Oh bahquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ennieweej, ik ga m'n rolletjes es ff bekijken onder de douche.
Zolang ik geen last heb van smetplekken zal het vast wel meevallen denk ik
Mag ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had lekker en gezond in de blote kont
Oh ja, zeker bahquote:
Zal ik doen, ik neem de staalborstel meequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
Goed de schimmel tussen de flappen vandaan schrobben Ing!
Mooiquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
Ll: puur voor mezelf gesproken, wat ik wel probeer te blijven doen is dat meer bewuste van wat ik eet. Dus niet zomaar met die hand in die zak M&M's blijven gaan en dan na een kwartier denken 'gut, waar is de helft van die zak gebleven, heb ik...?'.
Da's het enige dat ik wil blijven doen. IETS meer bewust van wat ik in mijn snavel prop, maar verder op zijn tijd gewoon mijn uitspattingen blijven houden hoor. Je denkt toch niet dat ik mijn la vache qui rit blokjes op ga geven als we een Landal weekendje doen?Of de rode wodka red bull in de Marketier?
Oh dan kunnen we wel eens per week een rondje om de Bergsche Plas gaan rennen ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik ga ook maar es hollen als ik verhuisd ben, en minder chips vreten
Maar jij bent toch ook ultra-slank?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:42 schreef nokwanda het volgende:
Ik eet alleen geen 6 of 8 boterhammen meer en schep 's avonds gewoon maar een keer op in plaats van 2 of 3 keer.
Ik snoep zelfs nauwelijks en hou van gezond eten. Ik hou meer van studentenhaver dan van chocola en eet liever een lekkere donkere boterham met geitenkaas dan een punt gebak. Alleen vind ik het dan zo lekker dat ik niet meer wil stoppen met eten
Alsof ik verder kom qua hardlopen dan het eind van de straatquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik woon praktisch achter het Delftse Hout dan, maar maakt mij niet uit, als ik beetje conditie opgebouwd heb () kunnen we dat weleens doen ja
Die heb ik vandaag ook ruim gehad , maar ik ben er tevreden mee aangezien ik al die calorieen met redelijk gezonde dingen heb behaald en niet met snoep en chips.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef Oognip het volgende:
Gatver ik heb vandaag ongeveer 1600 kcal gehad
Niet meerquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook ultra-slank?
Ah, ik heb je maar een keer gezien, en toen was je heel slankquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet meerSinds jij mij hebt gezien zit er ongeveer 8 kilo bij. En daar ben ik nieteens zo ontevreden mee, ware het niet dat het zich concentreerd rond mijn taille. Dus daar moet ik wel aan werken. Normaal eten en wat buikspieroefeningen. Geen dieet of zo.
Mijn bovenkantje lijkt ook nog steeds s;lank, maar de onderkant is een andere vrouwquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, ik heb je maar een keer gezien, en toen was je heel slank
Zoiets doe ik dus ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
Ll: puur voor mezelf gesproken, wat ik wel probeer te blijven doen is dat meer bewuste van wat ik eet. Dus niet zomaar met die hand in die zak M&M's blijven gaan en dan na een kwartier denken 'gut, waar is de helft van die zak gebleven, heb ik...?'.
Da's het enige dat ik wil blijven doen. IETS meer bewust van wat ik in mijn snavel prop, maar verder op zijn tijd gewoon mijn uitspattingen blijven houden hoor. Je denkt toch niet dat ik mijn la vache qui rit blokjes op ga geven als we een Landal weekendje doen?Of de rode wodka red bull in de Marketier?
Hollen lukte mij eerst een stuk beter maar holen heb ik nog nooit gedaan waar kan ik dat leren?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Hardlopen valt altijd nog tegenlopen kan ik wel, maar als je dan een stukje gaat holen dan ben je echt al zo klaar gewoon
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn bovenkantje lijkt ook nog steeds s;lank, maar de onderkant is een andere vrouw
Bijdehandtjequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hollen lukte mij eerst een stuk beter maar holen heb ik nog nooit gedaan waar kan ik dat leren?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn bovenkantje lijkt ook nog steeds s;lank, maar de onderkant is een andere vrouw
Twee minuten is dan écht langquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Hardlopen valt altijd nog tegenlopen kan ik wel, maar als je dan een stukje gaat holen dan ben je echt al zo klaar gewoon
gewoon rustig opbouwen dan gaat het steeds beter. Ik stond vandaag helemaal klaar begint het keihard te regenen. Uh morgen nieuwe poging dus maarquote:
Ik vind hardlopen vooral saaiquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Oh met een muziekje erbij zou ik me best kunnen vermaken, en ik woon nu praktisch achter een natuurgebied, dus als ik het ooit ga doenquote:
En zelfs al zou elk weekend een draahaaaama zijn is het sowieso al beter dat ik doordeweeks niet meer elke dag aan de borrelnoten en de negerzoenen zit. In grote hoeveelhedenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zoiets doe ik dus ook
Het weekend is een draahaaamaamaar zelfs dat is gezonder geworden.
Die chips en vettigheid ben je niet meer gewend op een gegeven moment.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:52 schreef nokwanda het volgende:
Whoot! Morgen met mijn poes naar de kapper
Mijn grijs witte langharig tuig
Kost wat, maar dan heb je ook wat.... een kale poes!
En ik aan de patat en chipsquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En zelfs al zou elk weekend een draahaaaama zijn is het sowieso al beter dat ik doordeweeks niet meer elke dag aan de borrelnoten en de negerzoenen zit. In grote hoeveelheden
Leuk is idd anders. En dan zie ik iedereen fris en fruitig rennen en ik was vooral super blij als ik die 5km gered had. En kwam dan echt kapot boven en dan moest ik nog min 2 trappen opquote:
Pffffff nee, maar de hele tijd rennen, zonder doelquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh met een muziekje erbij zou ik me best kunnen vermaken, en ik woon nu praktisch achter een natuurgebied, dus als ik het ooit ga doen
Ik vind het echt keispannendquote:
Ja echt he, als we alleen al daar vanaf komen, om die vette meuk dagelijks te eten, dan scheelt het al de helftquote:
Ja nou over dat laatste.....quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pffffff nee, maar de hele tijd rennen, zonder doelNiks voor mij, ik doe liever iets leuks actiefs ofzo
Ik loop met mijn collega samen 6 verdiepingen omhoog omdat het zo gezellig kletsen met haar is en zij durft niet met de lift. Alleen zie ik haar maar eens in de week of zoquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pffffff nee, maar de hele tijd rennen, zonder doelNiks voor mij, ik doe liever iets leuks actiefs ofzo
Wat mag je morgen aftikken nok?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:52 schreef nokwanda het volgende:
Whoot! Morgen met mijn poes naar de kapper
Mijn grijs witte langharig tuig
Kost wat, maar dan heb je ook wat.... een kale poes!
Dat was ook het probleem met Donna. Ik heb nu al tig keer alle klitten eruit geknipt en steeds vervilt er weer een stuk. Met z'n tweeen hebben we het nu al een keer of 3 helemaal gedaan, maar ze peert em gewoon inmiddels.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat mag je morgen aftikken nok?
Onze Da schoor er laatst bij Rossi de grootste klitten uit ik moet even bellen of ze de rest ook willen doen. Ik krijg ze er niet uitgeknipt en als hij een kam ziet is die weg.
Dat ligt eraan hoeveel moeite je ervoor doetquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
batsuh
Hoeveel kcal verbrand je dan?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:
Veel, schijntquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
batsuh
Dat zal DVJ wel niet goed vinden zeker, als we dat wekelijks zouden gaan doen ipv hardlopen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
batsuh
Ja doen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef indaha het volgende:
Ik hou het bij fietsen en wandelen en ik ga morgen dat huppelfilmpje eens doen als ik alleen thuis ben
Is dat beter dan hardlopen ja?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal DVJ wel niet goed vinden zeker, als we dat wekelijks zouden gaan doen ipv hardlopen?
doe nog eens een linkje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doen!
In het begin denk je 'pffffffffffffffffft, hier verbrand ik toch niks mee zeg...' en na een kwartier zweet je er van
Ik denk het niet, DVJ wel dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal DVJ wel niet goed vinden zeker, als we dat wekelijks zouden gaan doen ipv hardlopen?
Nou beter weet ik niet, maar het zal vast leuker zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is dat beter dan hardlopen ja?
Ik doe het sowieso vaker dan hardlopen, maar dat is al snel
Dan bats je veel of loop je weinigquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is dat beter dan hardlopen ja?
Ik doe het sowieso vaker dan hardlopen, maar dat is al snel
"Denk ik" zegt ze danquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou beter weet ik niet, maar het zal vast leuker zijn
Denk ik.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef tombolafan het volgende:
"Denk ik" zegt ze dan![]()
Whahahahahahaha
http://www.walkathome.com/try-walk-at-home/quote:
Ja nou erhm. Ja!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"Denk ik" zegt ze dan![]()
Whahahahahahaha
Dunno. We kunnen het gewoon 'hardlopen' noemen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, DVJ wel dan?
Das waar. Wat niet weet enzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dunno. We kunnen het gewoon 'hardlopen' noemen?
Okee, dan zoek ik wel even seks nog vóór zaterdagquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.walkathome.com/try-walk-at-home/
Linker filmpje. Duurt een kwartier.
Maar pas na zaterdag jij
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef nokwanda het volgende:
Morgen weer vroeg op. Ik ga maar eens batsen slapen.
Goeie tipquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dunno. We kunnen het gewoon 'hardlopen' noemen?
En dan wel met je handen die aanhalingstekens maken hequote:
Join the clubquote:
We gaan gewoon wat vaker uit etenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En zelfs al zou elk weekend een draahaaaama zijn is het sowieso al beter dat ik doordeweeks niet meer elke dag aan de borrelnoten en de negerzoenen zit. In grote hoeveelheden
Gewoon allebei, om en om.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das waar. Wat niet weet enzo![]()
Maar dan ook in dat Bieslandse bos of zeggen we weer dat we ingesneeuwd zijn?
GB, zeg eens, wanneer heb jij voor het laatst hardgelopen?quote:
Note: sneeuwen doet het veelal alleen als het zo koud is dat je minstens een jas aantrekt! Dus dat kan je niet altijd zeggen Lekke band kan wel altijdquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
Das waar. Wat niet weet enzo![]()
Maar dan ook in dat Bieslandse bos of zeggen we weer dat we ingesneeuwd zijn?
Ohquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Note: sneeuwen doet het veelal alleen als het zo koud is dat je minstens een jas aantrekt! Dus dat kan je niet altijd zeggen Lekke band kan wel altijd
Kruisverhoor?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GB, zeg eens, wanneer heb jij voor het laatst hardgelopen?
Ik las net nog dat je minder chips wilde gaan etenquote:
Op vakantie niet eens?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kruisverhoor?![]()
Maar da's de week voor mijn vakantie geweest. Inmiddels hoest ik als een zeehond
Als ik verhuisd was jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik las net nog dat je minder chips wilde gaan eten
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:06 schreef Greys het volgende:
Het was maar goed dat ik nog wat sneeuwfoto's op mijn camera had staan toen he Ll?
Eh, lieve schat, met het tempo van dit topic ga ik écht niet teruglezen hoor. Ik heb de eerste pagina van dit topic een beetje gescandquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op vakantie niet eens?
Jij hebt duidelijk niet teruggelezen
Oh, nou, 'hardlopen' is het net-ontdekte pseudoniem voor (op zn Ll's) batsuhquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, lieve schat, met het tempo van dit topic ga ik écht niet teruglezen hoor. Ik heb de eerste pagina van dit topic een beetje gescand
In zijn wereld betekent élk werkwoord batsen volgens mijquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, nou, 'hardlopen' is het net-ontdekte pseudoniem voor (op zn Ll's) batsuh
Niet dat ik weet.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In zijn wereld betekent élk werkwoord batsen volgens mij
Het blijft een man natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het uur spinnen in dit benauwde weer ruikt een stuk minder. Tenminste, die zaal kan de komende vier dagen niet meer gebruikt wordenquote:
Aha dan heeft hij er wel een mega marathon op zitten met zijn geklus.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |