Hier in Veldhoven is het semi-nacht donker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:21 schreef mefke79 het volgende:
Eindhoven krijgt de volle lading voor zover ik vanuit Helmond kan zien. En hier wordt het in rap tempo donker. Ik heb net wat foto's van de naderende bui gemaakt, eens kijken of het wat is.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:25 schreef BeamofLight het volgende:
Het is hier (Eindhoven) wel serieus bezig nu. Erg donker. En nog veel meer regen en onweer.
Wil je dit dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:24 schreef Maver24 het volgende:
Rotterdam valt echt zwaar tegen, wel regen maar niet echt spannend zeg maar
Een beetje aktie kan geen kwaad tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:29 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Wil je dit dan?
http://www.nuentoen.nl/fo(...)ting-in-borculo.html
Zeker weten. Maar geen windhoos opdat ik dakloos ben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Een beetje aktie kan geen kwaad toch, stevige onweer mag wel hoor
Eersel is Hilvarenbeek - Arenschot.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:29 schreef mefke79 het volgende:
Pino, ik wou het net zeggen, de eerste wateroverlast is ook gemeld. Niet raar, het blijft voluit gaan en dat al minutenlang. Valkenswaard en Eersel is hier toch wel 30 km vandaan, maar als die al die tijd al dit weer hebben...
Nou dat was vannacht en vorige week ook zo hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:31 schreef Drugshond het volgende:
Dit is niks in verhouding to 2-3 jr terug.... rennen om al je stekkers uit het stopcontact te trekken... [
Alle inslagen binnen 1 km..
Behoorlijk donker, bioritme zegt 20:30..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:31 schreef mefke79 het volgende:
We krijgen nu toch ook flink wat flitsen en donder er bij, hoe is het in Eindhoven?
Vertel, daar staat mijn huisquote:
Wordt alweer wat lichter.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:32 schreef Swomp het volgende:
Opeens wordt het hier ontzettend donker.... moet eigenlijk de lampen aanmaken![]()
Zie op de buienradar geen buien. (omg. Roermond)
dat wil ik hier ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:31 schreef BeamofLight het volgende:
Straat staat echt blank en putten borrelen.
Ik woon dus zo'n 10km van Dordt af, in het oosten van Rdam bij Ridderkerk/Bolnes/Beverwaard maar echt heel donker is het ook weer niet, gewoon een hele natte herfstdagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:34 schreef yvonne het volgende:
Dordt al de hele ochtend donker en licht aan.
Mijn inwendige klok zegt dat het avond is en ik naar bed moet.
Yup, Eindhoven is ook geen service. Ow, nu weer terug.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:35 schreef Coelho het volgende:
Tmobile ontvangst volledig weg in Nuenen (bij EHV). Meer mensen last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |