zitten als het een beetje lekker weer is. Zelf vond ik de Falstaff altijd fijn om lekker speciaalbiertjes te drinken, maar volgens mij kom je daar wel redelijk wat studenten tegen
[..]
Die zag ik afgelopen weekend voor het eerst. Vond het ook meer een enorme etalage, niet echt relaxt zitten lijkt me.
[..]
De kelder van Derlon bedoel je? Niet echt een bijzondere plek om met een date heen te gaan eigenlijk. Heb daar nog 2 jaar gewerktLeuk om eens gezien te hebben, maar dat is het ook wel.
*edit: oh ik zie dat het een reactie op een ander onderwerp was, never mind
Take One is zeker niet slecht alleen word ik zo ontiegelijk moe van die kerel die daar rondhobbeltquote:Op maandag 26 september 2011 12:04 schreef DaDude1987 het volgende:
Dank voor alle tips.
Deze MOET ik ook eens naartoe: http://www.takeonebiercafe.nl/ in de rechtstraat.
lijkt echt veel op een kroegje in Brugge; de Twee beertjes.
Maastricht meet lijkt me tof! Liefst vrijdag/weekend, kan ik doorhangen.
Die eigenaar die al jaren zijn klanten schoffeert en nog steeds klandizie heeft?quote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Take One is zeker niet slecht alleen word ik zo ontiegelijk moe van die kerel die daar rondhobbelt
Het traditionele lebberbekske...quote:Op maandag 26 september 2011 14:06 schreef Knevelt het volgende:
Ik ben al vijf jaar vaste klant in de Take One. De eerste paar keren dat je er komt krijg je van Peet een soort ontgroening.Maar daarna merk je dat het gewoon een spelletje voor hem is. En aan zijn eeuwig wederkerende flauwe grappen wen je ook. Merie is dan weer heul liev. Het cafe gaat trouwens sluiten, staat al anderhalf jaar te koop.
1 luchtfoto voor jouquote:
Wat zijn ze daar bij de Wilhelminabrug nou weer aan het bouwen? Of is het nog een oude foto.quote:Op maandag 26 september 2011 14:27 schreef numero_uno het volgende:
[..]
1 luchtfoto voor jou
[ afbeelding ]
Wij jou ookquote:
Blij dat ik toen 'thuis' in het mooie Brabant was!quote:Op maandag 26 september 2011 12:31 schreef DaDude1987 het volgende:
Haha. wat doet hij dan? Praat hij de hele tijd met je? Dat lijkt me niet handig..Wel lachen als ik met wat vrienden ben.
wisten jullie trouwens dat Ali fucking B in Maastricht was gisteren? In de brusselsepoort! Alleen maar kinderenlastig winkelen
takeone is leuuuukquote:Op maandag 26 september 2011 12:04 schreef DaDude1987 het volgende:
Dank voor alle tips.
Deze MOET ik ook eens naartoe: http://www.takeonebiercafe.nl/ in de rechtstraat.
Falstaff, daar kwam ik altijd toen 't nog Speak Easy heette.quote:Op maandag 26 september 2011 11:40 schreef The6thgate het volgende:
[..]
OLV is erg leuk zitten als het een beetje lekker weer is. Zelf vond ik de Falstaff altijd fijn om lekker speciaalbiertjes te drinken, maar volgens mij kom je daar wel redelijk wat studenten tegen
[..]
Het is soms zien en gezien worden in Maastricht. Ik hou er ook niet zo van eerlijk gezegd, maar het ziet er wel goed uit van binnen.quote:Op maandag 26 september 2011 11:40 schreef The6thgate het volgende:
[..]
[..]
Die zag ik afgelopen weekend voor het eerst. Vond het ook meer een enorme etalage, niet echt relaxt zitten lijkt me.
[..]
De kelder van Derlon bedoel je? Niet echt een bijzondere plek om met een date heen te gaan eigenlijk. Heb daar nog 2 jaar gewerktLeuk om eens gezien te hebben, maar dat is het ook wel.
*edit: oh ik zie dat het een reactie op een ander onderwerp was, never mind
Zien en gezien worden vind ik niet zo erg, in een etalage zitten doe ik liever op een andere manierquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Het is soms zien en gezien worden in Maastricht. Ik hou er ook niet zo van eerlijk gezegd, maar het ziet er wel goed uit van binnen.
Zijn er ook nog muziekliefhebbers in deze draad of ben ik weer de enige?
take onequote:Op maandag 26 september 2011 12:04 schreef DaDude1987 het volgende:
Dank voor alle tips.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:13 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
take one![]()
ben er 16 jaar geleden voor het eerst binnengewandeld, en kom er nog regelmatig.
Enorme muziekliefhebber, maar nog nooit een echt leuke band hier gezien. Muziekgieterij schijnt wel aardig te zijn, maar het blijft jammer dat Maastricht geen grotere zaal heeft als de 013 of Doornroosje bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Het is soms zien en gezien worden in Maastricht. Ik hou er ook niet zo van eerlijk gezegd, maar het ziet er wel goed uit van binnen.
Zijn er ook nog muziekliefhebbers in deze draad of ben ik weer de enige?
na de miskleun van de platte zaol gaat dat ook niet meer gebeuren denk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Enorme muziekliefhebber, maar nog nooit een echt leuke band hier gezien. Muziekgieterij schijnt wel aardig te zijn, maar het blijft jammer dat Maastricht geen grotere zaal heeft als de 013 of Doornroosje bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:25 schreef Waaghals het volgende:
[..]
na de miskleun van de platte zaol gaat dat ook niet meer gebeuren denk ik.
zou zomaar kunnen. ik zal de volgende keer wat FOK termen rondstrooienquote:
Paar smilies hier en daar leggen met de pelpinda'squote:Op dinsdag 27 september 2011 13:42 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen. ik zal de volgende keer wat FOK termen rondstrooien
'Ja ennuh, dat is best wel chanant hè!'quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:42 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen. ik zal de volgende keer wat FOK termen rondstrooien
Friet zoervleis.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
Is het nou een patatje zoervleis of een frietje zoervleis?
blijf jij maar lekker in Eindhovenquote:
In Eindhoven e.o. zeggen 'we' ook gewoon friet heurr. Ik bestel altijd: 'een grotte friet meuj Belse majonês'quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
blijf jij maar lekker in Eindhoven
Ik zal het eens een keer proberen. Dan moet ik nog wel iemand vinden om mee te gaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:51 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik zie regelmatig goede bands in Maastricht. (Goed betekent niet direct een grote naam). In de Muziekgieterij, het Landbouwbelang of gewoon in de kroeg. Afgelopen vrijdag had je nog ruime keuze op de popronde. Komende zaterdagavond zijn weer wat rockbands geprogrammeerd in het Landbouwbelang, in de Muziekgieterij zijn meerdere keren per week optredens. Er zal vast iets tussenzitten wat je bevalt.
Doornroosje is top.quote:Enorme muziekliefhebber, maar nog nooit een echt leuke band hier gezien. Muziekgieterij schijnt wel aardig te zijn, maar het blijft jammer dat Maastricht geen grotere zaal heeft als de 013 of Doornroosje bijvoorbeeld.
Heb inderdaad ook wel wat verhalen gehoord over de Fenix, maar dan moet ik tegen mijn principes in gaan om naar Sittard te gaan...quote:Op woensdag 28 september 2011 13:28 schreef Seam het volgende:
Het is ook wel beschamend dat zo'n mooie stad nog maar zo weinig topics heeft
Maar ik zal binnenkort ook maar eens kijken of de Fenix misschien wat is.
Beetje 'Sjengen' roepenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:53 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ach na de 3-1 overwinning van MVV kan dat best wel weer
Tsja als maastrichtenaar voel je je in Sittard, Heerlen ed. toch een beetje unne hollender he.quote:
mwoahquote:Op woensdag 28 september 2011 15:43 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Tsja als maastrichtenaar voel je je in Sittard, Heerlen ed. toch een beetje unne hollender he.
Ach dat valt reuze mee hoor.quote:Tsja als maastrichtenaar voel je je in Sittard, Heerlen ed. toch een beetje unne hollender he.
Ja ik ben blij dat mijn huisgenoot dat alles betaaldquote:Op woensdag 28 september 2011 16:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat zijn die rood-witte vuilniszakken tyfusduur zeg, had ze nog nooit gekocht, maar ik schrok wel toen de caissière mij vertelde dat ze ¤ 11,90,- waren.
Ze bijten er niet, je kunt er ook alleen naartoe.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zal het eens een keer proberen. Dan moet ik nog wel iemand vinden om mee te gaan
Ik reken liever mijn afvalbelasting in de vorm van vuilniszakken af dan in 1x..quote:
dan woon je bij mij in de buurt?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:27 schreef DaDude1987 het volgende:
Kutzooi, vandaag vuilnis ophalen, stap meestal rond 7.30 de deur uit dus gisteravond dacht ik "dat doe ik morgenvroeg wel". Zijn vanmorgen alle zakken al opgehaald! Wijze les dus
Laten we snel een Maastricht meet plannen, volgende week vrijdag?
Weet niet, ik Brusselsestraatquote:Op woensdag 28 september 2011 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan woon je bij mij in de buurt?hier ook woendag vroeg vuilnis opgehaald
bij de boschstraat hier en ik vid mestreech nog steeds niet zo geweldig als de rest uit dit topicquote:Op woensdag 28 september 2011 22:30 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Weet niet, ik Brusselsestraatwat een leven hier
ja daar heb ik geen ervaring mee, was vandaag in mn oude stadje Utreg, toch heb ik ook niet per se daar heimwee naartoe, meer t geheel van ver weg van vrienden (Utreg of friesland) en hier weinig mensen kennen. Geen spijt hier mn master gaan doen verder, tis nog steeds de superleukste master maar voor de stad had ik t niet hoeven doenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:39 schreef DaDude1987 het volgende:
Mijn standaard is ook Enschede he
quote:Op donderdag 29 september 2011 09:04 schreef numero_uno het volgende:
Ah dus zo ziet de Feesfebrik er van binnen uit!
beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje verslapen vanochtend en een beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje dronken op kantoor...
tot vanacht 5 in de fessa gestaan... vanochtend om 8 wakker geschrokken, kop onder de kraan, auto in (quote:
Dat is gewoon koude koffie met suiker en prik... Doe mij ook watquote:
padam tssssj...quote:
s'avonds een vent s'ochtends 10%...quote:Op donderdag 29 september 2011 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon stoer doorbikkelen net als vannacht
100% faal dusquote:Op donderdag 29 september 2011 11:57 schreef numero_uno het volgende:
[..]
s'avonds een vent s'ochtends 10%...
en dat laat ik even in het midden trouwens...quote:Op donderdag 29 september 2011 12:05 schreef Sjeen het volgende:
Geen geile goedemorgen voor jou dus...
Herkenbaar! Was gisteren ook in de Fabriek, Jezus Christus wat ik had het zwaar vanmorgen op school. Nog half bezopen in de les, en moest tijdens die les ook een keer naar de wc sprinten om er wat gal in te deponeren.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:04 schreef numero_uno het volgende:
Ah dus zo ziet de Feesfebrik er van binnen uit!
beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje verslapen vanochtend en een beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje dronken op kantoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |