YESquote:
Welk nummer heb je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
YESWie zegt dat ik de rest al niet zo bewerkt en gemanipuleerd had, dat ze me vrijwillig voor lieten?
Neen hoor ik zit geestelijk goed in orde!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij bent een mongool die echt naar de PAAZ moet of naar het Pieter Baan centrum ofzo![]()
het wordt steeds triester hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan jou schat! Ik zal je beschermen met mijn laatste adem!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Neen hoor ik zit geestelijk goed in orde!
Vond je het echt romantisch dat die mongool dat zei? Even in alle eerlijkheid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:49 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
dit soort romantiek is voor jou een brug te ver
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Je moet je toch wat moeite doen heh..
dat romantiek noemenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:49 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Hij snapt er het mooie niet van twee eenzame zielen, twee gebroken helften die zoeken naar een geheel. Die samen willen smelten terug naar hun oude goddelijke status toen ze nog 4 armen hadden 4 benen 4 ogen. Terug naar die tijd voordat de goden hun strafte!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:49 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Je bent gewoon echt een mongool.. sorryquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij snapt er het mooie niet van twee eenzame zielen, twee gebroken helften die zoeken naar een geheel. Die samen willen smelten terug naar hun oude goddelijke status toen ze nog 4 armen hadden 4 benen 4 ogen. Terug naar die tijd voordat de goden hun strafte!
Tof hè? Zo fijn dat mensen zichzelf zo gigantisch naar beneden kunnen halen, dat het eigenlijk te makkelijk wordtquote:
Nog nooit gehoord te hebben van Griekse mythologie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je bent gewoon echt een mongool.. sorry
of je loopt keihard te trollen wat ik hoop, of je zit in een gestichtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij snapt er het mooie niet van twee eenzame zielen, twee gebroken helften die zoeken naar een geheel. Die samen willen smelten terug naar hun oude goddelijke status toen ze nog 4 armen hadden 4 benen 4 ogen. Terug naar die tijd voordat de goden hun strafte!
Griekse mythologie!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
of je loopt keihard te trollen wat ik hoop, of je zit in een gesticht
PAAZ zit ie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
of je loopt keihard te trollen wat ik hoop, of je zit in een gesticht
En jij zat in de reet van de docent? Zijn laatste kontkruimels weg te snoepen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord te hebben van Griekse mythologie.![]()
![]()
![]()
Jij zat zeker achteraan bij Geschiedenis heh.
je krijgt er gewoon plaatsvervangende schaamte vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tof hè? Zo fijn dat mensen zichzelf zo gigantisch naar beneden kunnen halen, dat het eigenlijk te makkelijk wordt
GRIEKSE MYTHOLOGIE stelletje cultuur barbaren!quote:
Neen hoor filosofie is mijn ding!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En jij zat in de reet van de docent? Zijn laatste kontkruimels weg te snoepen?
Nee hij zat daar een gedicht te schrijven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En jij zat in de reet van de docent? Zijn laatste kontkruimels weg te snoepen?
Ik heb me er al overheen gezet en geniet nu gewoon met volle teugenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:53 schreef PeZu het volgende:
je krijgt er gewoon plaatsvervangende schaamte van_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |