Hee gezelligquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zet mij maar op de lijst.
MeetAltijd gezellig.
Als jij komt welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zet mij maar op de lijst.
MeetAltijd gezellig.
Nu of in de tent?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat gridlok berend is.
Is die ook.. volgens mij..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat gridlok berend is.
Wat is dat, een huigert?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
nieuwe tc? en dan de link via DM sturen. anders komen er weer huigerts in.
vies ventje die vieze dingen zegtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is dat, een huigert?
Geen idee, maar het klinkt toepasselijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is dat, een huigert?
En wat als ik het was?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:05 schreef FreezePop het volgende:
[..]
de trein vanuit leeuwarden vorige week.
Bij dat voetbalveldje heb je de de BBQ plaatsen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:36 schreef reetveter het volgende:
En, waar op Wijthem? Aangezien het nogal een groot gebied is met veel mensen.
Dan zou ik het wel grappig.vinden. Ik kon moeilijk naar je toelopen en zeggen he ben jij Gridlok?quote:
Kun je volgende keer wel doen hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dan zou ik het wel grappig.vinden. Ik kon moeilijk naar je toelopen en zeggen he ben jij Gridlok?
Daar zat ik ook al over in.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij dat voetbalveldje heb je de de BBQ plaatsen.
Ik vraag deze week aan de gemeente of we er ook kunnen overnachten, daar tussen de bomen ietsjes verder, dan ben je ook niemand tot last.
Gewoon doen. Alle toffe mensen komen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
Klinkt aanlokkelijk zo dicht in de buurt...
Ik kom nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gewoon doen. Alle toffe mensen komen.
Grrrr en bedankt hequote:
Pak de 161, die stopt iets voorbij de Oldeneel Allee, dan is het nog maar 10 minuten lopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:06 schreef Annnet het volgende:
Zwolle? Dat is te ver fietsen. Bussloo ging nog, maar laat maar hangen.
Je mag niet!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Even een TVP, misschien wil ik ook komen, als dat tenminste mag?
Hmm ik heb komend weekend Mysteryland, het weekend daarna een weekendje Preston Palace, en zit nog in mijn verhuizing verbouwing, die ik dat weekend eigenlijk moet afmaken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pak de 161, die stopt iets voorbij de Oldeneel Allee, dan is het nog maar 10 minuten lopen![]()
[..]
Je mag niet!
JE MOET
Kom je toevallig uit Wilp-Achterhoek?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:06 schreef Annnet het volgende:
Zwolle? Dat is te ver fietsen. Bussloo ging nog, maar laat maar hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |