Hoezo zou dat nou weer jammer zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:04 schreef Norrage het volgende:
Mike doet gewoon goed zijn research. Zoals iemand eerder al zei zal er wel geen insider zijn, en als dat zo is is dat echt jammer...dat zou zo cliche zijn....
Wat ik zeg, omdat het cliché is en dat is jammer voor een serie als dezequote:Op woensdag 7 september 2011 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoezo zou dat nou weer jammer zijn.
In het echt hebben drugsbazen van dat soort omvang ook echt wel 'moles' bij de politie.
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:04 schreef Norrage het volgende:
Mike doet gewoon goed zijn research. Zoals iemand eerder al zei zal er wel geen insider zijn, en als dat zo is is dat echt jammer...dat zou zo cliche zijn....
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:06 schreef JaneDoe het volgende:
maar mike heeft mensen 'on the inside' die hem konden vertellen dat hank voor zichzelf werkt en dat bij de dea niemand zijn theorie steunt
er moet dus toch echt iemand zijn die gus info via mike doorspeelt.. maar wie?
Zei hij dat? Ik kan het me niet herinneren.quote:
Hij zei alleen 'I did some digging around'quote:Op woensdag 7 september 2011 18:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zei hij dat? Ik kan het me niet herinneren.
link?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:45 schreef nikk het volgende:
Waarschijnlijk oud nieuws, maar ik kom er net achter dat het hele karaoke nummer van Gale op youtube staat.
Is hij niet al met pensioen. Hij doet namelijk niets anders dan arons runnen?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:41 schreef Jivis het volgende:
Mike is geen mol. Gewoon een ouwe rot in het vak die een lekker pensioentje wil opbouwen.
Errandsquote:Op donderdag 8 september 2011 02:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Is hij niet al met pensioen. Hij doet namelijk niets anders dan arons runnen?
Ik denk dat het zijn kleinzoon was eigenlijk. En die vrouw zijn dochter.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:42 schreef Norrage het volgende:
Op een gegeven moment ging ie met zijn zoontje naar de speeltuin en werd ue gebeld door zijn vrouw geloof ik??
Hij is een soort Dexter :p
Arons? Errands!quote:Op donderdag 8 september 2011 02:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Is hij niet al met pensioen. Hij doet namelijk niets anders dan arons runnen?
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:56 schreef AJ1987 het volgende:
[..]
Ik denk dat het zijn kleinzoon was eigenlijk. En die vrouw zijn dochter.
quote:Op maandag 12 september 2011 16:27 schreef Daskaar het volgende:
met wat hoerige make up is skyler echt een lekker wijf!
Skyler met "Sell the BMW" en dan het shot waarin hij in die auto stapt en wegrijdtquote:
Dat kortere kapsel maakte haar echt een oudere vrouw dan toen ze nog wat langer haar had. Maar zoals ze het had met wat zooi er in en een goeie decollete, kan ik het ook nog wel waarderen, dan valt het wel mee.quote:Op maandag 12 september 2011 16:27 schreef Daskaar het volgende:
Dat is hij al een tijdje.quote:Op maandag 12 september 2011 19:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Daarnaast is Walt echt een lul geworden.
Vind haar ogen wel nice maar voor de rest naah, niks voor mij.quote:Op maandag 12 september 2011 16:27 schreef Daskaar het volgende:
In aflevering 1 eigenlijk al. Vind ik eigenlijk wel jammer van deze serie, dat je hoofdpersoon niet echt leuk kan vinden...Jesse vind ik ook niet zo leuk. Maar dat is ook de charme/realisme van de serie. Gelukkig hebben we Hank, Saul, Gus, Mike en coquote:
Ja, hij maakt gewoon de hele tijd gebruik van Jesse enzo, maar dat hele gevecht op het einde van de aflevering omdat Jesse Gus niet even makkelijk kon vergiftigen was voor mij een extra punt. Wat een lul.quote:
2000 pluspunten voor hank erbij.quote:Op maandag 12 september 2011 21:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vond het wel weer een toffe aflevering. Vooral dat Eye of the Tiger stukje van Hank.
Je snapt niet dat dit een spoiler is? En wat doen we met spoilers? Juist...quote:Op maandag 12 september 2011 16:44 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat ziet er tof uit. Jesse in Mexico
Dat was omdat hij Jesse niet meer vertrouwt. Hij zag eerder al dat Jesse een sms van Gus had, nu was hij al bij hem thuis geweest. Dat terwijl Walt denkt dat hij elk moment omgelegd kan worden. Jesse is de enige die hij nog had, maar nu vertrouwt hij zelfs hem niet meer.quote:Op maandag 12 september 2011 23:57 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, hij maakt gewoon de hele tijd gebruik van Jesse enzo, maar dat hele gevecht op het einde van de aflevering omdat Jesse Gus niet even makkelijk kon vergiftigen was voor mij een extra punt. Wat een lul.
quote:Op maandag 12 september 2011 16:27 schreef Daskaar het volgende:
Wow, door de intro lijkt de serie wel onschuld zelve.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Excuses als het al gelinked was ergens, maar Breaking Bad als sitcom:
http://www.thatvideosite.com/video/breaking_bad_as_a_sitcom
quote:Op woensdag 14 september 2011 00:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Excuses als het al gelinked was ergens, maar Breaking Bad als sitcom:
http://www.thatvideosite.com/video/breaking_bad_as_a_sitcom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |