Slome drolquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:36 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Dimens jij bent zelf een flikker haha
Wel een beruchte bekende user.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee, ben ik baas op FOK! dan?
Iedereen haat je nu.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:36 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Waar bleef dat topic jijbentnietawsomequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:36 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik mijzelf een beetje zielig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:36 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Wel een beruchte bekende user.
Snelle stinkerdquote:
Je doet het gewoon fout.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik typ iets en doe alt s maar doet het niet :S
dief ze is van mij nu.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
onze? ze is van mij hoor [ afbeelding ]
Waar voert de reis naartoe?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Prima. Laatste voorbereidingen treffen voor een weekje weg.
niet ik vind speed leukerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vroeg haar msn het eerst!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee, juist niet.quote:
Oja je kreeg kusje van hemquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:38 schreef Oceanview het volgende:
Ragboer schreef lieve gedichtjes in DM.
Ik vind mezelf ook zielig en post nog minder als jou, en als m'n familie en vrienden dit wisten kreeg ik het zielige er nooit meer af.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik mijzelf een beetje zielig.
Succes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:38 schreef iBenny het volgende:
Straks ff naar Libie om Khaddafi in de kraag te vatten
Hebben wij samen geknikkerd ofzo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:37 schreef Zandman030 het volgende:
Goed, jij ook robuust ventje dat je er rondloopt!
En moest kusje aan jou geven en zomermeisje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oja je kreeg kusje van hem
Hier ben ik, kiddo!quote:
Welk topic?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar bleef dat topic jijbentnietawsome
You wishquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:38 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Hebben wij samen geknikkerd ofzo?
Nee.quote:
Dan jij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook zielig en post nog minder als jou, en als m'n familie en vrienden dit wisten kreeg ik het zielige er nooit meer af.
Sorry hoor.quote:
maar die heb ik al togquote:
Fucking vet! Spa? Daar ben ik een aantal jaar terug geweest voor de F1, echt superquote:
Het duurde mij te lang.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je had de lapo, dan behoor je de nieuwe te openen
Doe je mee afkicken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan jij.
Familie weet niet dat ik FOK!, dat is het probleem dus niet.
Ow vergetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je had de lapo, dan behoor je de nieuwe te openen
Zo kun je het stellen idd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:40 schreef speedking het volgende:
[..]
ben je niet eens succesvol uitjezelf
Voor mij 3e keer. Ga met vriend van mijn zusje. Heb echt FUCKING veel zin!!!! Zou eigenlijk pas Woensdag naar hem toe maar ga morgen alvast. Groningen - Dordrecht en dan woensdag Dordrecht - Spa.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:40 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Fucking vet! Spa? Daar ben ik een aantal jaar terug geweest voor de F1, echt super
je mag mijn alt+s lenenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben nog steeds aan het huilen om dat alt + s gebeurenlukt niet
HEB JE ME GEBLOKT?quote:
Druk ook eens Ctrl in, omdat vuurvos.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben nog steeds aan het huilen om dat alt + s gebeurenlukt niet
Pics van je zusje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Voor mij 3e keer. Ga met vriend van mijn zusje. Heb echt FUCKING veel zin!!!! Zou eigenlijk pas Woensdag naar hem toe maar ga morgen alvast. Groningen - Dordrecht en dan woensdag Dordrecht - Spa.
Je moet eens door het stadje zelf lopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Voor mij 3e keer. Ga met vriend van mijn zusje. Heb echt FUCKING veel zin!!!! Zou eigenlijk pas Woensdag naar hem toe maar ga morgen alvast. Groningen - Dordrecht en dan woensdag Dordrecht - Spa.
okequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik ben eigenlijk een grotbewoner.
kheb je opnieuw toegevoegd, ff checken of dat helptquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wanneer school weer begint, nu nog niet.
Wacht ik doe dat ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
kheb je opnieuw toegevoegd, ff checken of dat helpt
quote:
Een klein glimlach verscheen toen ik hem snapte.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Firefox gashendel opendraaien *BWOPBWOP*
Ik ook. En als je dat dan bij een dm doet, ineens dm weg, opnieuw typen, struggles alles.quote:
Ctrl erbij drukken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat lukt niet, maar heb FF
Nee. Lomp geknap.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:42 schreef robuust89 het volgende:
Zijn er nog mensen naar decibel outdoor geweest?
Lakedance, stuk beter.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:42 schreef robuust89 het volgende:
Zijn er nog mensen naar decibel outdoor geweest?
Chroom ja?quote:
Je kunt er gewoon niets van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wrm werkt niet dan bij mij
Een layout van WillyFooFoo ja, maar ik heb hem nogsteeds niet binnenquote:
Oud nieuws is oud.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:45 schreef Ikbenserieus het volgende:
Naaktpics van Knetterkrankjorum! Dat hebben jullie gemist!
Ik nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:45 schreef Ikbenserieus het volgende:
Naaktpics van Knetterkrankjorum! Dat hebben jullie gemist!
Decibel outdoor dus, supervet!quote:
OMdAT JE FIREFOX GEBRUIKT MOET JE CTRL ER BIJ DRUKKENquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
IK TYP IETS EN DOE DAN ALT +S MAAR GEBEURT NIX
Schavuitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:38 schreef iBenny het volgende:
Straks ff naar Libie om Khaddafi in de kraag te vatten
Chrome?quote:
ALS IK DAT DOE DAN KRIJG IK DIE DOORSTREEPDINGESquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
OMdAT JE FIREFOX GEBRUIKT MOET JE CTRL ER BIJ DRUKKEN
Geen speed gehad?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:46 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Decibel outdoor dus, supervet!en ook nog een dikke after
Ben wel moe nu. Gek hè?![]()
Ze had ze zelf gepostquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:47 schreef Ikbenserieus het volgende:
Waren die naaktfoto's nou echt? Of gemaakt?
DAT IS HET TOCH?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ALS IK DAT DOE DAN KRIJG IK DIE DOORSTREEPDINGES
Echt gemaakt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:47 schreef Ikbenserieus het volgende:
Waren die naaktfoto's nou echt? Of gemaakt?
Alleen voor de elite toch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
DE-CI-BELquote:
Nee nee neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef hem je morgen wel terug.
Haha in cuisine, zit ik ook weleens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wel soms blijkbaar voor recepten.
Chrome.quote:
quote:
quote:
Ik heb ook FF, het is alt+ f4quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
TSJ0BANquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:48 schreef coban het volgende:
JA HALLO DAAR BEN IK WEER ZONDER MIJ GEEN NACHTBAGGER
Onzinhoekjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha in cuisine, zit ik ook weleens.
Heb daar ook gezeten in onzinhoekje enzo.
quote:
Ze moet scheren. Maar wel leuk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:48 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Tienerster boos over naaktfoto's op internet:
+ staat naaktfoto bij het artikel
http://www.dslr.nl/?cat=nieuws&id=000902
Heb ik je er toch in gekregenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:48 schreef coban het volgende:
JA HALLO DAAR BEN IK WEER ZONDER MIJ GEEN NACHTBAGGER
Ze is wel troebel man...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ze moet scheren. Maar wel leuk.
Goedzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:49 schreef speedking het volgende:
liter melk pak gepakt, nu opdrinken volgens mijn mammie word ik dan groot
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:47 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nee nee nee
Linkje naar het topic plz. wie wie wie?
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:49 schreef Oceanview het volgende:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3964219
Pics?quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:49 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wie heeft een linkje naar die foto's van knetterkrankjorum?
Bambi. Die ga ik voortaan ook gebruiken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:50 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Haha bambi woont in limburg.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
Chrome [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Firefox [ afbeelding ]
Opera [ afbeelding ]
Safari![]()
Internet Explorerover 9000
IE is laatste tijd wel weer goed geworden hoor.quote:
ik mis relevantiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
IE is laatste tijd wel weer goed geworden hoor.
Beter geworden, nog steeds slecht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
Klopt, IE9 is wat beter dan hun voorgangers, En FF6 is er enorm op achteruit gegaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
OMFGquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Wat als ik geen knuffel wil maar je wel wil groeten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:50 schreef coban het volgende:
Hoi en knuffel terug tegen de lieve mensjes die mij groetten
Heul niet jongen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:50 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Haha bambi woont in limburg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Hello, I was up early as per usual searching on AOL's city career spotlight early last sunday and then checked out a brand new work from home career that helps US soldiers earn up to $2400 a /wk+ of course they did not really trust it at first yet i really had to see it with my own eyes & thank heavens I did since I earned $275.06 on my very 2nd day. its completely simple Ive already been paid once with direct deposit... it's probably the best oppurtunity that's hapened to us in my life,
Heres the article.. ABC Studies The Top 10 Home Based Positions fx4 I really think virtually everyone thats got web access can attempt this work so thats why I am updating all my friends and family. I want you to join and earn lots of cash your self.. you can also share this webpage with every one you know that needs to make more cash so we can all beat this rising unemployment...
perongeluk foutquote:
weeniequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beter geworden, nog steeds slecht.
FF is inderdaad btje mis gegaan laatst, maar ik blijf wel trouw omdat gebruiker sinds versie 1.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Klopt, IE9 is wat beter dan hun voorgangers, En FF6 is er enorm op achteruit gegaan
Knetterkrankjorum en Firefox 6 doen alle2 hetzelfde: zuigenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kijk even een filmpje van 3,5 minuut, 80 nieuwe posts, wie praat me bij?
nottin heppendquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kijk even een filmpje van 3,5 minuut, 80 nieuwe posts, wie praat me bij?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:51 schreef speedking het volgende:
MK mag ik je msn???xdlekkeremocrochick_@hotmail.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er mis met FF6?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Knetterkrankjorum en Firefox 6 doen alle2 hetzelfde: zuigen
Werkt nog steeds niet soepel, tevens ook niet scherp.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
perongeluk fout
[..]
weenie
[..]
FF is inderdaad btje mis gegaan laatst, maar ik blijf wel trouw omdat gebruiker sinds versie 1.
/carequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Werkt nog steeds niet soepel, tevens ook niet scherp.
Hoi man, jij houdt van cheeseburgers tochquote:
je hebt toch wel geklikt he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:53 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb FF maar chroom advertentie > : S
::')quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
lekkeremocrochick_@hotmail.com
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:53 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg ik tegen mijn mocromatties, of abshu hi meck, of dindi hi meckquote:
Tuurlijk ik ga hem winnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je hebt toch wel geklikt he?
Niet klikken trouwens, zo meteen win je nog iets van Apple.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:53 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
How do you know...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:53 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Hoi man, jij houdt van cheeseburgers toch
Oh je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet klikken trouwens, zo meteen win je nog iets van Apple.
Hier alsjeblieftquote:
Die Marokkanen hebben slechte invloed op jequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:54 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
Zeg ik tegen mijn mocromatties, of abshu hi meck, of dindi hi meck
Ja ik weet wolla ik niet arabisch typen allesss jwz jwt!?
Indeed my friend, indeed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:55 schreef LudoSanders het volgende:
Een droge kut maakt het geluid van twee dorre takjes die door een padvinder tegen elkaar worden gewreven in een poging een vuurtje te maken. Een vochtige kut maakt het geluid van een oma die aan een stuk door op een pepermuntje zuigt. Het draait allemaal om de kletsnatte variant en daarom spuug ik.
Dat is de veggie versie man...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:55 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Hier alsjeblieft [ afbeelding ]
Dan niet groeten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat als ik geen knuffel wil maar je wel wil groeten?
Voordat je verliest, anders weinig nut weettog.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:57 schreef Chloroform het volgende:
Fifa, altijd online spelen en dan afsluiten als je verloren hebt toch.
Ja dat bedoel ik toch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voordat je verliest, anders weinig nut weettog.
ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:58 schreef Ikbenserieus het volgende:
Zijn foto's uit FOBO legaal om te plaatsen?
mag dat?
Engelse ziekte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |