Ik vind het ook een prima uitzending...die Kurt valt me echt meequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:09 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het best een leuke aflevering. Wel lullig als je naar VI gaat en dan zit Gijpie er niet
.
Die is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen karaktermoord. Kun je nagaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:09 schreef Type-R het volgende:
Harry Vermeegen mogen ze nu echt eens afschieten.
Ik vind het ook niet onaardig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:09 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het best een leuke aflevering. Wel lullig als je naar VI gaat en dan zit Gijpie er niet
.
Gemaakt figuur. Geen fuck aan, alsof hij teveel instructies heeft gekregen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:15 schreef Jmsls het volgende:
Vinden jullie Koert echt zo goed? Vind hem best irritant, hij hoort bij Wilfred lijkt het wel.
Ik schakel net in. Wat erg ditquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:09 schreef Merkie het volgende:
.
Toen konden de heren hun frustraties op Jan Kooijemans, alias Mr. Plakhaar, botvierenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:18 schreef Jmsls het volgende:
Met Raoul en Fons was het tenminste een topshow
Ik heb het idee dat jij de klappen ook niet bent ontlopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:19 schreef tong80 het volgende:
Emiel Schelvis moeten ze afschieten
Vroeger sloegen we dat soort jongetjes in elkaar op school.
Ok, dan komt Raoul inderdaad wel het beste uit. Ik wil hem nog wel een keer zien bij VI.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen konden de heren hun frustraties op Jan Kooijemans, alias Mr. Plakhaar, botvieren
Na Hansie en Diekstra is hij de beste vaste gastquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:20 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ok, dan komt Raoul inderdaad wel het beste uit. Ik wil hem nog wel een keer zien bij VI.
Ik heb eerlijk gezegd nooit ene 'Diekstra' bij VI gezien en kan er ook geen filmpjes van vinden? Ik vind Hans en Raoul ook wel de leukste gasten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Na Hansie en Diekstra is hij de beste vaste gast
Verkeerd ideequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij de klappen ook niet bent ontlopen.
Emile?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:29 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een mongool is die vent die er nu zit.
Doel je nu op Koert?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:29 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een mongool is die vent die er nu zit.
Wilfred?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die ander. Met zn achterlijke grappen.
QFT.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:30 schreef Anno2012 het volgende:
Dat mensen die koert wel vinden meevallen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan ook eens van je penis afblijven.
Zweeds en Nederlands behoren tot dezelfde taalfamilie (Indo-Germaans, red.).quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
idd Toivonen kan goed nederlands
Wat een onzin dat hij net zei dat hij de enige scandinavier was die geen nederlands kan. Dat is Isaksson
Duits en engels ook...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zweeds en Nederlands behoren tot dezelfde taalfamilie (Indo-Germaans, red.).
En kan ook landskampioen worden. Anderlecht en Standard hebben kwaliteit verloren en modderen wat aan...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:34 schreef Doublepain het volgende:
haha been gaat weg en gaat gewoon cl spelen
Ik denk eerder dat de supporters in de broekzak van Fer zitten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Fer zit in de harten van de supporters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |