Dat is geen iPhone hè, vriend!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:11 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Nu heel stoer mijn homescreen posten.
beter dan iphone!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is geen iPhone hè, vriend!
Maar ik vermijd applequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik rond af naar benedenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:11 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Die grap van je klopt niet als je niet afrondt op een heel getal.
In dat geval.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Thanks.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe maar weer cool hoor, gefeliciteerd!
Ik ben in een trollbui en heb geen zin in zinnige posts te doen. Daarnaast wijkt mijn humor gewoon erg af, maar dat komt omdat ik nogal in mijn eigen wereld leef denk ikquote:
Wat voor school?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:12 schreef Zolder het volgende:
Ik ga morgen bellen voor een nieuwe school.. Enorm laat, hoe hoog schatten jullie mijn kansen?
Over 9000quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:12 schreef Zolder het volgende:
Ik ga morgen bellen voor een nieuwe school.. Enorm laat, hoe hoog schatten jullie mijn kansen?
HOEBA HOEBA HOEBA HOP HOP HOPquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:12 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik ben in een trollbui en heb geen zin in zinnige posts te doen. Daarnaast wijkt mijn humor gewoon erg af, maar dat komt omdat ik nogal in mijn eigen wereld leef denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |