Meningen verschillen. Gijp bracht er nog wat humor in. Vind het nu een dooie boel. Ze proberen nu allemaal (inclusief Johan Derksen) om geforceerd lollig te doen en is allemaal wat kunstmatig. Ik kijk het denk ik vandaag niet uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:51 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Dat neppe gelach en die verschrikkelijke non-humor mag vaker wegblijven. Gijp blijft de zwakste schakel van het programma.
Gaat wel goed, hij heeft nu al korte metten gemaakt met Friesen, Brabanders en Boeddhisten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:56 schreef Steengeyl het volgende:
Dat er nog mensen kijken, met de wedstrijd die nu bezig is (echt lekker snel en spannend) én geen Gijp. Johan moet heul wat mensen beledigen wil hij nog wat aandacht trekken vanavond
Ja, lekkere wedstrijd!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:56 schreef Steengeyl het volgende:
Dat er nog mensen kijken, met de wedstrijd die nu bezig is (echt lekker snel en spannend) én geen Gijp. Johan moet heul wat mensen beledigen wil hij nog wat aandacht trekken vanavond
Iedereen is gek op...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:01 schreef DrDentz het volgende:
Johan wil eigenlijk alleen leuke gezellige gesprekjes en geen kritische vragen, hij moet gewoon Jack van Gelder gaan kijken.
welke wedstrijd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:56 schreef Steengeyl het volgende:
IK ga de tweede helft van die wedstrijd maar kijken. Ik heb niet het idee dat het nog leuk wordt bij voetbal international. Volgende keer toch maar Han Kraay, John Boskamp of voor mijn part Willem van Hanegem maar vragen als Gijp ziek is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:56 schreef Steengeyl het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:07 schreef kijkmij het volgende:
[..]
IK ga de tweede helft van die wedstrijd maar kijken. Ik heb niet het idee dat het nog leuk wordt bij voetbal international. Volgende keer toch maar Hans Kraay, John Boskamp of voor mijn part Willem van Hanegem maar vragen als Gijp ziek is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |