Op misschien dus?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:28 schreef Gridlok het volgende:
Ben ik eindelijk van die hobbyhoer bellatrix af nu ze verhuist is en dan denk jij dat ik der weer ga opzoeken????
One love
Als je naar Den Bosch komt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:31 schreef Daaps het volgende:
Iemand in west brabant met wie ik mee kan rijden/reizen?..
Oh.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik woon niet in het water.
OV skaffa maat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:37 schreef Patje1987 het volgende:
Gridlok als we eerst naar hutje op de hei gaan kunnen we spacen in de trein haha.
Paar blikken schultenbräu voor onderwegesquote:
Ik stap denk ik ook op in Utrechtquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:37 schreef Monopoly het volgende:
Mocht ik vanuit R'dam naar Zwolle komen met OV , dan kunnen we wel op Utrecht afspreken voor de Brabo's die komen!
Delfzijl.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:42 schreef Daaps het volgende:
Waar moet iedereen vandaan komen?
Ik breda..![]()
Er zijn een paar Brabo's en en paar Rotterdammers. Gewoon met z'n allen op Utrecht meeten, daar komen veel treinen samen, en dan stappen we zo in de IC naar Zwollequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:42 schreef Daaps het volgende:
Ik breda..![]()
Waalwijk maar ga eerst naar Den Boschquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:42 schreef Daaps het volgende:
Ik breda..![]()
Noop. Zegt me niets.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zegt Scott Lietmeijer je wat?
Je zegt nu niet af hequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:43 schreef Daaps het volgende:
Wtf.. wat een kuteind. Nooit geweten dat zwolle daar lag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |