Ik heb tieten, ik win.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:06 schreef smegmanus het volgende:
Als ik tenten / visspullen en andere meuk mee moet nemen, pak ik de caddy en daar kan dus maar 1 extra persoon bij in
Mijn ouders verklaren me dan voor gek!quote:
Nee hoor als ik nu goed ga eten heb ik die ook wel!quote:
Ik ben er MISSCHIEN ook, of is dat eng?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan wel1 van jullie 2 anders durf ik niet.
Ahh nevermindquote:
Ahja ik weet al waar je woont, ik kan je nog geen zeker geven maar bedankt voor het aanbod.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik woon daar een kilometer of 20 boven, dus als ik voor zeker ga kan je op zich wel meerijden.
Ik verander het wel gewoon in de 17e. De 10e kunnen patje en Snuf niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:11 schreef Myraela het volgende:
Oh, de 10de waren we al een andere meeting aan het plannen, dus als dat doorgaat kan ik dan ook niet.
Hoe oud was jij?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:11 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb nog nooit iets zo snel gevraagd. Maar het mag dus (uiteraard) niet.
Info?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:11 schreef Myraela het volgende:
Oh, de 10de waren we al een andere meeting aan het plannen, dus als dat doorgaat kan ik dan ook niet.
Goed plan, want patje en snuf zijn bazen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik verander het wel gewoon in de 17e. De 10e kunnen patje en Snuf niet.
Jij ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed plan, want patje en snuf zijn bazen.
Als je met de trein gaat ga met mij meequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik woon dan ook in R'dam , maar ik heb geen beschikking over een auto!
Ben ik ook bang voor. Laten we het nu maar gewoon houden op de 17e. Iedereen die niet kan komt maar niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:15 schreef smegmanus het volgende:
Hoe later je de datum zet hoe kouder.
Denk ik.
Baas.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
DE DATUM IS OFFICIEEL VERANDERD IN ZATERDAG 17 SEPTEMBER.
Myr op de lijst?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Appelpop, maar het kwam maar ter sprake, geen concrete plannen.
'Officieel' ook nog, toe maarquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
DE DATUM IS OFFICIEEL VERANDERD IN ZATERDAG 17 SEPTEMBER.
geeft extra effect togquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
'Officieel' ook nog, toe maar
Ik ga dan ook met de trein. En Snuf en Lama dan ook.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:19 schreef Driepink het volgende:
Zet mij ook maar op zeker, ik ga deze keer wel met de trein. Gezellig.
Bier in de treinquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga dan ook met de trein. En Snuf en Lama dan ook.
Bier erbij, en je bent er vrij snel met de trein.
Rdam CS - Apeldoorn is maar 5 kwartier ofzo.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:20 schreef smegmanus het volgende:
Ja de 17e gaat voor mij een vraagteken worden.
Sterke theorie wel. It might work.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iedereen die niet kan komt maar niet.
En je iphone dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:20 schreef Myraela het volgende:
Ik hoop wel dat ik geld heb overigens.
ofniet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Sterke theorie wel. It might work.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk zo'n close-up van je broekquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 weken terug in een late trein van Schiphol naar Lelystad![]()
Oh. excuses, ik had dat niet door
Mijn pc is kats snel, die verkleint het zonder dat ik er erg in heb![]()
![]()
Wat zo en zo eindbaas is dat als we Lama meenemen we korting krijgen als we een kaartje kopen in de trein![]()
![]()
Ik heb ook kortingskaartquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:26 schreef Snuf. het volgende:
Wat zo en zo eindbaas is dat als we Lama meenemen we korting krijgen als we een kaartje kopen in de trein![]()
![]()
Lijkt me handig om tijdig hun te contacteren of we iets kunnen regelen met het vissen, wellicht een deadline tot wanneer je je kunt inschrijven zodat we zeker weten dat je komt! Verder moeten mensen zich realiseren dat er gevist gaat worden
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |