Doei... dit kunnen we natuurlijk niet accepterenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
jongens ik heb jullie wat te vertellen. ik heb het meer dan een half jaar voor me gehouden (alleen quiyxz had ik het op het moment zelf, die ik me nog precies kan herinneren, verteld). op hardbass dit jaar draaiden de noisecontrollers just as easy. deze vond ik op dat moment niet eens erg om te horen. toen ik bij de climax doorhad dat het de attack again mashup betrof, schoot er zelfs een golfje van euforie door mijn lichaam. dit kwam hoogstwaarschijnlijk door het gebruik van geestverruimende middelen, al moge dit geen excuus wezen. als dit betekent dat ik niet meer welkom ben in deze reeks, begrijp ik dat volkomen en aanvaard ik de straf, maar ik kan deze blunder niet langer voor me houden. het moest er nu eindelijk uit, dit gevoel kan niet voor eeuwig opkroppen, daar is deze zonde te groot voor.
-dv
Ik ben niet boos hoor, deeltjesversneller, maar wel een beetje teleurgesteld. Vind het wel dapper van je dat je zo eerlijk bent.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
jongens ik heb jullie wat te vertellen. ik heb het meer dan een half jaar voor me gehouden (alleen quiyxz had ik het op het moment zelf, die ik me nog precies kan herinneren, verteld). op hardbass dit jaar draaiden de noisecontrollers just as easy. deze vond ik op dat moment niet eens erg om te horen. toen ik bij de climax doorhad dat het de attack again mashup betrof, schoot er zelfs een golfje van euforie door mijn lichaam. dit kwam hoogstwaarschijnlijk door het gebruik van geestverruimende middelen, al moge dit geen excuus wezen. als dit betekent dat ik niet meer welkom ben in deze reeks, begrijp ik dat volkomen en aanvaard ik de straf, maar ik kan deze blunder niet langer voor me houden. het moest er nu eindelijk uit, dit gevoel kan niet voor eeuwig opkroppen, daar is deze zonde te groot voor.
-dv
Respect dat je uit de kast durft te komen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
-dv
Edit: Overigens, de A² remix van Tonightquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Respect dat je uit de kast durft te komen.
Ik maak nooit (Hardstyle)blunders dusja.. Van jou kan ik er echter wél een paar bedenken, mocht je daarbij nog hulp nodig hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:08 schreef T-Force het volgende:
Is dit niet het signaal voor de rest van ons om onze Hardstyle-blunders te vertellen? Ik ga er even over slapen welke ik neer moet zetten
Dit klinkt als: Laat ik eerst even een kladje makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:08 schreef T-Force het volgende:
Is dit niet het signaal voor de rest van ons om onze Hardstyle-blunders te vertellen? Ik ga er even over slapen welke ik neer moet zetten
Ouch... alsof je op mijn ziel trapt... onvergefelijk..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:10 schreef robuust89 het volgende:
2: dat ik Miss Kidman on a cruise nog nooit eerder gehoord heb voor decibel
Weet nog goed dat ik die voor het eerst hoorde op MoH 2009 bij DaY-mar en compleet uit m'n plaat ging. "Het is ronduit saai wat jij doet....maar het publiek vreet het!"quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
En over plat en voorspelbaar gesproken:
"je hebt geen vreet-me-maar-op"quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
Weet nog goed dat ik die voor het eerst hoorde op MoH 2009 bij DaY-mar en compleet uit m'n plaat ging. "Het is ronduit saai wat jij doet....maar het publiek vreet het!"
Is "B2BW nog steeds leuk vinden' een blunderquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:08 schreef T-Force het volgende:
X2quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:32 schreef InGebruik het volgende:
Mijn grootste blunder is XQ Holland laten schieten.
quote:
Ik trouwens ook bedenk ik me net, ik bedoelde eigenlijk XQ Holland vs Italyquote:
X2quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik trouwens ook bedenk ik me net, ik bedoelde eigenlijk XQ Holland vs Italy
Ik heb via via begrepen dat dit Kamp Vught tegen Kamp Boxtel was......sjonnies dus....maar net zo idioot als hooligans waarschijnlijk...maar kan ook dat er 2 grotere vechtpartijen waren....quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zulke mensen mogen van mij ook wel op een steentje duiken...
Kamp Vught is toch al een hele tijd gesloten? Monument enzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:07 schreef Sethje het volgende:
Ik heb via via begrepen dat dit Kamp Vught tegen Kamp Boxtel was......sjonnies dus....maar net zo idioot als hooligans waarschijnlijk...maar kan ook dat er 2 grotere vechtpartijen waren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |