Oh bahquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ennieweej, ik ga m'n rolletjes es ff bekijken onder de douche.
Zolang ik geen last heb van smetplekken zal het vast wel meevallen denk ik
Mag ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had lekker en gezond in de blote kont
Oh ja, zeker bahquote:
Zal ik doen, ik neem de staalborstel meequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
Goed de schimmel tussen de flappen vandaan schrobben Ing!
Mooiquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
Ll: puur voor mezelf gesproken, wat ik wel probeer te blijven doen is dat meer bewuste van wat ik eet. Dus niet zomaar met die hand in die zak M&M's blijven gaan en dan na een kwartier denken 'gut, waar is de helft van die zak gebleven, heb ik...?'.
Da's het enige dat ik wil blijven doen. IETS meer bewust van wat ik in mijn snavel prop, maar verder op zijn tijd gewoon mijn uitspattingen blijven houden hoor. Je denkt toch niet dat ik mijn la vache qui rit blokjes op ga geven als we een Landal weekendje doen?Of de rode wodka red bull in de Marketier?
Oh dan kunnen we wel eens per week een rondje om de Bergsche Plas gaan rennen ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik ga ook maar es hollen als ik verhuisd ben, en minder chips vreten
Maar jij bent toch ook ultra-slank?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:42 schreef nokwanda het volgende:
Ik eet alleen geen 6 of 8 boterhammen meer en schep 's avonds gewoon maar een keer op in plaats van 2 of 3 keer.
Ik snoep zelfs nauwelijks en hou van gezond eten. Ik hou meer van studentenhaver dan van chocola en eet liever een lekkere donkere boterham met geitenkaas dan een punt gebak. Alleen vind ik het dan zo lekker dat ik niet meer wil stoppen met eten
Alsof ik verder kom qua hardlopen dan het eind van de straatquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik woon praktisch achter het Delftse Hout dan, maar maakt mij niet uit, als ik beetje conditie opgebouwd heb () kunnen we dat weleens doen ja
Die heb ik vandaag ook ruim gehad , maar ik ben er tevreden mee aangezien ik al die calorieen met redelijk gezonde dingen heb behaald en niet met snoep en chips.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef Oognip het volgende:
Gatver ik heb vandaag ongeveer 1600 kcal gehad
Niet meerquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook ultra-slank?
Ah, ik heb je maar een keer gezien, en toen was je heel slankquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet meerSinds jij mij hebt gezien zit er ongeveer 8 kilo bij. En daar ben ik nieteens zo ontevreden mee, ware het niet dat het zich concentreerd rond mijn taille. Dus daar moet ik wel aan werken. Normaal eten en wat buikspieroefeningen. Geen dieet of zo.
Mijn bovenkantje lijkt ook nog steeds s;lank, maar de onderkant is een andere vrouwquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, ik heb je maar een keer gezien, en toen was je heel slank
Zoiets doe ik dus ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
Ll: puur voor mezelf gesproken, wat ik wel probeer te blijven doen is dat meer bewuste van wat ik eet. Dus niet zomaar met die hand in die zak M&M's blijven gaan en dan na een kwartier denken 'gut, waar is de helft van die zak gebleven, heb ik...?'.
Da's het enige dat ik wil blijven doen. IETS meer bewust van wat ik in mijn snavel prop, maar verder op zijn tijd gewoon mijn uitspattingen blijven houden hoor. Je denkt toch niet dat ik mijn la vache qui rit blokjes op ga geven als we een Landal weekendje doen?Of de rode wodka red bull in de Marketier?
Hollen lukte mij eerst een stuk beter maar holen heb ik nog nooit gedaan waar kan ik dat leren?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Hardlopen valt altijd nog tegenlopen kan ik wel, maar als je dan een stukje gaat holen dan ben je echt al zo klaar gewoon
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn bovenkantje lijkt ook nog steeds s;lank, maar de onderkant is een andere vrouw
Bijdehandtjequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hollen lukte mij eerst een stuk beter maar holen heb ik nog nooit gedaan waar kan ik dat leren?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn bovenkantje lijkt ook nog steeds s;lank, maar de onderkant is een andere vrouw
Twee minuten is dan écht langquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Hardlopen valt altijd nog tegenlopen kan ik wel, maar als je dan een stukje gaat holen dan ben je echt al zo klaar gewoon
gewoon rustig opbouwen dan gaat het steeds beter. Ik stond vandaag helemaal klaar begint het keihard te regenen. Uh morgen nieuwe poging dus maarquote:
Ik vind hardlopen vooral saaiquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Oh met een muziekje erbij zou ik me best kunnen vermaken, en ik woon nu praktisch achter een natuurgebied, dus als ik het ooit ga doenquote:
En zelfs al zou elk weekend een draahaaaama zijn is het sowieso al beter dat ik doordeweeks niet meer elke dag aan de borrelnoten en de negerzoenen zit. In grote hoeveelhedenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zoiets doe ik dus ook
Het weekend is een draahaaamaamaar zelfs dat is gezonder geworden.
Die chips en vettigheid ben je niet meer gewend op een gegeven moment.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:52 schreef nokwanda het volgende:
Whoot! Morgen met mijn poes naar de kapper
Mijn grijs witte langharig tuig
Kost wat, maar dan heb je ook wat.... een kale poes!
En ik aan de patat en chipsquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En zelfs al zou elk weekend een draahaaaama zijn is het sowieso al beter dat ik doordeweeks niet meer elke dag aan de borrelnoten en de negerzoenen zit. In grote hoeveelheden
Leuk is idd anders. En dan zie ik iedereen fris en fruitig rennen en ik was vooral super blij als ik die 5km gered had. En kwam dan echt kapot boven en dan moest ik nog min 2 trappen opquote:
Pffffff nee, maar de hele tijd rennen, zonder doelquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh met een muziekje erbij zou ik me best kunnen vermaken, en ik woon nu praktisch achter een natuurgebied, dus als ik het ooit ga doen
Ik vind het echt keispannendquote:
Ja echt he, als we alleen al daar vanaf komen, om die vette meuk dagelijks te eten, dan scheelt het al de helftquote:
Ja nou over dat laatste.....quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pffffff nee, maar de hele tijd rennen, zonder doelNiks voor mij, ik doe liever iets leuks actiefs ofzo
Ik loop met mijn collega samen 6 verdiepingen omhoog omdat het zo gezellig kletsen met haar is en zij durft niet met de lift. Alleen zie ik haar maar eens in de week of zoquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pffffff nee, maar de hele tijd rennen, zonder doelNiks voor mij, ik doe liever iets leuks actiefs ofzo
Wat mag je morgen aftikken nok?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:52 schreef nokwanda het volgende:
Whoot! Morgen met mijn poes naar de kapper
Mijn grijs witte langharig tuig
Kost wat, maar dan heb je ook wat.... een kale poes!
Dat was ook het probleem met Donna. Ik heb nu al tig keer alle klitten eruit geknipt en steeds vervilt er weer een stuk. Met z'n tweeen hebben we het nu al een keer of 3 helemaal gedaan, maar ze peert em gewoon inmiddels.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat mag je morgen aftikken nok?
Onze Da schoor er laatst bij Rossi de grootste klitten uit ik moet even bellen of ze de rest ook willen doen. Ik krijg ze er niet uitgeknipt en als hij een kam ziet is die weg.
Dat ligt eraan hoeveel moeite je ervoor doetquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
batsuh
Hoeveel kcal verbrand je dan?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:
Veel, schijntquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
batsuh
Dat zal DVJ wel niet goed vinden zeker, als we dat wekelijks zouden gaan doen ipv hardlopen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
batsuh
Ja doen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef indaha het volgende:
Ik hou het bij fietsen en wandelen en ik ga morgen dat huppelfilmpje eens doen als ik alleen thuis ben
Is dat beter dan hardlopen ja?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal DVJ wel niet goed vinden zeker, als we dat wekelijks zouden gaan doen ipv hardlopen?
doe nog eens een linkje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doen!
In het begin denk je 'pffffffffffffffffft, hier verbrand ik toch niks mee zeg...' en na een kwartier zweet je er van
Ik denk het niet, DVJ wel dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal DVJ wel niet goed vinden zeker, als we dat wekelijks zouden gaan doen ipv hardlopen?
Nou beter weet ik niet, maar het zal vast leuker zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is dat beter dan hardlopen ja?
Ik doe het sowieso vaker dan hardlopen, maar dat is al snel
Dan bats je veel of loop je weinigquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is dat beter dan hardlopen ja?
Ik doe het sowieso vaker dan hardlopen, maar dat is al snel
"Denk ik" zegt ze danquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou beter weet ik niet, maar het zal vast leuker zijn
Denk ik.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef tombolafan het volgende:
"Denk ik" zegt ze dan![]()
Whahahahahahaha
http://www.walkathome.com/try-walk-at-home/quote:
Ja nou erhm. Ja!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"Denk ik" zegt ze dan![]()
Whahahahahahaha
Dunno. We kunnen het gewoon 'hardlopen' noemen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, DVJ wel dan?
Das waar. Wat niet weet enzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dunno. We kunnen het gewoon 'hardlopen' noemen?
Okee, dan zoek ik wel even seks nog vóór zaterdagquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.walkathome.com/try-walk-at-home/
Linker filmpje. Duurt een kwartier.
Maar pas na zaterdag jij
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef nokwanda het volgende:
Morgen weer vroeg op. Ik ga maar eens batsen slapen.
Goeie tipquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan wel met je handen die aanhalingstekens maken hequote:
Join the clubquote:
We gaan gewoon wat vaker uit etenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En zelfs al zou elk weekend een draahaaaama zijn is het sowieso al beter dat ik doordeweeks niet meer elke dag aan de borrelnoten en de negerzoenen zit. In grote hoeveelheden
Gewoon allebei, om en om.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das waar. Wat niet weet enzo![]()
Maar dan ook in dat Bieslandse bos of zeggen we weer dat we ingesneeuwd zijn?
GB, zeg eens, wanneer heb jij voor het laatst hardgelopen?quote:
Note: sneeuwen doet het veelal alleen als het zo koud is dat je minstens een jas aantrekt! Dus dat kan je niet altijd zeggen Lekke band kan wel altijdquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
Das waar. Wat niet weet enzo![]()
Maar dan ook in dat Bieslandse bos of zeggen we weer dat we ingesneeuwd zijn?
Ohquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Note: sneeuwen doet het veelal alleen als het zo koud is dat je minstens een jas aantrekt! Dus dat kan je niet altijd zeggen Lekke band kan wel altijd
Kruisverhoor?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GB, zeg eens, wanneer heb jij voor het laatst hardgelopen?
Ik las net nog dat je minder chips wilde gaan etenquote:
Op vakantie niet eens?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kruisverhoor?![]()
Maar da's de week voor mijn vakantie geweest. Inmiddels hoest ik als een zeehond
Als ik verhuisd was jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik las net nog dat je minder chips wilde gaan eten
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:06 schreef Greys het volgende:
Het was maar goed dat ik nog wat sneeuwfoto's op mijn camera had staan toen he Ll?
Eh, lieve schat, met het tempo van dit topic ga ik écht niet teruglezen hoor. Ik heb de eerste pagina van dit topic een beetje gescandquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op vakantie niet eens?
Jij hebt duidelijk niet teruggelezen
Oh, nou, 'hardlopen' is het net-ontdekte pseudoniem voor (op zn Ll's) batsuhquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, lieve schat, met het tempo van dit topic ga ik écht niet teruglezen hoor. Ik heb de eerste pagina van dit topic een beetje gescand
In zijn wereld betekent élk werkwoord batsen volgens mijquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, nou, 'hardlopen' is het net-ontdekte pseudoniem voor (op zn Ll's) batsuh
Niet dat ik weet.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In zijn wereld betekent élk werkwoord batsen volgens mij
Het blijft een man natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het uur spinnen in dit benauwde weer ruikt een stuk minder. Tenminste, die zaal kan de komende vier dagen niet meer gebruikt wordenquote:
Aha dan heeft hij er wel een mega marathon op zitten met zijn geklus.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Euw, injectienaald.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan zou ik me toch eens laten prikken
Mhihihhihhihiihhiihiquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Aha dan heeft hij er wel een mega marathon op zitten met zijn geklus.
Eet die zak chips maar leeg LL die kun je dan wel gebruiken
Tandenborstelquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:09 schreef Greys het volgende:
Oh Len, kijk wat ik net tegenkwam...
[ afbeelding ]
Greys had het verzonnen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je een bewijspost?quote:
Waarom?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij dit liedje moet ik altijd aan Greysie denken![]()
Weet ik niet, maar het is wel zoquote:
Op dit moment kan ik niet plassen. Ik heb al het vocht in mijn lichaam onder de fiets gelatenquote:
De HA ziet me aankomenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Gewoon ff een klein prikje in de vingert, kan zo bij de assistente van je ha.
quote:
faal Llquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
batsuh
quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je wel, die vrouwen zijn het ergst van allemaal. EN maar op de mannen afschuiven.quote:
Dit gaat gewoon buiten de ha om; je vraagt gewoon of de ass. es een keertje een nuchtere glucose kan prikken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
De HA ziet me aankomen
Die gast ziet alles over het hoofd, ik heb drie dagen met een geperforeerde darm rondgelopen, wat volgens hem verandering van voedsel was en daarom wat buikpijn
Ik vind het een heel cute liedje, dus ik vind het een complimentquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar het is wel zo
Bij de assistente van je HA? Dan zou ik een andere zoekenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
Ah, als ik morgen bel kan ik vast over een maandje terecht. Met wat mazzel. Of ik moet een hartinfarct faken, dan kan het wel na drie dagen.
He die katten mogen ook geen crashdieeten doen hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:19 schreef Oognip het volgende:
Vanaf vandaag zijn onze katten op dieet, maar die doen meteen wel erg rigoreusZe hebben 's ochtends de helft van hun voer gekregen, ieder apart. Ze aten dat niet helemaal op dus we hebben het ze nog vier keer aangeboden en nu is het nog niet op
Luna heeft nu nog geen 20 gram brokken op en Pingoo en Muis zitten rond de 20 gram
Nee dat wil ik ook liever niet maar ik kan de brokken moeilijk in ze stoppenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:20 schreef indaha het volgende:
[..]
He die katten mogen ook geen crahdieten doen hoor
Jajaja, je denkt toch niet dat ik smoothies en turkse tosti's laat staan toch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker
En zaterdag nemen we het er ook van, dat je het ff weet
Lijkt me knap, je moet toch binnen een straal van x km in de buurt van je HA zitten? Ik weet niet hoe lang die koe aan de andere kant heeft gestudeerd, maar dat weiland ziet er dor uit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de assistente van je HA? Dan zou ik een andere zoeken
Vreetzak!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:22 schreef Goodbye het volgende:
Oh, en vrijdag ga ik ook al uit eten!![]()
Of je moet iemand kennen die suikerziekte heeft die kan je ook zo even prikken want die heeft normaal zelf zo'n apparaatjequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
Ah, als ik morgen bel kan ik vast over een maandje terecht. Met wat mazzel. Of ik moet een hartinfarct faken, dan kan het wel na drie dagen.
Ik plaag alleen maarquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee dat wil ik ook liever niet maar ik kan de brokken moeilijk in ze stoppen
En zaterdagquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:22 schreef Goodbye het volgende:
Oh, en vrijdag ga ik ook al uit eten!![]()
Gezelligheidsdier?quote:
Snaaien in de sauna ja, maar niet uit eten!quote:
we eten niet thuis, dus uitquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Snaaien in de sauna ja, maar niet uit eten!
Wist je toch, gekkiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag geen kinders, dus lekker niet gekookt. Wel veel koffie en veel water
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Maar dan lijk ik helemaal een vreetzakquote:
AH damn, geen kcal-teller. Dan happen ze niet, letterlijk en figuurlijkquote:
Oh nee hoor, check de post hierboven!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
AH damn, geen kcal-teller. Dan happen ze niet, letterlijk en figuurlijk
Tis ook een kjoet liedje idd, lekker vrolijk --> Greysiequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een heel cute liedje, dus ik vind het een compliment![]()
SPOILER: niet op klikken als je honger hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Wat schattig dat je dat zegt terwijl ik bij jou op de bank heb zitten jankenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis ook een kjoet liedje idd, lekker vrolijk --> Greysie
Que?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat schattig dat je dat zegt terwijl ik bij jou op de bank heb zitten janken![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat schattig dat je dat zegt terwijl ik bij jou op de bank heb zitten janken![]()
Ik geloof dat ik wat groenten mis. Daar moet ik eens iets op bedenken, maar mijn maag-darm-stelsel kan niet zo goed tegen groente. Eet het sowieso erg weinig. Tegen fruit kan mijn suikerspiegel niet zo goed, maar fruit vind ik erg lekker, dus vooruitquote:
Dat mocht toen, ach, je mag altijd wel janken op mijn bank.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat goed voor de meisjes dat ze een nieuw huisje krijgenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:31 schreef ElisaB het volgende:
Ow, ik vergeet helemaal het grote nieuws!
De meisjes zijn vandaag naar de DA geweest voor controle + enting + chip + ontworming. Ze hebben het hele programma braaf doorlopen en zijn goedgekeurd. Als ze over drie dagen nog steeds gelukkig & gezond zijn, dan mogen ze naar een nieuw huisjeen
Zal straks nog even fotootje spammen
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:33 schreef Goodbye het volgende:
Behalve dat je wat meer groente in je mik moet douwen, Elies
Ja, zeg ikSPOILER: niet op klikken als je honger hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ja da's waarquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat mocht toen, ach, je mag altijd wel janken op mijn bank.![]()
Maar meestal moest je meer janken van het lachen
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:33 schreef Goodbye het volgende:
Behalve dat je wat meer groente in je mik moet douwen, Elies
lekkerSPOILER: niet op klikken als je honger hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toch vrij gezond
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
We gaan haar zaterdag ook aan het huilen maken, goed?quote:
quote:
Want panda-ogen gaat ze toch niet krijgenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We gaan haar zaterdag ook aan het huilen maken, goed?
Als het aan mij alleen lag, kwam er de dag na het vertrek een nieuw nestje. Maar ik woon hier niet helemaal alleen. Maar even kijken hoe het is bevallen en wat de rest ervan vondquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:35 schreef indaha het volgende:
Wat goed voor de meisjes dat ze een nieuw huisje krijgen, maar je zult ze wel missen
Maar wie weet gaat het net zo snel als bij Oognip en Cat en heb je zo weer nieuwe
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Want panda-ogen gaat ze toch niet krijgen
Ik zat te typen, met mijn alom geprezen twee-vingersysteem; niet snel, maar wel zorgvuldigquote:
Irritant is dat idd; je bent niet echt ziek, maar fit is anders.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:37 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga zo maar slapen, wordt doodmoe van die klote verkoudheid..
Typ jij met twee vingers?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zat te typen, met mijn alom geprezen twee-vingersysteem; niet snel, maar wel zorgvuldig
Democraaasie FTWquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het aan mij alleen lag, kwam er de dag na het vertrek een nieuw nestje. Maar ik woon hier niet helemaal alleen. Maar even kijken hoe het is bevallen en wat de rest ervan vond
Exactly. Ik zit liever thuis vol energiequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Irritant is dat idd; je bent niet echt ziek, maar fit is anders.
En op het werk gaat het dan meestal nog wel, totdat je thuiskomt en de bank ziet
wanneer vraag je me?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:25 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik wil ook weer eens gezellig uit eten
Hebbik! En in de saunakleedkamert hebben ze een grote spiegel! Kan je hem daar op doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga maar eens naar waterproofmascara zoeken
Ik heb er altijd last van tót ik naar bed moet; dan knap ik op. En àls ik dan in bed ga liggen, verstopt mijn neusquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Irritant is dat idd; je bent niet echt ziek, maar fit is anders.
En op het werk gaat het dan meestal nog wel, totdat je thuiskomt en de bank ziet
Dat ook, ik ga idd deze week maar es wat vroeger op bed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:38 schreef indaha het volgende:
Zo ik ga eens naar bed, want als ik slaap eet ik niet dus dat helpt ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ja en vergeet vooral niet VOOR zaterdag van je verkoudheid af te zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:37 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga zo maar slapen, wordt doodmoe van die klote verkoudheid..
Ik neem nu voordat ik op bed ga ff een shotje neusspray, dan slaap ik tenminste en beginnen m'n holtes niet te kloppenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er altijd last van tót iki naar bed moet; dan knap ik op. En àls ik dan in bed ga liggen, verstopt mijn neusGelukkig ben ik zelden verkouden
Beterschap Gb (kippensoep en saliethee will do the tric)
Ja, dat is dus de vraag... Die begon te piesen toen beeb aan het pakken sloeg, hield er daarna vrij snel weer mee op en is weer begonnen toen ze thuiskwamenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:39 schreef tombolafan het volgende:
Elies, hoe gaat het met Poekie dan?
ag hierquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:40 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]moet ik op één knie of mag het ook hier
Ik aanbid Nasonex als ik verkouden benquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik neem nu voordat ik op bed ga ff een shotje neusspray, dan slaap ik tenminste en beginnen m'n holtes niet te kloppen
oh, dan is ze meer gestoord (quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat is dus de vraag... Die begon te piesen toen beeb aan het pakken sloeg, hield er daarna vrij snel weer mee op en is weer begonnen toen ze thuiskwamen![]()
Ow, en ik heb de hele 10 dagen geen dood beest gezien. Beeb is thuis en er ligt direct weer een spitsmuis op de stoep (met dank aan Poekie).
De kleintjes lijkt ze leuk te vinden. Ze gaat lekker op haar rug liggen rondkijken en dan een beetje maaien met haar pootjes. Ze holt er niet voor weg en doet beslist niet lelijk tegen ze.
Dus zeg het maar
Als ik kan werken, kan ik ook naar de sauna!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en vergeet vooral niet VOOR zaterdag van je verkoudheid af te zijn![]()
Hoewel sauna volgens mij retegoed is voor je weerstand
Nou, wanneer gaan we danquote:
Heb ik ook nog wel staan, maar ik ga voor een otrivinnetjequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik aanbid Nasonex als ik verkouden ben
Trusten Huppeltjequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik kan werken, kan ik ook naar de sauna!Dus dat komt goed
Slaap lekker iedereen!
Hypoglycemie (al weet ik nooit hoe je het schrijft)quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:41 schreef ferrari_rood het volgende:
elies heb je ook diabetes
En je nieuwste huisgenoten mogen bijna naar een nieuw huisjemaar ook een beetje
En ik kan het hele weekend niequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nou, wanneer gaan we dan
woensdag kannie en donderdag ook niewant dan moeten we al zwemmen
Gestoord is ze sowiesoquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:42 schreef tombolafan het volgende:
oh, dan is ze meer gestoord () door de verandering van gezinssamenstelling wat betreft de mensen dan wat betreft de dieren gok ik
You did good met de kleintjes!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hypoglycemie (al weet ik nooit hoe je het schrijft)
En inderdaad...en
maar ik ben heel blij dat ik ze gezond en fit heb weten te krijgen in de afgelopen twee weken (en de tijd die nog komt)
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik kan werken, kan ik ook naar de sauna!Dus dat komt goed
Slaap lekker iedereen!
Zo moeilijk was het niet: eten & drinken, slapen, poepen & plassen kunnen ze zelf. Ik moest af en toe een beetje aaien & ruimenquote:
Het is een vervelend gevoel, maar bij mij moet het bij voorkeur vanzelf weer rechttrekken. Lukt dat echt niet, dan neem ik iets (meestal dus melk, omdat dat ze lekker wegglijdt).quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een vrij lage bloedsuikerspiegel en ik merk het dus heel goed als ik te weinig xuikers binnen krijg flauwvallen tijdens de gym enzo. En volgens mij ook een vrij lage bd en is die tijdens mijn zw voor mijn doen al vroeg omhoog gegaan. anders was ean wel zwaarder geweest
Ik ben ooit getest, toen had ik niets. Het enige wat ik nu heb is last van de benauwdheid, maar dat is standaard. Kortademig, pijn in de borstkast, that shit. Daar leer je mee levenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een vrij lage bloedsuikerspiegel en ik merk het dus heel goed als ik te weinig suikers binnen krijg flauwvallen tijdens de gym enzo. En volgens mij ook een vrij lage bd en is die tijdens mijn zw voor mijn doen al vroeg omhoog gegaan. anders was ean wel zwaarder geweest
Als ik suiker neem, dan komt het binnen tien minuten dubbel zo hard terug. Als het echt erg is, dan neem ik een banaan en ga daarna gauw slapenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:48 schreef ferrari_rood het volgende:
ik dextro hoe fout maar ik blijf er dan de hele dag last van houden. Ik haat dat gevoel echt.
Heb ik ook als mijn bloedsuikerspiegel echt te lang laag is. Heel akeligquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
Ik ben ooit getest, toen had ik niets. Het enige wat ik nu heb is last van de benauwdheid, maar dat is standaard. Kortademig, pijn in de borstkast, that shit. Daar leer je mee leven
Vervelend is het. En de eerste keer denk je ook van: WTF? Nee, ik heb chronische hyperventilatie dat met dit weer echt vervelend gaat doen. Dat is overigens wat anders dan acute hyperventialtie, ik ga niet ineens sneller ademen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik ook als mijn bloedsuikerspiegel echt te lang laag is. Heel akelig
Ow, da's dan ook strontvervelendquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef Pheno het volgende:
Vervelend is het. En de eerste keer denk je ook van: WTF? Nee, ik heb chronische hyperventilatie dat met dit weer echt vervelend gaat doen. Dat is overigens wat anders dan acute hyperventialtie, ik ga niet ineens sneller ademen.
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:52 schreef ferrari_rood het volgende:
tante poppedein heeft haar fles op. Nou ja op ik denk dat ik vannacht uit kan dus ik ga slapen
Heej! Dat heb ik ook en de laatste paar weken heb ik ineens ook weer meer last!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vervelend is het. En de eerste keer denk je ook van: WTF? Nee, ik heb chronische hyperventilatie dat met dit weer echt vervelend gaat doen. Dat is overigens wat anders dan acute hyperventialtie, ik ga niet ineens sneller ademen.
Minimaal aan een oor, want ze hoort primaquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef senesta het volgende:
+*+++was het witje nou wel of niet horend Elies?
Tuurlijk, maar ik ben heel blij dat ik ze de gelegenheid heb kunnen bieden om aan te sterken en te wennen aan mensen en andere poezen, zodat ze straks zonder te veel problemen in een eigen huisje zullen kunnen wennenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef senesta het volgende:
Ah dat is fijn, ze zijn echt heel erg cute zeg. Zal best even slikken zijn als ze weggaan denk ik?
Nieuwe baasjes komen hier kijken. Als het klikt, dan mogen ze gaan afrekenen bij het asiel en daarna kunnen ze de poes hier ophalenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:33 schreef senesta het volgende:
Komen de nieuwe eigenaren ze ook bij jou afhalen of gaan ze nu eerst naar een opvang?
En het is zeker heel mooi wat je voor hen hebt kunnen doen, ze zien er ook geweldig uit.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik ben heel blij dat ik ze de gelegenheid heb kunnen bieden om aan te sterken en te wennen aan mensen en andere poezen, zodat ze straks zonder te veel problemen in een eigen huisje zullen kunnen wennen
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga afsluiten en een verdieping hoger; in een net verschoond bedje![]()
Vrijdag werk ik ook 2x dus dan kan het ook niet en morgen eet ik gezondquote:
waarom niet?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Trusten Ing!
Ik wil en kan nog niet slapen!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is MM klaar voor een frisse nieuwe start?
Superquote:
We weten toch wel zeker dat het mailtje ook van het UWV gewoon verzonden kon worden hèquote:
Mailtje? oh dat mailtje! nee man, die is nog niet verzonden! Ik doelde op dat mailtje naar die fotograafquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Super
[..]
We weten toch wel zeker dat het mailtje ook van het UWV gewoon verzonden kon worden hè
Ow, gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:43 schreef Qwea het volgende:
Mailtje? oh dat mailtje! nee man, die is nog niet verzonden! Ik doelde op dat mailtje naar die fotograaf
Ooh, please do. Ik heb veel aan je gehad hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, gelukkig maar
Sorry, zal me er niet meer mee bemoeien
De wereld vergaat, de wereld vergaatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:35 schreef Muis006 het volgende:
Het gaat me hier tekeer
Zelfs ik hoorde de donder
De Russen! De Russen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De wereld vergaat, de wereld vergaat![]()
![]()
En als je alles copy paste naar een nieuw document en 'keep text only' oid kiest?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:36 schreef Mama_Mia het volgende:
Gofferheb ik net een uur aan een document zitten werken, zit er inene op de eerste pagina een vaag blok wit dat niet weg wil
[ afbeelding ]
ik snap er geen kut van en ik krijg het niet weg omdat ik aan het eind van het bestand klaar was met bewerken en opgeslagen heb en toen het bestand heb afgesloten![]()
![]()
dan zijn al mijn wijzigingen die ik heb toegevoegd niet meer zichtbaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En als je alles copy paste naar een nieuw document en 'keep text only' oid kiest?
Hmm, vervelendquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:43 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
dan zijn al mijn wijzigingen die ik heb toegevoegd niet meer zichtbaardie staan nu overal aangegeven en dat moet ik zo houden want ik ben aan het proofreaden voor mijn ex scriptie begeleider. En als ik in een nieuw document paste en aangeef dat ie wijzigingen moet bijhouden dan geeft het alles als een wijziging aan
Ik heb het zo opgestuurd en ze heeft het originele bestand nog dus dat zal niet zo'n probleem zijn. Er is eigenlijk maar 1 ding gewijzigd op die pagina en dat is mijn achternaam die ze na 5 jaar kennelijk nog steeds niet kan spellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmm, vervelendis het absolute noodzaak dat de lay-out weer goed komt? Omdat het een proof-read is en het maar om 1 bladzijde gaat. Want anders zou ik het lekker zo laten.
Arme Diaz,quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:51 schreef _Multiply86_ het volgende:
Pff leek net wel of het hier ergens is ingeslagen, wat een mega harde knal.
Diaz schrok zich rot, sprong gelijk op schoot en die ligt nu naast mij te stressen.
Jezus dat 'ie het nog durft te vragenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:13 schreef Qwea het volgende:
DIT GELOOF JE TOCH NIET??
Belt die gast, ja of Mike een maand later wil beginnen. Oktober![]()
![]()
Ik weet het fijne er niet van van Mike is nog aan het bellen, maar we moesten beide lachen. Ik zal Mike zo zijn coach es laten bellen voor bevestiging
Omg wat een mongool is dat zeg. De tyfus
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil die witte Elies maar ik mag niet
Was bij jullie ook het licht uitgegaan?
Ik was vanmorgen even naar de supermarkt gefietst kom ik buiten leek het wel nacht zo donker. Dus heel hard naar huis gefietst kom binnen en hoor de 1e donder dus hup de katten naar binnen en meteen barstte het los nog snel naar boven gerend om het raam op zolder dicht te doen.
En ik hoefde er niet uit afgelopen nacht
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:19 schreef Qwea het volgende:
Ja hoor, de aap is uit de mouw!
Hij krijgt nog 30k van een bedrijf en als dat bedrijf dat niet betaald, kan hij Mike niet betalen en staat Mike over 3 maanden weer op straat. Mooie is, dat dit volgens hem pas net speeltriiiight. Nog mooier is, hij wilde Mike wel alvast laten tekenen nu (terwijl die niet weet of hij Mike kan betalen) en dan moet Mike in Oktober beginnen
Echt hoor, die gast is gestoordEn hij belt Mike morgen terug
Sure.
Hij belde en vertelde dat in ene aan MMquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wow, you lucky one.
Dat is best snel hoor. Tot hoe laat heeft ean geslapen?
[..]nah jaaaaa. Hoe ben je daarachter gekomen?
Dus misschien tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:47 schreef Oognip het volgende:
De MDL-arts denkt aan een lactoseintolerantie of iets van glutenallergie. Voor de gluten heb ik bloed laten prikken, daar krijg ik over 2 weken de uitslag van. De test voor de lactose gaat echter 3 maanden duren voordat daar plek is
MM zei ooit dat het ook bij de huisarts kan dus die ga ik het morgen even vragen. Ik heb echt geen zin om tot november zo door te lopen.
quote:Het gaat hier dan meestal om een waterstofgastest. Na een eerste bezoek, zal de huisdokter ons verbieden gedurende een vooropgestelde periode, melk of andere zuivelproducten te gebruiken. Blijven de symptomen bestaan, dan zal de dokter meestal een waterstofgastest uitvoeren. Hierbij krijgt de patiënt een lactoserijke vloeistof te drinken. Tot enkele uren na het drinken van deze lactose- oplossing, moet de patiënt regelmatig in een speciaal toestel ademen. Deze machine meet nauwkeurig het gehalte aan waterstof. Is er veel waterstof aanwezig in onze uitgeademde lucht, dan is de kans op lactose- intoleratie erg groot.
Ik ga het morgen mooi even vragen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:52 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dus misschien toch
ja ik las dit in ieder geval;
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ga het morgen mooi even vragen.
Ja ik dacht ook al aan Hengelo inderdaad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]en anders kijken waar het op kortere termijn zou kunnen, evt in Duitsland?
Dat zou vervelend zijn maar het is wel iets waar je rekening mee kunt houden qua voeding. Mocht het om gluten gaan dan kun je in DLD heel veel glutenvrije producten kopen, dat is voor jou wel gunstig. Kaufland heeft bijvoorbeeld dingen als glutenvrije pasta en bakspullen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:47 schreef Oognip het volgende:
De MDL-arts denkt aan een lactoseintolerantie of iets van glutenallergie. Voor de gluten heb ik bloed laten prikken, daar krijg ik over 2 weken de uitslag van. De test voor de lactose gaat echter 3 maanden duren voordat daar plek is
MM zei ooit dat het ook bij de huisarts kan dus die ga ik het morgen even vragen. Ik heb echt geen zin om tot november zo door te lopen.
Nou moequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil die witte Elies maar ik mag niet
Het was hier van herfst ineens zomerquote:Was bij jullie ook het licht uitgegaan?
Ik was vanmorgen even naar de supermarkt gefietst kom ik buiten leek het wel nacht zo donker. Dus heel hard naar huis gefietst kom binnen en hoor de 1e donder dus hup de katten naar binnen en meteen barstte het los nog snel naar boven gerend om het raam op zolder dicht te doen.
En ik hoefde er niet uit afgelopen nacht
Doen ze er opgietingen in de sauna toevallig?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik las iets over sauna? Wij gaan morgen weer en deze keer gaat Christan ook mee. Is voor hem de eerste keer dus ik ben benieuwd wat hij ervan vindt
Snap jij het nou dat ik dat ik dat niet mag? Ik vind het zo flauwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou moe
[..]
Het was hier van herfst ineens zomer
Het zou vervelend zijn inderdaad, maar er is rekening mee te houdenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zou vervelend zijn maar het is wel iets waar je rekening mee kunt houden qua voeding. Mocht het om gluten gaan dan kun je in DLD heel veel glutenvrije producten kopen, dat is voor jou wel gunstig. Kaufland heeft bijvoorbeeld dingen als glutenvrije pasta en bakspullen.
Ja, echtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Snap jij het nou dat ik dat ik dat niet mag? Ik vind het zo flauw![]()
quote:En ik heb net slofjes voor ean gescoord voor 0,90 cent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |