Grink.... ik ben helemaal van slag af.... Ik kan mijn koelkast niet vinden in de zomer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:34 schreef yvonne het volgende:
Dordt al de hele ochtend donker en licht aan.
Mijn inwendige klok zegt dat het avond is en ik naar bed moet.
Hier ook "Geen Service" op m'n foon met T-Mobile.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:35 schreef Coelho het volgende:
Tmobile ontvangst volledig weg in Nuenen (bij EHV). Meer mensen last van?
Omdat water elektriciteit geleid?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:37 schreef yvonne het volgende:
Waarom mocht je ook weer niet douchen tijdens onweer?
Hierom: Douchend meisje 2 maal geraakt door bliksemquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:37 schreef yvonne het volgende:
Water geleidt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:37 schreef yvonne het volgende:
quote:EINDHOVEN - Zwaar onweer heeft Brabant dinsdagochtend bereikt. Het weerinstituut KNMI heeft een waarschuwing uitgegeven met code 'oranje'. De waarschuwing blijft ten minste tot halftwee dinsdagmiddag gelden. Het hoogtepunt wordt rond kwart over twaalf verwacht. Vanavond wordt het noodweer volgens MeteoConsult nog meer extreem.
De waarschuwing geldt vooral voor de provincies Brabant en Zeeland. Vanuit het zuiden trekt het onweer op en kan het gepaard gaan met zware windstoten en hagel. De brandweer Zuid-Oost Brabant heeft de code 'extreem' afgegeven voor de hulpdiensten. Dat betekent dat op iedere brandweerpost een coördinator aanwezig is. De brandweer is extra alert.
Hoogepunt
"Het noodweer is de grens overgetrokken vanuit België en trekt richting het noordoosten. Het hoogtepunt wordt rond kwart over twaalf verwacht. De bui zal daarna langzaam minder actief worden. In de loop van de middag klaart het weer op en komt de zon door. De temperatuur loopt in rap tempo op waardoor het zeer benauwd kan worden", zegt Casper Hootsen van MeteoConsult.
Code 'oranje'
Code 'oranje' betekent dat er gevaar vormt vanwege zwaar noodweer. Van iedereen wordt op zo'n moment oplettendheid gevraagd.
Het KNMI raadt mensen aan de berichtgeving in hun regio in de gaten te houden. Maandagavond heeft zwaar onweer al schade aangericht in het oosten van Brabant.
Donkere wolken
In Eindhoven is het zo donker dat het nacht lijkt. In Oost-Brabant zou de situatie met het onweer het meest extreem zijn. Regenbuien en lichtflitsen trekken over de provincie. Het is al de vierde weerswaarschuwing van het weerinstituut in zes dagen tijd. In het weekend werden door het KNMI ook al weerswaarschuwing gegeven, maar toen is noodweer uitgebleven.
Dinsdagavond
Het noodweer wordt volgens MeteoConsult vooral dinsdagavond extreem. Dan trekken zware windstoten over de provincie en is het onweer nog heftiger dan dinsdagmiddag.
Omdat je dan buiten het onweer mist omdat jij onder de douch staat?!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:37 schreef yvonne het volgende:
Als het inslaat krijg je het via de leidingen en het water. Er ligt wel een aardmat in iedere natte ruimtequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:37 schreef yvonne het volgende:
Ik moet ook nog ff douchen. Geldt toch alleen als het echt in de buurt is? Bij mij lijkt het wel redelijk ver weg nog.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omdat water elektriciteit geleid?
ik heb er nooit last van, overbuurman heeft een megaantenne + bliksemafleider op zijn dak staanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik moet ook nog ff douchen. Geldt toch alleen als het echt in de buurt is? Bij mij lijkt het wel redelijk ver weg nog.
Ik ben benieuwd wat er vanmiddag gaat ontstaanquote:Dinsdagavond
Het noodweer wordt volgens MeteoConsult vooral dinsdagavond extreem. Dan trekken zware windstoten over de provincie en is het onweer nog heftiger dan dinsdagmiddag.
Ook als ik hoge gebouwen in de omgeving hebquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:38 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Als het inslaat krijg je het via de leidingen en het water. Er ligt wel een aardmat in iedere natte ruimte
Echt nie, mn balkon is ondertussen in een zwembad veranderd, en hoor nu ook hagel tegen de raamquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:38 schreef seasushi het volgende:
Tssssss. Jullie stellen je vast aanHier schijnt de zon, en blijft ook schijnen zo te zien op buienradar
uuhhh ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:38 schreef seasushi het volgende:
Tssssss. Jullie stellen je vast aanHier schijnt de zon, en blijft ook schijnen zo te zien op buienradar
ja bij jullie wel he, maar west brabant maar weer niks gevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:41 schreef Drassss het volgende:
Staat behoorlijk blank hier in NO-Brabant..
Het loopt een stuk door de grond, ligt er aan waar het inslaat etc. ik zou niet douchen met onweer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook als ik hoge gebouwen in de omgeving heb
Dit is ook niet alles hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja bij jullie wel he, maar west brabant maar weer niks gevengodverdomme stelletje jatters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |