Wat?quote:
Wat voor boeken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:13 schreef Jagärtrut het volgende:
ik wil in utrecht zijn. Tornado's lijken me tof.
Zo, thuis. heb bedacht dat ik vanavond brood ga eten, heb toch al warm gegeten. Nu met een kruikje op de bank boeken lezen. Best interessante nog!
ik voelde me zielig toen ik zonet in de superwas met m'n buikpijn. dus heb ik koekjes gekocht, en nu heb ik 8 koekjes gegeten...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:04 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijstje post ik niet want hij is belachelijk
Zit er echt over te denken te low carben, maar alleen om van die stomme choco/snoepverslaving af te komen...
Wallerstein - the modern world systemquote:
Oe! Dat soort dingen vind ik ook interessant jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Wallerstein - the modern world system
Vasquez - What do we know about war
autesserre, the trouble with the Congo, local violence and the failure of international peacebuilding.
amandelen schijnen heel puik te zijn!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:18 schreef Mixende_match het volgende:
Even snel vraagje. Ben zo bij de notenkraam:
Walnoten
Cashewnoten
Enn??
Amandelen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:18 schreef Mixende_match het volgende:
Walnoten
Cashewnoten
Enn??
Ongebrand en ongezouten... toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:18 schreef Mixende_match het volgende:
Walnoten
Cashewnoten
Enn??
Eerst was ik kei 'panisch' voor noten, nu eet ik ze bijna elke dagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:43 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja lekker, en paranoten, pecannoten, hazelnoten
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:44 schreef Siral het volgende:
[..]
Eerst was ik kei 'panisch' voor noten, nu eet ik ze bijna elke dagzit zelfs aan de whey, jongens jongens.
*gnork-lach-proest*quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik realiseerde me net dat ik vóór de slankies nog nooit het woord 'jompels' heb gebezigd![]()
En Mango heeft net gekotst. In de kast. Over Martijn zijn boxershort (gelukkig lag er nog maar 1, de rest moet nog gevouwen worden).
(Een week geleden ongeveer was hij <Mango, niet Martijn> tussen de boxershorts gekropen en had ze lekker allemaal ongeplast
)
^^quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*gnork-lach-proest*![]()
Mental imageryyyy
Ik zag het ook in een flits voor me toen ik 'hij' typtequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*gnork-lach-proest*![]()
Mental imageryyyy
Het is ook een woord dat ik alleen slankie-gerelateerd zal gebruikenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:53 schreef Perruche het volgende:
Ik vind "jompels" een heel stom woord ;')
en wat een leuke naam, mango!
O dat zou ik echt heel fijn vinden! Maar dan moet ik wel eerst iets hebben anders werkt het niet zo!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
@Prob: nog even naar aanleiding van jouw vraag over de planning: op basis van de info die je nu hebt gegeven/kunt geven is het echt extreem lastig om daar iets over te zeggen.
Ik zou gewoon per week een aantal uren (per vak) inroosteren voor jezelf, buiten schooltijd dus, en die besteden aan je herkansingsvakken.
Als je wilt, wil ik je best wekelijks (per e-mail) lastigvallen met een verzoek voor een statusupdate
Zo doe ik dat ook met mijn coachstudenten die moeite hebben met een planning aanhouden of die gewoon veel moeten inhalenDan heb je net iets meer een stok achter de deur
Ja, zonder je rooster en alles lijkt het me heel lastig om iets fatsoenlijk te plannen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:59 schreef Probability het volgende:
[..]
O dat zou ik echt heel fijn vinden! Maar dan moet ik wel eerst iets hebben anders werkt het niet zo!
Uhm.. Ja dan ligt het misschien niet aan mij dat een planning maken niet zo lukt?
En dan de bruine, niet de gebleektequote:
Bo was vorige week door oma niet uitgelaten vana 14h af.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik realiseerde me net dat ik vóór de slankies nog nooit het woord 'jompels' heb gebezigd![]()
En Mango heeft net gekotst. In de kast. Over Martijn zijn boxershort (gelukkig lag er nog maar 1, de rest moet nog gevouwen worden).
(Een week geleden ongeveer was hij <Mango, niet Martijn> tussen de boxershorts gekropen en had ze lekker allemaal ongeplast
)
LOL!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bo was vorige week door oma niet uitgelaten vana 14h af.
19:30 besloot ze bij oma op de pantoffel te gaan zitten.
5 minuten later " huh, mijn voet wordt warm"![]()
quote:Beste mevrouw ...,
Ik heb zojuist mijn cijfer terug gekregen, en dit was een voldoende. Dit komt voor een groot gedeelte omdat ik de stof ook daadwerkelijk begreep dit keer. Dit is weer een gevolg van Uw duidelijke uitleg. Dus daar wou ik U even voor bedanken.
U met hoofdletter gebruik je alleen aan het begin van een zin, en voor God, toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, ik heb net toch mijn mailbox opgeschoond?
Deze e-mail heb ik bewaard![]()
Misschien heb ik hem al eens gepost hoor, maar dit is nog steeds mijn![]()
![]()
moment
![]()
![]()
Onderwerp van het mailtje was: "U bent geweldig"
[..]![]()
![]()
Correct. Ik ga er dan ook van uit dat ik blijkbaar godlike benquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
U met hoofdletter gebruik je alleen aan het begin van een zin, en voor God, toch?
Maar coco was volgens de afzender nu wel een beetje tot dat niveau gestegen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:22 schreef Jagärtrut het volgende:
U met hoofdletter gebruik je alleen aan het begin van een zin, en voor God, toch?
Iets nieuws?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:22 schreef loveli het volgende:
Coco is awesome, vertel eens wat nieuws.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
LOL!
Leuk zijn ze he? Beestjes
Precies! Isa, jij snapt hetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar coco was volgens de afzender nu wel een beetje tot dat niveau gestegen natuurlijk
Chanelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Iets nieuws?
Coco stinkt. Ze moet nog douchen namelijk
Lodewijk de veertiende zweerde erbij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Chanel(of helpt dat niet meer
)
I'm waaaaay beyond that stagequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Chanel(of helpt dat niet meer
)
Haha, precies. Hij vindt me al weken regelmatig terug in m'n vakantiestaat: joggingbroek, vledderig topje, haren nog door de war, mascara overal behalve waar het hoort & uiteraard achter de computer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:31 schreef loveli het volgende:
Is wel het minste wat je kunt doen voor Martijn na Harry Potter.
Ah, dan haal je wel voldoening uit je werk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, ik heb net toch mijn mailbox opgeschoond?
Deze e-mail heb ik bewaard![]()
Misschien heb ik hem al eens gepost hoor, maar dit is nog steeds mijn![]()
![]()
moment
![]()
![]()
Onderwerp van het mailtje was: "U bent geweldig"
[..]![]()
![]()
Mango heeft gewoon issues met Martijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
)
^^quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah, dan haal je wel voldoening uit je werk!
Ik ben de tel kwijtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:47 schreef Probability het volgende:
Hoeveel cadeautjes krijg je nog?
Ik moet snel die van mij zijn cadeautje geven, want ik ben alweer bijna jarig!
Dat zou er aan liggen hoe mijn huidige werkgever is. Als dat wel ok is, dan weet ik het zo net nog niet. Als die helemaal pet is dan zou ik voor de leukere werkgever kiezen. Heb je doorgroeimogelijkheden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:23 schreef anna82 het volgende:
Hoi! Zomaar even binnenvalt met een vraagje:
Zouden jullie van baan veranderen als de werkgever leuker is, maar je er op alle vlakken op achteruit gaat (ook in verantwoordelijkheden)?
Pffff, ik word treurig van de keuzes en afwegingen
Ik ben van baan gewisseld toen de uitdaging eruit was. Mijn werk was nog leuk, collega's geweldig, werkgever relaxed... Maar soms is het tijd voor iets andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:23 schreef anna82 het volgende:
Zouden jullie van baan veranderen als de werkgever leuker is, maar je er op alle vlakken op achteruit gaat (ook in verantwoordelijkheden)?
Is er wel uitzicht op promotie? In jouw geval zou ik er serieus over nadenken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:23 schreef anna82 het volgende:
Oh, salaris heb ik zelf altijd maar heel weinig mee laten tellen. Mijn vorige werkgever betaalde heel weinig, maar het was er wél erg leuk en relaxedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Anna, als het werk is waarvan je verwacht blijer te worden dan kan een kleine achteruitgang in bijv. salaris niet zo gek veel kwaad denk ik? Zolang je goed kan rondkomen!
Ja, doorgroeimogelijkheden zijn er zeker! Denk wel dat ik over twee jaar op het niveau zit waar ik nu zit. Alleen dan bij een groot internationaal bedrijf ipv een familiebedrijf... Het is mijn eerste werkgever en volgens mij vind ik het nog best moeilijk om daar afscheid van te nemen. Andersom zou dat trouwens in a blink of an eye (?) gaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou er aan liggen hoe mijn huidige werkgever is. Als dat wel ok is, dan weet ik het zo net nog niet. Als die helemaal pet is dan zou ik voor de leukere werkgever kiezen. Heb je doorgroeimogelijkheden?
Toevoeging: als ik een functie kon krijgen waarvan ik van tevoren zeker wist dat ik het superleuk zou vinden, leuker & uitdagender dan mijn huidige functie, dan zou een achteruitgang in salaris zeker niet onoverkomelijk zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, salaris heb ik zelf altijd maar heel weinig mee laten tellen. Mijn vorige werkgever betaalde heel weinig, maar het was er wél erg leuk en relaxedSalaris heb ik pas mee laten tellen toen ik kon switchen naar mijn huidige functie. Had voor mezelf toen een x bedrag gesteld dat ik minimaal wilde krijgen, anders zou ik de overstap niet maken
nope, want als blijkt dat het minder leuk is dan voel je je dubbel genaaid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:23 schreef anna82 het volgende:
Ohhh, ik heb het al die tijd verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:34 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, doorgroeimogelijkheden zijn er zeker! Denk wel dat ik over twee jaar op het niveau zit waar ik nu zit. Alleen dan bij een groot internationaal bedrijf ipv een familiebedrijf... Het is mijn eerste werkgever en volgens mij vind ik het nog best moeilijk om daar afscheid van te nemen. Andersom zou dat trouwens in a blink of an eye (?) gaan.
I know! Er is uitzicht op promotie, al moet ik wel met de oogjes knijpen. Waar ik nu zit ben ik uitgepromoveerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Is er wel uitzicht op promotie? In jouw geval zou ik er serieus over nadenken.
Absoluut waar!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:37 schreef loveli het volgende:
En goed onderhandelen, vrouwen zijn geneigd zichzelf onder te waarderen.
Oh, dat zou ik echt nooit durven zeggen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Absoluut waar!
Maar groot pluspunt qua onderhandelingspositie: je hoeft niet per se weg bij je oude werkgever
Bij mijn onderhandelingen heb ik gewoon aangeven dat het eerste salarisbod 'onacceptabel' was. Dat durfde ik ook alleen maar omdat ik helemaal niet per se weg hoefde bij mijn oude baan
Als ze de beslissing neemt die jij zelf niet wilt nemen, weet je dat dan opeens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik echt nooit durven zeggen!
Dank iedereen! Stof tot nadenken vanavond tijdens de Bootcamp. Mischien laat ik Perruche gewoon mijn beslissing voor mij nemen, lekker volwassen
Ja dat klopt! Net als dat ik zogenaamd niet weet wat je wilt eten, laat ik m'n vriendje kiezen en dan zeg ik "nee, toch maar die andere".quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ze de beslissing neemt die jij zelf niet wilt nemen, weet je dat dan opeens.
gebrande noten zijn niet alleen lekkerder; vitaminegehalte per 100 gram is hoger door t roosteren (vocht/gewichtverlies) en bacteriegehalte is lager. Heb het wel over drooggeroosterde noten, dus zonder olie.quote:Op [url= gebr[Gezond Slank] #1626 - Met zonder opklapstoeltjes! 23 augustus 2011 14:42[/url] schreef Nallie het volgende:
[..]
Ongebrand en ongezouten... toch?
Jawel joh! Gewoon voor jezelf bedenken waar je tevreden mee bentquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik echt nooit durven zeggen!
Dank iedereen! Stof tot nadenken vanavond tijdens de Bootcamp. Mischien laat ik Perruche gewoon mijn beslissing voor mij nemen, lekker volwassen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:43 schreef Perruche het volgende:
haha! als het aan mij ligt zeg ik doen, lekker borrelen na werktijd tussen de pakken
Nou, mijn onbewustzijn laat me een beetje in de steek! Ik snap niet waarom ik dit zo moeilijk vind, ik moet er bijna van huilen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jawel joh! Gewoon voor jezelf bedenken waar je tevreden mee bentEn je daaraan houden. Was eigenlijk heel makkelijk, want ik wist dat ik anders juist spijt zou krijgen (genoegen nemen met minder dan ik minimaal wilde gaan verdienen). Plus de ideale uitgangspositie: je hoeft niet weg bij je oude baan
Hihi, ben benieuwd naar wat Perruche zegtLoveli heeft wel gelijk trouwens; onbewust weet je waarschijnlijk best al wat je het liefste zou doen
Het zijn ook belangrijke beslissingen! Dus goed dat je er hard over nadenkt, en dat je je hulplijnen inschakeltquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nou, mijn onbewustzijn laat me een beetje in de steek! Ik snap niet waarom ik dit zo moeilijk vind, ik moet er bijna van huilen.
Blugh.
Awwwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nou, mijn onbewustzijn laat me een beetje in de steek! Ik snap niet waarom ik dit zo moeilijk vind, ik moet er bijna van huilen.
Blugh.
De baan die je nu hebt bevalt je, maar je baas niet. Die andere baas is beter, maar je kunt meer dan wat de baan inhoudt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Blugh.
Yep. En ze willen me ook hebben, alleen weet ik nog niet onder welke voorwaarden. Nou ja, niet precies dus, alleen dat het op alle vlakken minder is dan wat ik nu heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Awww![]()
![]()
Ben je al op gesprek geweest bij dat andere bedrijf?
Daar zou ik dan naar op zoek moeten gaan! Ik moet even in de relativeringsmodus. En volwassen worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:02 schreef loveli het volgende:
[..]
De baan die je nu hebt bevalt je, maar je baas niet. Die andere baas is beter, maar je kunt meer dan wat de baan inhoudt.
Is er nog ergens optie 3 te vinden, waarbij en baas en baan op niveau zijn?
Ik persoonlijk zou dan een lijstje maken met minimale verwachtingen. Dus, welk salaris vind ik acceptabel, bijvoorbeeld. En dan gewoon zo die onderhandelingen ingaan. Jullie willen me hebben? Primaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:03 schreef anna82 het volgende:
[..]
Yep. En ze willen me ook hebben, alleen weet ik nog niet onder welke voorwaarden. Nou ja, niet precies dus, alleen dat het op alle vlakken minder is dan wat ik nu heb.
Ik heb geen gaatjes!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:09 schreef V1z0R het volgende:
Staat er ook bij dat je oorbellen moet mogen dragen?![]()
http://www.amazon.com/You(...)-Cohen/dp/0553281097quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:09 schreef Perruche het volgende:
Oh wel eens met coco. Die lijkt me heel volwassen in dit opzicht. Ik heb nog nooit onderhandelt (d?) dus ik weet niet of ik zulk goed advies zou geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |