Tot je een bril/lenzen hebt, en je toch opeens veel meer zietquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
Knoop doorgehakt, morgen afspraak voor oogmeting.
Ik ben bang voor de uitkomst. Ik wil niet.
Ja, nou.. dan kan ik dus helemaal niet meer terug. Daarom wil ik nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Tot je een bril/lenzen hebt, en je toch opeens veel meer ziet
Ik moet ook geen bril, die is bij mij binnen no-time kapot denk ik. Is ook niet praktisch met motorrijden, mountainbiken, sneeuwstormen trotseren etcquote:Maar een bril went niet, blijft vervelend
Omdat je ene oog wel volledig ziet (met correctie) en een oog niet. Waardoor je dus een vertekend beeld krijgt. Als ik mij beide lenzen uitdoe (ik heb -4.00) mag ik blij zijn als ik op 50 cm de getallen van mijn wekkerradio kan zien..quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
Hoezo zie je geen diepte meer?
Fuck dat joh.
Ach bij mij hebben ze ook al staar ontdekt.. en dat op je 15de.. wat normaal pas rond je 65-80 jaar voorkomtquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:30 schreef Piles het volgende:
Volgens mij heeft het met je cilinder te maken. En dat is bij iedereen verschillend. Bij mij zijn lenzen ook niet echt geschikt, omdat mijn cilinder hoog/groot is. Maar dat hoor je vast allemaal bij je oogmeting
OMG, dit is echt my lucky day.quote:
Mja ik zie er echt tegenop. Straks is er no way backquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
succes idz. Ik moet ook eens een afspraak maken.
Ga nou maar, straks zie je die bomen een stuk beter tijdens het mountainbiken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja ik zie er echt tegenop. Straks is er no way back.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |