SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finalisten van 2011
Reeds exit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Ja, die reclame duurt een beetje te langquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:19 schreef zoem het volgende:
Lekker snel![]()
Was dat met de reclame ook maar zo...Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
precies lang genoeg voor mn broodjes die in de oven lagenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja, die reclame duurt een beetje te langCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Quokken hè.. niet wokken..
Hoorde de voice-over ook al zeggen dat die gebrand was om te beginnen..
Die reclame met de Kraan, geweldig!!![]()
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:21 schreef Dekatria het volgende:
Ze leggen het vuur aan de schenen van wok!![]()
![]()
Wat krijg je als Quoc van bil is gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:22 schreef Cee het volgende:
Wat krijg je als Quoc van bil is gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wat krijg je als Quoc van bil is gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Wat krijg je als Quoc van bil is gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat krijg je als je als Quoc Australisch gaat koken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat krijg je als Quoc als vrouw meegaat met Oh Oh Cherso?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Gelukkig is het bijna niet mogelijk om veel wok grappen te maken dus dat is na één uitzending ook voorbij![]()
![]()
Wat krijg je als Quoc eend gaat koken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:25 schreef Dekatria het volgende:
Wat krijg je als Quoc eend gaat koken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Wat krijg je als Quoc eend gaat koken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ah de Prison Break muziek is terug![]()
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:26 schreef Drassss het volgende:
Ik denk trouwens dat Quoc niet in de Wok of Fame komt.Godsamme ik krijg niks van de uitzending mee met jullie zo.
![]()
![]()
ik ga straks ook weer kijkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]Godsamme ik krijg niks van de uitzending mee met jullie zo.
![]()
![]()
Wat krijg je als Quoc eend gaat koken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ja, tenzij Friesland op tijd annexeert.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:28 schreef zoem het volgende:
Dus dan krijgen we elke week een provincie, 12 weken lang?![]()
Dat is toch juist mooi? Lekker veel afleveringen en gewok!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:28 schreef zoem het volgende:
Dus dan krijgen we elke week een provincie, 12 weken lang?![]()
Jaspers gaat snacken hoor
nomnomnomnom
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Jaspers gaat snacken hoor
nomnomnomnom![]()
![]()
Een beetje peterselie...
Jaspers kwakt een zooi peterselie erin...
royale peterselie...
Gastquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Verschillende quaccen waar je in kan stappen![]()
Dagverse producten
Echt wat een figuurquote:
Weer reclame
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: