Superstijl was heel leuk! Toch wel een groot deel van de nacht daar doorgebrachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:04 schreef willemwaus het volgende:
Nog meer mensen die genoten hebben van superstijl? Het hele vote idee is echt vet
Logisch, de gitaarliefhebbers waren al naar huis na 2 teleurstellende nachtenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:06 schreef Beaudelaire het volgende:
Klopt. Zondagnacht werd er in de Grolsch meer rock gedraaid, maar die tent stond nog niet halfvol. Terwijl de Bravo voller dan vol was. Feit.
Die zijn helemaal niet ok, en ik hoorde wel van Bonkers en nederlanstalige rap enzo...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:07 schreef WeezerButler het volgende:
Alpha DJs zijn OK en draaien iig geen kleutertunes (Boten Anna, Vengaboys etc)
Mwah, niet erger dan anders.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het publiek asocialer vond dan andere jaren? De sfeer was weer top, maar het viel mij op dat enorm veel mensen echt begonnen de drukken toen ze de tent in wilden.
Die lui kunnen er serieus echt geen drol vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:07 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Alpha DJs zijn OK en draaien iig geen kleutertunes (Boten Anna, Vengaboys etc)
Ze hadden op z'n minst een nummer van Rinus mogen doen, maar ook dat niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:17 schreef friekin_ het volgende:
Wel klachtwaardig:
Ik ben naar Lowlands Zingt geweest in de hoop dat Rinus kwam.
HELEMAAL NIE DUS
Was wel cool ja, maar ik weet nog steeds niet hoe je nou moet stemmenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:04 schreef willemwaus het volgende:
Nog meer mensen die genoten hebben van superstijl? Het hele vote idee is echt vet
Stond ook in daily paradisequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:17 schreef TWP het volgende:
[..]
Ze hadden op z'n minst een nummer van Rinus mogen doen, maar ook dat niet.
Stempalen stonden uit ofzo snapte ik ook niks van, appje gedownload van 4mb ofzo en kon je via hun gratis wifi netwerk stemmen! Werkte top!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Was wel cool ja, maar ik weet nog steeds niet hoe je nou moet stemmen. En je kon ook via je je telefoon stemmen, maar daar heb je dan weer een aparte app voor nodig... Ik ga geen app van 20MB downloaden in een bomvolle India-tent. Waarom niet gewoon via een website of de Lowlands-app zelf.
Ze waren wel echt goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:19 schreef TWP het volgende:
[..]
Kut, ja ik schrok me een ongeluk toen die gasten opeens achter iemand vandaan opdoken.
Ik kon niet activeren ofzo..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:20 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Stempalen stonden uit ofzo snapte ik ook niks van, appje gedownload van 4mb ofzo en kon je via hun gratis wifi netwerk stemmen! Werkte top!
Ja die app werkte heel makkelijk. Echt een leuk concept. Het ging ook niet vervelen omdat er steeds weer wat nieuws voorbij kwam.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:20 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Stempalen stonden uit ofzo snapte ik ook niks van, appje gedownload van 4mb ofzo en kon je via hun gratis wifi netwerk stemmen! Werkte top!
Ook erg vermakelijk ja. Die mensen in die kliko's.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:21 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vond het feestje bij de vietnamees erg leuk
Dat ging echt helemaal nergens meer over
Dat ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:17 schreef friekin_ het volgende:
Wel klachtwaardig:
Ik ben naar Lowlands Zingt geweest in de hoop dat Rinus kwam.
HELEMAAL NIE DUS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |