quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:50 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Ik heb 'm gevonden!![]()
Moet je niet zien hoe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mama_Mia op 22-08-2011 23:17:37 ]♥ scars make us who we are ♥
Als ik goed gedaan heb wel...quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Mijn vraag: staan de filmpjes in de goede volgorde?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:59 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Als ik goed gedaan heb wel...
Mwah, redelijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]en zijn ze ook nog een beetje fatsoenlijke kwaliteit?
ik heb m er bij ingezetquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Ben het eerste filmpje vergeten, sorry!
Nee, ik heb me er op verheugd vandaag te kijken, en dan zal ik het ook doen ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga echt nog niet kijkenik blijf hopen dat er morgen een ep op Project Free TV staat
SPOILER: UitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:44 schreef RaymanNL het volgende:
UhuhSPOILER: UitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ scars make us who we are ♥
quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:51 schreef motorbloempje het volgende:
En even mijn wekelijkseLindsey
SPOILER: uitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:21 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER: uitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: uitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ scars make us who we are ♥
Ik mag haar wel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:51 schreef motorbloempje het volgende:
En even mijn wekelijkseLindsey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
Post #2. In de spoilers staat de aflevering.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:59 schreef Catwoman1986 het volgende:
Please, iemand al de aflevering? Durf het topic niet meer door te lezenPM svp!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een toffe uitslag! Ik heb natuurlijk van tevoren wel weer de uitslag opgezocht, ongeduldig persoon dat ik ben, maar moest desondanks toch een traantje wegpinken
Heb nu wel weer wat meer zin in seizoen 3 gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Volgens mij mist er ook een stuk na de video en voor de voorbereidingen voor hun performance. Nu is het wel heel plotseling, meestal zit er nog iets tussen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:59 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]hij is wel bijna compleet, afgezien van de videoshoot, als die er überhaupt in zat.
Ja, damn. Ik las automatisch een van die comments en nu ben ik gespoiled. Maar ik dacht het al.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:38 schreef MrEarcheese het volgende:
Oh, en één groot nadeel aan dit op YouTube bekijken.. Om een of andere reden zijn alle spoilers top rated comments en staan ze bovenaan. Echt, wat een kakstreek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |