Idd, je gaat het vast leuk vindenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Niet mijn smaakmaar goed, de clienten die meegaan hebben er zin in en daar is t voor
Wow goed nieuwsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:40 schreef freecell het volgende:
Hier valt het weer nog mee
Leuk van die taart Bloes
Mijn mama mailde, ze is helemaal kankervrij
Woehoe!
Nu alleen een permanente stoma en nog steeds een katheter, maar hey, wel kankervrij
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:40 schreef freecell het volgende:
Hier valt het weer nog mee
Leuk van die taart Bloes
Mijn mama mailde, ze is helemaal kankervrij
Woehoe!
Nu alleen een permanente stoma en nog steeds een katheter, maar hey, wel kankervrij
Samen wakker geworden met Steer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik werd om iets voor half 2 wakker (net als steer dus) van helse onweer, blij dat ik binnen in bed lag en niet in een tentje![]()
Ja, dat was in orde. Ik kan op mijn tempo doorgaan als ik eraan toe ben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:52 schreef golfer het volgende:
Krakke, heb je, behalve met die verpleegkundige, nou ook al gebeld met de mevrouw van de gemeente?
Mooi zo. Gerustgesteld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:54 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, dat was in orde. Ik kan op mijn tempo doorgaan als ik eraan toe ben.
Dat!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:42 schreef DarkElf het volgende:
jeetje FC das is goed nieuws,op dat stoma en katheter na natuurlijk, das erg heftig maar toch: fijn!
En dan doe je dat als ik op mijn werk zitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:51 schreef golfer het volgende:
De ergste bliksem en donder hebben we hier ook wel weer gehad.
Van het slechte weer gebruik gemaakt om de douche-cabine eens grondig te boenen. Wat een kolere-werk is dat toch altijd. Al die onmogelijke houdingen die je moet aannemen om bij alle kieren en voegen te kunnen komen.
Zo blij dat daar geen cam hangt. Want het is typisch een werkje wat je in je nakie moet doen.
Kan Sam lekker zwemmenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey leuk, we hebben een beekje voor ons huis langs lopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |