Wat een opofferingsvermogen heb jequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja goed, beide dan in een sandwich
Blaadje sla ertussen, wat tomaten, jummiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:32 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Wat een opofferingsvermogen heb je
Begin je toch met bulkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Blaadje sla ertussen, wat tomaten, jummie
*meldtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef numero_uno het volgende:
Mits vrouwelijk ben ook ik bereid om geen onderscheid te maken
Ik kan slechtere manieren verzinnen om dat te doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet m'n aminozuur pool aanvullen.
1. lappen halenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
dat preuvenemint he, hoe werkt dat nou precies?
ja nee een stuk duidelijkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:47 schreef numero_uno het volgende:
[..]
1. lappen halen
2. zoepen
3. lappen halen
4. eten
5 1,2,3,4 herhalen
Of dat je dan verplicht weer flessen wijn en champagne moet gaan halenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:19 schreef Sjeen het volgende:
Omdat je anders zoals ik elk jaar op zondag om tien uur de wafelkraam moet leegkopen om je lappen op te maken
en het probleem daarvan isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:26 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Of dat je dan verplicht weer flessen wijn en champagne moet gaan halen
dat je alles op het laatst er doorheen moet forcerenquote:
Eten ten behoeve van Afrikaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis voor t goede doellas ik ergens
Gister alweer genoeg gedronken om de droogte in de Hoorn van Afrika op te heffenquote:
Heb je gisteren niet gezienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:56 schreef Sjeen het volgende:
Dan ga je niet
Stereo, http://www.moodspuur.nl/ is leuk, daar land ik altijd op Preuvenemint
¤2quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoeveel betaal je voor 1 lap dan
volleybaltraining gisteren, kon ik ook niet laten schietenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Heb je gisteren niet gezien
Dalijk eerst even borrelen bij Amphitryon.
Ik probeer dan ook altijd te fantaseren wat eronder zitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
laatste dag van de inkom ongeinkan geen verenigingspolo meer zien
ik val niet op die balletjes met halflang haarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik probeer dan ook altijd te fantaseren wat eronder zit
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:56 schreef Sjeen het volgende:
Dan ga je niet
Stereo, http://www.moodspuur.nl/ is leuk, daar land ik altijd op Preuvenemint
quote:
Is de gastvrouw van Moodspure geloof ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]nee... ik dat dat je mij ermee bedoelde
Heb in Eindhoven met Euc_ ook zoiets gedaan, was wel leuk, maar idd schandalig duur voor wat je krijgt en je ziet er alleen balletjes met halflang haar en polo's rondlopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:03 schreef Memento-Mori het volgende:
mij lijkt t best leuk dat preuvenemint, eten
nee dat is de inkomquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb in Eindhoven met Euc_ ook zoiets gedaan, was wel leuk, maar idd schandalig duur voor wat je krijgt en je ziet er alleen balletjes met halflang haar en polo's rondlopen.
nee, ze heeft de 'bedenk een leuk hapje'-wedstrijd gewonnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is de gastvrouw van Moodspure geloof ik
Nee, hier in Eindhoven is ook een soort van Preuvenemint. Eindhoven Culinair heet 't, geloof ik. Mag nog niet in de schaduw van het Preuvenemint staan natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee dat is de inkom![]()
en ach eten op LL was ook schandalig duur
Oh, gelukkigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nee, ze heeft de 'bedenk een leuk hapje'-wedstrijd gewonnen.
Klopt, rond de schouwburg. Was best groot.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, hier in Eindhoven is ook een soort van Preuvenemint. Eindhoven Culinair heet 't, geloof ik. Mag nog niet in de schaduw van het Preuvenemint staan natuurlijk
ik bedoelde het balletje met polo verhaalquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, hier in Eindhoven is ook een soort van Preuvenemint. Eindhoven Culinair heet 't, geloof ik. Mag nog niet in de schaduw van het Preuvenemint staan natuurlijk
Die vind je erg geconcentreerd op 't Preuvemint, maar dan 20 jaar ouder dan bij de INKOMquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik bedoelde het balletje met polo verhaal
das dan toch al n stukje beterquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die vind je erg geconcentreerd op 't Preuvemint, maar dan 20 jaar ouder dan bij de INKOM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |