Hier ook dat rare natuurverschijnsel, die grote warme heldere lamp die opeens naar binnenschijnt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:41 schreef MissHobje het volgende:
De zonen de temp loopt op, begint lekker te broeien
Goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Steerke van t weekend kijken samen bij t preuvenemint?
Ferry is wel tof, ben met rubbereend 2 jaar terug naar full on ferry geweest maar moet vrij/zat en zon 9-13 werken dus ik sla m overquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
GoedLekker
En ik wil je nog op Dim Sum trakteren bij de Chinees
Wordt weer niet studeren dit weekend
Heb je voor vrijdag al kaartjes voorDJ Ferry Corsten
? ik ken hem alleen van naam
![]()
Die met het ijsje??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef Stereotomy het volgende:
Sunnie ik wil zonnebrandcreme op je profielfoto smeren
jup klopt, ook door zonnebrand heenquote:
* Stereotomy smeert zonnebrandcreme met UV-A filter op Sunnie's neusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jup klopt, ook door zonnebrand heenMaar op die met het ijsje is niet nodig hoor, in Wales scheen de zon niet zo veel en fel
![]()
Ik was het zondag vergetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ben ondanks factor 50 wel een klein beetje bijgekleurdik kan zien waar het bandje zat
ik verbrand echt ook als n gek, en laatst bij veronica 2 eucerin factor 50 flacons voor n 10tje, gratis verzenden, heb m in mn "festivaltasje"gehad dus had m altijd bij mequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik was het zondag vergetenrode schoudertjes nu dus
Bofkontquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben morgen een dagje vrij![]()
Het mot niet gekker worruh
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Natuurlijk niet....zo ben je helemaal niet hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:47 schreef DarkElf het volgende:
Waarbij een begeleidster met wie ik t erg goed kan vinden en ik samen de boel helemaal niet hebben lopen opstoken natuurlijk
Idd, so nót me.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Natuurlijk niet....zo ben je helemaal niet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |