SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Datdus's survival serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon![]()
Ik wil The hunger games mischien wel een keer hosten. Is daar een custom map ofzo voor te downloaden?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:37 schreef maurisioo het volgende:
Kan de volgende keer trouwens iemand anders zoiets hosten? Wil zelf ook wel een keer echt meespelen.(maar dan iets anders dan survival island)
![]()
Iemand moet gewoon een keer een groot eiland met heel weinig resources maken. Maar dat is mij teveel werk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik wil The hunger games mischien wel een keer hosten. Is daar een custom map ofzo voor te downloaden?![]()
![]()
No offence psv, maar de vorige keer was de server wel echt laggy. Maurice, kan je niet gewoon hosten en dan gewoon iemand anders laten organiseren + beheren?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:48 schreef zerokil het volgende:
Kan ook,
Maar ik ben benieuwd welke pc nou zo veel mensen aan kan
Behalve Maurisioo zijn Nasa PC![]()
niet zeuren met je tyfus spamquote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Dat zou wel kunnen. Maar organiseren vind ik opzich geen probleem. Alleen de hele tijd alles in de gaten houden en de map bewerken enz. is wel een gedoe.![]()
quote:pfff jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:51 schreef Mender het volgende:
Hoezo? 10 mensen moet toch prima te doen zijn op een Intel i5 (quadcore 2,6Ghz) + 16 Gb ram
NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb een Dell studio 15 laptop.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:48 schreef zerokil het volgende:
Kan ook,
Maar ik ben benieuwd welke pc nou zo veel mensen aan kan
Behalve Maurisioo zijn Nasa PC![]()
![]()
Mooiquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:53 schreef Mender het volgende:
Ik zal eens kijken of ik The hunger games kan hosten voor de volgende keer dan![]()
![]()
Er zijn zat maps te downloaden toch?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Zoek maar eens een goede voor minstens 10 personen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Er zijn zat maps te downloaden toch?![]()
![]()
Ik heb ook weer leuk bruggetje gemaakt op prive server:
En waar is de tijd van deze bouwwerken
met een bedrock steen voor zijn deur
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Mooie screenshots.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:22 schreef Jump het volgende:
Ik heb ook weer leuk bruggetje gemaakt op prive server:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En waar is de tijd van deze bouwwerken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met een bedrock steen voor zijn deur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
lol
Ik zit momenteel op de Specialattack.net server te bouwen aan een soort van kloostercomplex
voor degene die interesse hebben: Smp.specialattack.net
z:785
Forum Opties Forumhop: Hop naar: