als je zegt ik ken speedking word je sws aangenomenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:12 schreef Zolder het volgende:
Ik ga morgen bellen voor een nieuwe school.. Enorm laat, hoe hoog schatten jullie mijn kansen?
Chloroform is er nog niet, misschien kunnen we het weer over je persoonlijke leven hebben?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:12 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik ben in een trollbui en heb geen zin in zinnige posts te doen. Daarnaast wijkt mijn humor gewoon erg af, maar dat komt omdat ik nogal in mijn eigen wereld leef denk ik
12 meter.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:12 schreef Zolder het volgende:
Ik ga morgen bellen voor een nieuwe school.. Enorm laat, hoe hoog schatten jullie mijn kansen?
quote:
Ik zeg dat ik lid van fok ben, nog beter!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:13 schreef speedking het volgende:
[..]
als je zegt ik ken speedking word je sws aangenomen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Chloroform is er nog niet, misschien kunnen we het weer over je persoonlijke leven hebben?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:14 schreef Chloroform het volgende:
Hey Saisai, ik had vandaag een vegetarier met een lactose-intolerantie. Hoe vind je die!
Netjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:11 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Nu heel stoer mijn homescreen posten.
Ik snap je niet, waarom doe je hoeba hoeba hoeba hop hop hop?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:13 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
HOEBA HOEBA HOEBA HOP HOP HOP
Nee geintje.
Daar kun jij ook niets aan doen.!
werkt niet!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:14 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik lid van fok ben, nog beter!
FOK!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:14 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik lid van fok ben, nog beter!
heb wel eens 1 gehad met lactose en gluten + geen varkensvlees (maar die laatste snap ik dan wel met zo'n brak lichaam). wat vind je daarvan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:14 schreef Chloroform het volgende:
Hey Saisai, ik had vandaag een vegetarier met een lactose-intolerantie. Hoe vind je die!
me honTquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:14 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wie schaamt zich er nog meer voor om te FOK!ken?
Omdat dat waarschijnlijk wat teweeg brengt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:14 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik snap je niet, waarom doe je hoeba hoeba hoeba hop hop hop?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:15 schreef Gridlok het volgende:
Waarom zou je een iphone discussie houden? iphone wint toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |