quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:50 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Ik heb 'm gevonden!![]()
Moet je niet zien hoe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mama_Mia op 22-08-2011 23:17:37 ]♥ scars make us who we are ♥
Als ik goed gedaan heb wel...quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Mijn vraag: staan de filmpjes in de goede volgorde?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:59 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Als ik goed gedaan heb wel...
Mwah, redelijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]en zijn ze ook nog een beetje fatsoenlijke kwaliteit?
ik heb m er bij ingezetquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Ben het eerste filmpje vergeten, sorry!
Nee, ik heb me er op verheugd vandaag te kijken, en dan zal ik het ook doen ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga echt nog niet kijkenik blijf hopen dat er morgen een ep op Project Free TV staat
SPOILER: UitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:44 schreef RaymanNL het volgende:
UhuhSPOILER: UitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ scars make us who we are ♥
quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:51 schreef motorbloempje het volgende:
En even mijn wekelijkseLindsey
SPOILER: uitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:21 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER: uitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: uitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ scars make us who we are ♥
Ik mag haar wel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:51 schreef motorbloempje het volgende:
En even mijn wekelijkseLindsey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
Post #2. In de spoilers staat de aflevering.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:59 schreef Catwoman1986 het volgende:
Please, iemand al de aflevering? Durf het topic niet meer door te lezenPM svp!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een toffe uitslag! Ik heb natuurlijk van tevoren wel weer de uitslag opgezocht, ongeduldig persoon dat ik ben, maar moest desondanks toch een traantje wegpinken
Heb nu wel weer wat meer zin in seizoen 3 gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Volgens mij mist er ook een stuk na de video en voor de voorbereidingen voor hun performance. Nu is het wel heel plotseling, meestal zit er nog iets tussen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:59 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]hij is wel bijna compleet, afgezien van de videoshoot, als die er überhaupt in zat.
Ja, damn. Ik las automatisch een van die comments en nu ben ik gespoiled. Maar ik dacht het al.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:38 schreef MrEarcheese het volgende:
Oh, en één groot nadeel aan dit op YouTube bekijken.. Om een of andere reden zijn alle spoilers top rated comments en staan ze bovenaan. Echt, wat een kakstreek.
Damian kijkt echt alsof hij een zware ballad zingtquote:
Je kunt een nieuwe Gleeleraar worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
Het leek me wel leuk, maar denk dat ik al te oud ben
Euhh, dat weet ik nog nietquote:
Dan staan wij hier sowieso al achter je.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Euhh, dat weet ik nog nieteen vriend van me zegt altijd dat ik me moet opgeven voor zo'n zangprogramma, maar dat durf ik nooit. Maar Glee vind ik wel super dus misschien.
Ja, je hebt hier dan bij voorbaat al een fanclubquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:54 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Dan staan wij hier sowieso al achter je.
Je hebt me nog nooit horen zingenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:03 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja, je hebt hier dan bij voorbaat al een fanclub
Dat wil ik ook wel weer eens gaan doen.. maar tegenwoordig werkt mijn man elke dag thuis en zit dan toch niet echt lekker op m'n gemak te zingen achter de laptopquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:15 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik oefen genoegheb vandaag nog weer videos op youtube gegooid
Je had FOK! Idol toch gewonnen? Mail dat naar Glee. Dan laten ze je meteen door.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel weer eens gaan doen.. maar tegenwoordig werkt mijn man elke dag thuis en zit dan toch niet echt lekker op m'n gemak te zingen achter de laptop
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
en een link naar je eigen youtube filmpjes?
Jaquote:
Omdat je et zo lief vraagt krijg jij een DM van me maar dan mag je niet lachenquote:
Nu ben ik wel jaloers hoor!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:12 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Omdat je et zo lief vraagt krijg jij een DM van me maar dan mag je niet lachen
ohja, het is compleeeeeeet out of sync, video en geluiden brak
Nou goed dan, je hebt DMquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Nu ben ik wel jaloers hoor!
Mag ik ook? Pleeeeease!
Dat heeft hij gedaan, maar is nooit door de audities heen gekomen. Zang was prima, maar z'n acteerprestaties waren niet zo goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:02 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik snap trouwens serieus niet dat deze gozer nooit auditie heeft gedaan.
seizoen 3 is natuurlijk nog niet helemaal opgenomenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Vraag: als de winnaar een rol krijgt in seizoen 3, maar seizoen 3 over minder dan een maand al begint, is het dus allang opgenomen.
Hoe kan de winnaar dan te zien zijn in dat seizoen?
Oh I love itquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Die openingsstem vind ik echt verschrikkelijk. Die mogen ze echt afschaffen.
Dit is serieus mijn favoriete inleiding van Glee ooit. Ging toch over die relatie tussen Finn/Puck/Rachel/Quinn?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:36 schreef Steve het volgende:
It used to be a triangle, but now it's like.... a pentagon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ scars make us who we are ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
Ik vind Kurt prima, zo lang hij maar niet gaat zingen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:19 schreef Jabberwocky het volgende:
Nu zaten er vooral in seizoen 1 ook veel grapjes in de afleveringen zelf maar in seizoen 2 werd het meer een drama waarbij alleen de intro nog komedie was.
Althans dat is hoe ik het onthouden heb, al die Kurt episodes hebben daar vast ook niet bij geholpen.
Die heeft Cameron gewonnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:30 schreef rhubarbje het volgende:
misschien omdat die prijs voor wie het leukste is volgens het publiek nog niet vergeven is? of is die ook al uitgereikt?
aah echt? jukkiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be optimistic, all the people you hate are going to eventually die :)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry trouwens voor iedereen die ik heb blijgemaakt met t feit dat de torrent online stond, en vervolgens twee dagen niet meer kom opdagen :$ Volgens mij is het uiteindelijk allemaal toch gelukt, en anders laat maar weten
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be optimistic, all the people you hate are going to eventually die :)
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:33 schreef MarjoBlabla het volgende:
Haha, die achternaam klinkt als iets dat je bij McDonalds kunt kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een oliebol? Hmm, misschien best een goed idee x) Tis toch allemaal vet daar..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haha, die achternaam klinkt als iets dat je bij McDonalds kunt kopen.
Mja maar de laatste spoilers gingen over namen van nieuwe personages, er zijn hier nogal wat mensen die echt helemaal niks willen weten over....nouja....allesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:00 schreef Steve het volgende:
Het hoeft ook allemaal niet meer achter spoilers toch? We zijn alweer bijna een week verder.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:22 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Mja maar de laatste spoilers gingen over namen van nieuwe personages, er zijn hier nogal wat mensen die echt helemaal niks willen weten over....nouja....alles
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:50 schreef Fir3fly het volgende:
Wist je dat er ook een speciaal topic is voor Glee spoilers? Nee? Bij dezen:
[US] Glee Spoilertopic
Ja dat heb je al gezegd, daar mag je gewoon alles open en bloot zonder tags neerknallen, daar ging het alleen nu niet om.quote:
Als de uitzending is geweest hoeft het niet meer in spoilertags is altijd de leidraad volgens mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:04 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja dat heb je al gezegd, daar mag je gewoon alles open en bloot zonder tags neerknallen, daar ging het alleen nu niet om.![]()
Het ging erom of wat er werd gezegd uberhaupt hier nog wel achter spoilertags zou moeten omdat de uitslag al 5 dagen bekend is.
Buiten dat, een extra spoilertoppic wil toch niet zeggen dat je hier helemaal niks meer mag neerzetten? Sommige mensen klikken wel op een spoilertag als ze weten waar het over gaat, bijvoorbeeld welke liedjes er worden gezongen, terwijl ze het spoilertopic vermijden omdat ze daar van alles tegen kunnen komen over verhaallijnen etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |