quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:04 schreef weerstandje het volgende:
chickies van het speciaal onderwijs![]()
![]()
![]()
moet je naar de sociale werkplaatsquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]alleen zijn vrouwen in het algemeen op speciale scholen schaars
Dit dus! In de hele bovenbouw hebben wij maar 3 vrouwen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]alleen zijn vrouwen in het algemeen op speciale scholen schaars
Jaloers dat hij een excuus heeft om asociaal op een zolderkamertje te leven?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Wil ik wel weten waarom TS op het speciaal onderwijs zit. Zwaar autisme waarschijnlijk
Iedere FOK!er heeft toch autisme? Of ben ik nou de enige?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Wil ik wel weten waarom TS op het speciaal onderwijs zit. Zwaar autisme waarschijnlijk
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jaloers dat hij een excuus heeft om asociaal op een zolderkamertje te leven?
Ik durf te wedden dat er de verhouding autisten/normale mensen hier op FOK! hoger is dan in de maatschappij.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:08 schreef DokterX het volgende:
[..]
Iedere FOK!er heeft toch autisme? Of ben ik nou de enige?
Bijna, bij mij het dubbele. Heerlijk rustig!quote:
11, om precies te zijn.quote:
inb4 Joseph Schintzel grappenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Jij gaat er vanuit dat ik op zolder zit? Ik zit in de kelder
Opgesloten
Nee hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:11 schreef Zolder het volgende:
Veel flippende mensen met 'een beperking' daar ts?
Dat zijn geen grappenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
11, om precies te zijn.
[..]
inb4 Joseph Schintzel grappen
Een kusje op de binnenkant van je baarmoeder terugquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:14 schreef DokterX het volgende:
Een hartje voor iedereen in dit topic.
Zijn ze rijk? Kan je ze voorstellen aan sanasoufi!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen. Ik word elke avond uitgewoond door drie dikke mannen van 50+
Pics van je druipende opengesperde gaatjequote:Op maandag 22 augustus 2011 18:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen. Ik word elke avond uitgewoond door drie dikke mannen van 50+
Weet ik niet. Ze zijn meestal al naakt als ze binnenkomen. Misschien toch wel iets voor sanasoufiquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn ze rijk? Kan je ze voorstellen aan sanasoufi!
Ja ja, maar die heeft nu een ban. En nu wil ik pics verdomme!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ze zijn meestal al naakt als ze binnenkomen. Misschien toch wel iets voor sanasoufi
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Pics van je druipende opengesperde gaatje
Ik wil geen banquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, maar die heeft nu een ban. En nu wil ik pics verdomme!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:31 schreef Oerbeer het volgende:
Niemand?Geen studie volgen en ook niet werken, dat soort types!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet voor jou bedoeld Oerbeer, gewoon een verbetering!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik werk lekker vanuit huisquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen studie volgen en ook niet werken, dat soort types!
Niet voor jou bedoeld Oerbeer, gewoon een verbetering!
Zolang je maar werkt maakt het mij niet uit waar je het doet!quote:
Ik zou jou wel eens willen horen als je wat hulp nodig hebtquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:48 schreef SawIt het volgende:
Speciaal onderwijs
Het is gewoon een futiliteit, autisten
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens willen horen als je wat hulp nodig hebt
Het levert zeer zeker wel een bijdrage, op speciaal onderwijs worden we niet alleen opgeleid maar leren we ook omgaan met onze problemen en hoe we kunnen integreren in de maatschappij. Zie het als een inburgeringscursus voor autisten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:48 schreef SawIt het volgende:
Speciaal onderwijs
Het is gewoon een futiliteit, autisten
Oh dan ben ik denk ik in de war met de praktijkschool, jullie belanden dus niet allemaal in een sociale werkplaats?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het levert zeer zeker wel een bijdrage, op speciaal onderwijs worden we niet alleen opgeleid maar leren we ook omgaan met onze problemen en hoe we kunnen integreren in de maatschappij. Zie het als een inburgeringscursus voor autisten.
Nee, zeker niet. Ik doe vwo en hoop later gewoon natuurkundig onderzoek te kunnen doen. vmbo-bb faalt inderdaad hard.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef SawIt het volgende:
[..]
Oh dan ben ik denk ik in de war met de praktijkschool, jullie belanden dus niet allemaal in een sociale werkplaats?
de school is nog niet eens begonnen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:58 schreef Trollscience het volgende:
...en nu ben ik de baas van de school. Alle chickies om mijn vinger jwz
Oh, dan kan je dat futiliteit wel weglaten inderdaadquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ik doe vwo en hoop later gewoon natuurkundig onderzoek te kunnen doen. vmbo-bb faalt inderdaad hard.
Speciaal onderwijs is vandaag begonnen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:57 schreef Superthomas het volgende:
[..]
de school is nog niet eens begonnen.
hoe voel je je nu?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Speciaal onderwijs is vandaag begonnen.
Bij mij op school heeft iedereen een IQ hoger dan 110, ik denk dat ze zich zouden vervelen met zo'n soort baantje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:58 schreef SawIt het volgende:
[..]
Oh,nee dan kan je dat futiliteit wel weglaten inderdaad
Wat een faal van mijn kant weer, ik zag allemaal kerels voor me die eieren in een doosje deden en daarvoor betaalt kregen.
Stuk stront.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:58 schreef Superthomas het volgende:
[..]
HAHA TS ZIT OP SPECIAAL ONDERWIJS
Persoonlijk vind ik 110 niet heel speciaal, maar ik denk ook dat ze zich zouden vervelenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij mij op school heeft iedereen een IQ hoger dan 110, ik denk dat ze zich zouden vervelen met zo'n soort baantje.
Nee, maar ze zijn te slim voor een speciale werkplek. Ik zeg ook niet dat ik op een school voor hoogbegaafde zit, maar dom zijn ze zeer zeker niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:00 schreef SawIt het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik 110 niet heel speciaal, maar ik denk ook dat ze zich zouden vervelen
Ik denk dat je gelijk hebt. Wel jammer, ik wou lachen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:10 schreef ColaBlikje het volgende:
TS heeft geen grap, maar wilt gewoon een goed topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |