quote:is een gehaaide advocaat die werkzaam is bij één van de grootste kantoren van New York. Zijn firma houdt zich bezig met de verdediging van megaconcern U/North, dat in de clinch ligt met kleine boeren die een schadeclaim tegen het bedrijf hebben ingediend. Zo goed als
is in zijn werk, zo'n puinhoop is het in zijn privé-leven. Hij is gescheiden, heeft een ingewikkelde relatie met zijn zoontje, is een verwoed pokeraar en heeft problemen met zijn verslaafde broer. Wanneer zijn vriend en collega Arthur, de architect van de verdediging van U/North, paranoïde verdrag gaat vertonen en het proces van U/North begint te saboteren, heeft
er nóg een probleem bij en wordt hij geconfronteerd met zijn geweten en moraal.
Stand deel 2379:quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:32 schreef Sylver_ het volgende:
Antwoorden met een plaatje betekent Googlen ...
Ah, vandaar bij voorkeur met plaatjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het was Catherine Zeta-Jones.
[ afbeelding ]
Juistquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:26 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ah, vandaar bij voorkeur met plaatje
Allemaal acroniemen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat is de connectie tussen de volgende merken?
• Venz
• Wijko
• Roosvicee
• Brinta
Heb het voor je opgezocht, en het antwoord is goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:27 schreef PhysicsRules het volgende:
Allemaal uit de portfolio van Heinz?
Bedanktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:47 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Heb het voor je opgezocht, en het antwoord is goed.
Stand deel 2379:
4 lubje25
1 theSummoner
4 Wasknijper21
1 Cobra4
1 Berkery
1 InTrePidIvity
1 PhysicsRules
Geen probleem, ik dacht dat je offline was...quote:
je zoekt inderdaad in de juiste hoekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:05 schreef BusterPosey het volgende:
Volgens mij een politicus aan de rechtse kant van het spectrum?
Nee, dat is hij wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:10 schreef BusterPosey het volgende:
Is het niet Charlie Aptroot (weet niet of ik het goed spel?)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |