quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:53 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb FF maar chroom advertentie > : S
Zeg ik tegen mijn mocromatties, of abshu hi meck, of dindi hi meckquote:
Tuurlijk ik ga hem winnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je hebt toch wel geklikt he?
Niet klikken trouwens, zo meteen win je nog iets van Apple.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:53 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb FF maar chroom advertentie > : S
How do you know...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:53 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Hoi man, jij houdt van cheeseburgers toch
Oh je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet klikken trouwens, zo meteen win je nog iets van Apple.
Hier alsjeblieftquote:
Die Marokkanen hebben slechte invloed op jequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:54 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
Zeg ik tegen mijn mocromatties, of abshu hi meck, of dindi hi meck
Ja ik weet wolla ik niet arabisch typen allesss jwz jwt!?
Indeed my friend, indeed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:55 schreef LudoSanders het volgende:
Een droge kut maakt het geluid van twee dorre takjes die door een padvinder tegen elkaar worden gewreven in een poging een vuurtje te maken. Een vochtige kut maakt het geluid van een oma die aan een stuk door op een pepermuntje zuigt. Het draait allemaal om de kletsnatte variant en daarom spuug ik.
Dat is de veggie versie man...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:55 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Hier alsjeblieft [ afbeelding ]
Dan niet groeten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat als ik geen knuffel wil maar je wel wil groeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |