Ja, cool is dat somsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:56 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Naja... kheb al een vriendin daar gaat het me niet om. Maar toch... khad uberhaupt niet meer verwacht dat zoiets nog zo soepel zou kunnen lopen bij mij. Tgaat meestal gepaard met 3/4 keer dichtslaan een veel hakkelen en stotteren. Maar helemaal niks dit keer.
Juist, en dat vond ik ook een reden om het te posten. Ik bedoel ik zie soms mensen die alle hoop gewoon hebben verloren zegmaar. En dat had ik min of meer ook. Alleen ik dacht er niet eens aan op het moment. Weet niet precies hoe het ging maar tging gewoon goed. Ik maakte me nergens zorgen over en zette de eventuele zorgen die ik zou hebben van me af. Kheb vandaag geleerd dat je het gewoon moet doen ongeacht het feit of je kans hebt een nee te krijgen of niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja, cool is dat soms. Mooi ook om te zien dat je het dus wel kan, dan kunnen anderen het vast ook
.
Vertel??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo ik durf weer niet uit mezelf te vragen om af te spreken dus nu loop ik eerst even al mijn ontwijkingsroutes af, zo ook een post hier in dit topic. Nou groetjes.
Hier zijn er ook wel mensen positief en inlevend omdat problemen met communicatie herkenbaar zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja ik weet niet wat het is hoor. Die communicatie. Jezus. Ben ik nou zo'n zeikerd.
Iedereen in dit topic zou toch TE negatief uitvallen over de situatie, dus ik post maar niks want daar keldert mijn zelfvertrouwen alleen maar van.
Ik ben positief.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hier zijn er ook wel mensen positief en inlevend omdat problemen met communicatie lastig is.
Goed verlopen en heb volgens mij wel een goede indruk achtergelaten. Iig een gezellige avond gehad en voor herhaling vatbaar. Probleem alleen is dat ik nu al weet dat dit ook niks wordt net zoals bij mn dates hiervoor. Ik denk dat ik dit keer niet ga zeggen dat ik niks voor haar voel en dat we beter vrienden kunnen blijven. Eens kijken waar dit dan eindigt. Niet netjes, mja karma pakt me wel terugquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:45 schreef klwerl het volgende:
[..]
Tsja, dat negatieve zelfbeeld is een bitch. Las een topic of wat geleden dat je je op dat moment in ieder geval wat positiever voelde over jezelf, goede zaak. Het is altijd beter dan we denken.![]()
kedge, hoe was jouw date nog van 't weekend?
Je kunt toch onder het mom van je anonimiteit posten wat je wilquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja ik weet niet wat het is hoor. Die communicatie. Jezus. Ben ik nou zo'n zeikerd.
Iedereen in dit topic zou toch TE negatief uitvallen over de situatie, dus ik post maar niks want daar keldert mijn zelfvertrouwen alleen maar van.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
Trouwens ik heb gisteren weer met die match op Paiq gechat en wat meer over haar te weten gekomen. Misschien valt het toch wel mee.![]()
Wat ik trouwens wel moeilijk vind dat ik steeds contact op moet nemen. Waarom toont de ander niet een keertje het initiatief?
Zoiets ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo ik durf weer niet uit mezelf te vragen om af te spreken dus nu loop ik eerst even al mijn ontwijkingsroutes af, zo ook een post hier in dit topic. Nou groetjes.
Hangt er een beetje vanaf hoe gezellig die gesprekken zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
Trouwens ik heb gisteren weer met die match op Paiq gechat en wat meer over haar te weten gekomen. Misschien valt het toch wel mee.![]()
Wat ik trouwens wel moeilijk vind dat ik steeds contact op moet nemen. Waarom toont de ander niet een keertje het initiatief?
Het is vaak heel simpel. Geen interesse.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
Vrouwen en initiatief.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
Heb geen ervaring met datingsites, maar het lijkt me dat de vrouwen zoveel aandacht krijgen; dat ze ook het privilege hebben om niks te doen. Uiteindelijk komen de mannen toch wel kleffe praatjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het is vaak heel simpel. Geen interesse.
Daar komt je gebrek aan ervaring weer om de hoek kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen en initiatief.
Ik moest lachen.
Idd, ze "whatsappen" je tegenwoordig helemaal plat. ( whatsappquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar komt je gebrek aan ervaring weer om de hoek kijken.![]()
Vrouwen tonen wel degelijk initiatief als ze je echt leuk vinden.
Dan ben ik schijnbaar niet leuk genoegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hehe niet haten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Hehe niet haten.![]()
Ik zeg niet dat ook niet gebeurt, alleen vrouwen maken meestal oogcontact en wachten tot de man op ze afkomt.
Ik heb nog een mooi voorbeeldje een vriendin van mij. Is niet superknap en was van de week op Lowlands. Ze had haar in een knot een afgetrapt shirt en broek aan geen make-up op. En ze had sjans van 30 kerels.![]()
Als ik er ga lopen in dezelfde kleren komt er echt niemand op me af.
Nee, je moet extra moeite doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben ik schijnbaar niet leuk genoeg
Het moment vóór het contact, het eerste contact en voortgezet contact zijn drie totaal verschillende dingen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Hehe niet haten.![]()
Ik zeg niet dat ook niet gebeurt, alleen vrouwen maken meestal oogcontact en wachten tot de man op ze afkomt.
Ik heb nog een mooi voorbeeldje een vriendin van mij. Is niet superknap en was van de week op Lowlands. Ze had haar in een knot een afgetrapt shirt en broek aan geen make-up op. En ze had sjans van 30 kerels.![]()
Uitstraling en zelfvertrouwenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Hehe niet haten.![]()
Nog meer moeite ik vind chatten al een rampquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:06 schreef kedge het volgende:
[..]
[..]
Nee, je moet extra moeite doen
Heb je al dates vanuit paiq gehad ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uitstraling en zelfvertrouwen
[..]
Nog meer moeite ik vind chatten al een rampdat kost mij al moeite
quote:
Dit geldt wel voor meerdere mannen hoor, vrouwen zijn over het "algemeen" niet van die aansprekers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |