Ja dat dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:05 schreef picodealion het volgende:
Ik vind sushi sowieso niet heel spannend, en ik hou toch best wel van vis. Ik heb het idee dat het vooral een beetje mode is om dat te eten tegenwoordig.
Maar the ladies kunnen wel sushi gaan etenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:23 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Bedankt, maar mijn man ziet me aankomen![]()
Jullie hebben nooit lekkere sushi gehad. Het smaakt niet naar zee (zoals sommige zalm), maar naar sushivegetarisch is inderdaad wat beperkt
Goed plan, Vegas kan dan wel mee natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar the ladies kunnen wel sushi gaan etenal lijken de meeste ladies hier het niet te moeten
Maar het is wel lekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:06 schreef _Loki het volgende:
Buiten de deur wokken: je bord volladen met vlees en groenten om het vervolgens te laten koken en wokken in een meest onaziatische saus ooit.
Ik moet nog sigaretten halenquote:
Daarvoor hoef je Arnhem niet uit hèquote:
Ik dacht dat je het over de regen had fotoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je Arnhem niet uit hègeen paniek
Oh nee, over de treinen dit weekendquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de regen had [ afbeelding ]
Misschien kunnen jullie me dan overtuigen dat sushi wel lekker/bijzonder isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:35 schreef voodoolady het volgende:
Sushi is het nieuwe wokken volgens mij.
[..]
Goed plan, Vegas kan dan wel mee natuurlijk
Vaak is het dan ook in een vreet schuur waar totaal geen sfeer is. Al kan het soms wel lekker zijnquote:Buiten de deur wokken: je bord volladen met vlees en groenten om het vervolgens te laten koken en wokken in een meest onaziatische saus ooit.
Of ongewone fietsen, die kunnen ook niet goed in die rekken. Wielrenfietsen duwen, door hun omlaaggebogen stuur, de fietsen aan de andere kant van de rekken eruit... Moet je maar eens op letten. En je zal er maar lopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:01 schreef voodoolady het volgende:
Ik weet nu ook hoe die fietsen uit het rek vallen: stuur blijft net aan trapper hangen en het hele rek komt mee
*Lady meldt!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar the ladies kunnen wel sushi gaan etenal lijken de meeste ladies hier het niet te moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop