abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 september 2011 @ 18:05:13 #151
202546 Baszh
The Dude abides
pi_101598180
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:54 schreef UncleDolan het volgende:
De aflevering van gister doet me vermoeden dat Jessie het einde (van de serie of misschien dit seizoen al) niet gaat halen. Ik heb al langer het gevoel dat Walt langzamerhand de nieuwe of een tweede Gus aan het worden is. Een grote drugsbaas. Met Jessie als z'n rechterhand. Jessie zal hetzelfde overkomen als Max, Gus' partner in crime. Die parallel tussen Walter en Gus wordt steeds duidelijker. Het blijft een vermoeden, dus gewoon maar afwachten.
Maar de relatie Gus -> Walter / Jesse is wel erg anders dan Kartel -> Gus / Max. Gus lijkt zich in te zetten voor Jesse. Het baantje met Mike en die hele show waarin hij de held mocht spelen. Ik denk dan Gus veel pragmatischer is dan die Kartelbaas en zal enkel moorden wanneer de persoon een probleem is. Misschien Hank later alsnog.

En misschien kun je de dood van Gale zien als de parallel. Hoewel Walter en Gale een veel minder sterke band hadden, was het toch Walter die het grote voorbeeld was van Gale.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  maandag 5 september 2011 @ 18:14:55 #152
19242 yavanna
Results may vary.
pi_101598441
Was dit de eerste keer dat we Gus zijn echte emoties zagen? Mooie intense scenes bij het zwembad en mooi subtiel lachje op het einde.

Hoewel Walter nog steeds tracht 10 stappen vooruit te denken en te handelen, verliest hij wel steeds vaker zijn kalmte, dit in tegenstelling tot Jesse die vroeger nogal hysterisch kon doen en nu een soort acceptatie houding lijkt te hebben aangenomen.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 5 september 2011 @ 20:22:46 #153
66083 Platina
78th Element
pi_101604918
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:54 schreef UncleDolan het volgende:
De aflevering van gister doet me vermoeden dat Jessie het einde (van de serie of misschien dit seizoen al) niet gaat halen. Ik heb al langer het gevoel dat Walt langzamerhand de nieuwe of een tweede Gus aan het worden is. Een grote drugsbaas. Met Jessie als z'n rechterhand. Jessie zal hetzelfde overkomen als Max, Gus' partner in crime. Die parallel tussen Walter en Gus wordt steeds duidelijker. Het blijft een vermoeden, dus gewoon maar afwachten.
Nah denk het niet. Daar is Walt niet de persoon voor. Vond het achtergrond verhaal wel leuk. Kennelijk was Gus in Chili al een baasje.

Ben wel benieuwd hoe Gus heeft uit kunnen breiden nadat zijn kok vermoord werd.
  maandag 5 september 2011 @ 21:21:29 #154
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_101608927
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:22 schreef Platina het volgende:

[..]

Nah denk het niet. Daar is Walt niet de persoon voor. Vond het achtergrond verhaal wel leuk. Kennelijk was Gus in Chili al een baasje.

Ben wel benieuwd hoe Gus heeft uit kunnen breiden nadat zijn kok vermoord werd.
Vooral wel benieuwd of er nog in scene wordt gebracht wat er met die andere drugsbaas is gebeurd!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 5 september 2011 @ 21:30:17 #155
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_101609541
> Is today the day, Hector?

Wat heeft Hector Gus te bieden?
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_101609871
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef KeizerKuzco het volgende:

Huisdier.
pi_101609872
Schuilplaats van die baas misschien
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_101610366
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef KeizerKuzco het volgende:

hector had gus z'n partner dus doodgeschoten.. dus is today the day> ga ik je vandaag vermoorden?
sinds gus daar zoveel macht heeft leeft die oude in onzekerheid
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  maandag 5 september 2011 @ 21:52:35 #159
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_101610940
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

hector had gus z'n partner dus doodgeschoten.. dus is today the day> ga ik je vandaag vermoorden?
sinds gus daar zoveel macht heeft leeft die oude in onzekerheid
Maar waarom zou Gus de moeite nemen om daar telkens heen te gaan en hem dingen te vertellen over de Cartel en Hank. Je zou denken dat hij wel wat beters te doen zou hebben dan die ouwe keer op keer te bedreigen.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_101613314
Gezien hou die Hector er aan toe is (is het verhaal hoe dat gebeurd is ooit verteld?) zal ie niet al teveel waarde meer hechten aan z'n leven.

Flashback scene was top trouwens!
  maandag 5 september 2011 @ 22:41:39 #161
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_101614280
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:52 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Maar waarom zou Gus de moeite nemen om daar telkens heen te gaan en hem dingen te vertellen over de Cartel en Hank. Je zou denken dat hij wel wat beters te doen zou hebben dan die ouwe keer op keer te bedreigen.
Psychologisch kapot maken. Je ziet toch elke keer hoe Victor op Gus reageert?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_101621122
Wat een prachtserie.

Geniaal idd hoe die mike ernaast kwam parkeren.

Ik hoop eigenlijk dat Gus en Walter partners worden tegen de Mexicanen en DEA. Unbeatable is die combo.
  dinsdag 6 september 2011 @ 01:58:09 #163
57434 Marloes
Digital Love
pi_101621351
Mooie aflevering! Ik ben alleen even kwijt waarom Jesse dat meisje ook alweer geld geeft.. :@
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  dinsdag 6 september 2011 @ 02:57:51 #164
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_101621741
quote:
Andrea (played by Emily Rios) is a love interest of Jesse Pinkman. She is a single mother to a young son and a recovering meth addict. Jesse meets her at a Narcotics Anonymous meeting and initially tries to get her to relapse so that she will become a customer of his, but reverses course when he learns that she has a young son to care for. He engages in a romantic relationship with her, but ends it when he discovers that the 11 year old boy who killed his friend "Combo" is her younger brother Tomas. After the break-up, she confronts Jesse at his home about a large sum of money which he had left for her at her home. He tells her that the money is for her to move out of her bad neighborhood and to help raise her son. Saul continues to deliver money to her, in her new home, on behalf of Jesse.
Dat broertje is toen vermoord door de 2 dealers waar hij voor werkte en die op hun beurt weer voor Gus werkten. In S03E11 en S03E12 komt dat stuk aan bod. Lang verhaal samengevat, het is veelal Jesse zijn bemoeienis geweest wat er toe heeft geleid dat haar broertje is vermoord. Zal dus voor een (groot) deel uit schuldgevoel zijn dat hij haar op deze manier helpt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_101623616
EP7 en 8 gisteren gezien, man man man wat een serie...

_O_
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101623810
Gisteren even de laatste episode gekeken en ik ben zo benieuwd wat er verder gaat gebeuren.

Serieus een geweldige serie.

Briljante vent trouwens die Gus, werd nerveus maar kreeg alleen een twitch aan een vinger, meer niet. Ben benieuwd wat zijn verleden in Chili is.

Hank! Geweldige vent zoals hij zijn onderzoek vordert en zijn vermoedens steeds quasi nonchalant uit.

En Walter begint meer en meer een soort evil Walter te worden, je zou idd denken dat hij een soort Gus gaat worden een keer.

Vond t wel prettig dat deze epi niet zo op Jesse alleen gericht was.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 6 september 2011 @ 09:49:51 #167
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_101623996
Maar is het al 'bekend' wie de cartel op dit moment is, de vorige werd toch neergeknald door veel politiemannetjes of ben ik door de war.
I want to bla bla bla
pi_101624555
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 09:49 schreef Jmsls het volgende:
Maar is het al 'bekend' wie de cartel op dit moment is, de vorige werd toch neergeknald door veel politiemannetjes of ben ik door de war.
Dat was maar 1 van die gasten volgens mij, het cartel bestaat uit meerdere bazen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101624978
Dit is echt de meest onvoorspelbare serie ooit, dat alleen al maakt het legendarisch! Wat een serie :D had nog even mijn twijfels na ep 6, maar nu...pfff
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 6 september 2011 @ 13:00:38 #170
57434 Marloes
Digital Love
pi_101628915
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 02:57 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Dat broertje is toen vermoord door de 2 dealers waar hij voor werkte en die op hun beurt weer voor Gus werkten. In S03E11 en S03E12 komt dat stuk aan bod. Lang verhaal samengevat, het is veelal Jesse zijn bemoeienis geweest wat er toe heeft geleid dat haar broertje is vermoord. Zal dus voor een (groot) deel uit schuldgevoel zijn dat hij haar op deze manier helpt.
Ohja, ik weet het weer! Thanks! Het is al even geleden dat ik seizoen 3 heb gezien :P
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_101656159
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:25 schreef Norrage het volgende:
Nah lijkt me gewoon slim :)
maar mike heeft mensen 'on the inside' die hem konden vertellen dat hank voor zichzelf werkt en dat bij de dea niemand zijn theorie steunt
er moet dus toch echt die gus info via mike doorspeelt.. maar wie?
pi_101657997
Afgelopen aflevering is echt 1 van de beste afleveringen tot nu toe.
pi_101658145
Ben ik nou de enige die dacht na de eerste 5 minuten dat ik een aflevering ertussen gemist had...?

Even later viel het kwartje. Echt wat een geweldig aflevering.. dat vind ik eigelijk van elke ep, maar deze was van uitzonderlijke hoogte. Die geweldige scene met Walt en Hank op de parkeerplaats :D en die geweldige flashback van Gus :D

_O_
En dat kan zomaar.....?
pi_101658196
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:46 schreef Lienzz het volgende:
Ben ik nou de enige die dacht na de eerste 5 minuten dat ik een aflevering ertussen gemist had...?

Even later viel het kwartje. Echt wat een geweldig aflevering.. dat vind ik eigelijk van elke ep, maar deze was van uitzonderlijke hoogte. Die geweldige scene met Walt en Hank op de parkeerplaats :D en die geweldige flashback van Gus :D

_O_
Ik heb hem zelfs afgezet. En gechecked. Daarna niet meer aangezet. Had geen zin om xx minuten in de war te zijn.
  dinsdag 6 september 2011 @ 23:49:13 #175
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_101658285
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:46 schreef Lienzz het volgende:

_O_
Nee, ik moest ook ff sneakprevieuwen voordat ik wist dat ik de goede ... had.. :D

Heerlijk.. :P
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')