Dat gevoel heb ik nu ook, na dit topic van je...quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:06 schreef detandenfee het volgende:
ik weet niet waarom, ik doe zo men best , maar toch wil het maar niet lukken. superwormjim mag mij niet![]()
Goed criterium!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Dat komt door het gebrek aan hoofdletters.
is dat het enige ? wees eerlijk tegen mequote:Op maandag 22 augustus 2011 18:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Nou, je overdaad aan kuttopics werkt niet echt mee nee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:08 schreef detandenfee het volgende:
[..]
is dat het enige ? wees eerlijk tegen me
vind je mij nu ook niet aardigquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:07 schreef SuperwormJim het volgende:
marry me ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nou, je overdaad aan kuttopics werkt niet echt mee nee.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:09 schreef detandenfee het volgende:
hoe de fuck! ben je overal zo snel bij jim hahahaha hij probert de nieuwe held uit te hangen nu sociosaus weg is
omdat jim klitteband heeft ?? ik snap hem niet ...quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]Socios mag nog niet eens de veters van SwJ strikken.
Ach, je hebt zo meteen toch een ban. Laat ik je nog maar even verbaal anaal uitwonen dan.quote:
niet zo negatief we zullen nog lang en gelukkig samen levfenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ach, je hebt zo meteen toch een ban. Laat ik je nog maar even verbaal anaal uitwonen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |