Dank voor de comment!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je moet wel een ongeloofelijke jostie zijn om Basic Skills niet te halen.... Als je dat spul vanaf het begin volgt, heb je zeker 4 herkansingen tot einde van het jaar om het te halen+ je kan eventueel zelfs nog een verzoek bij de examencommisie neerleggen, om in augustus (dus op papier leerjaar 1) nog de boel te herkansen.
Je begint met voor elk vak een eerste toets, dan als je zakt, krijg je les, 2e keer een toets. zak je, herkansing, zak je weer, kan je vak vaak nog in een ander blok bij een andere klas meevolgen (wiskunde niet, loop hele jaar door), zak je dan weer, krijg je weer een herkansing). Is gewoon belachelijk hoe vaak je het mag verneuken
Mooi dat ze ons ook op de hoogte houden, pauperbedrijf.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:21 schreef Kvdijk het volgende:
Studystore is ook lekker bezig met de boeken van Java, niemand heeft een boek en ze komen pas eind September binnen volgens Studystore
Ja ik heb ook PDF gevonden van Java, maar dat is weer een 3de druk ipv 4de en schijn weer behoorlijk anders te zijnquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:53 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb alle boeken gewoon via Google
Bevalt verder wel, al ben ik zelf niet echt iemand die graag studeert, werk liever. Het bevalt allemaal dus wel maar sommige dingen zijn wennen, meteen een project e.d.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:52 schreef Kvdijk het volgende:
Ja beetje jammer weer,
Maar hoe bevalt je studie na een week?
behalve je haat na stereotype :p
Soberso faalt HvA aan alle kanten.quote:Op maandag 5 september 2011 11:05 schreef Juicyhil het volgende:
Die administratie bij de HvA faalt ook aan alle kanten hè
Ik verveel me daar kapot johquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:45 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik snap echt geen ene kut van programming principles.
Ruilen?quote:
Jah, het is simpel. Moet ik de tafel van 10 uitrekenquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:08 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ruilen?
Neem aan dat je je verveelt aangezien je het al snap toch?
Dat heb ik toevallg net gedaan, was wel te doen met wat hulp van teamgenoot.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jah, het is simpel. Moet ik de tafel van 10 uitrekenIk heb in het verleden hele boekhoudingen uitgerekend, dan moet ik serieus dit doen?
4 regeltjes zijn dat maar. Als je es een keer hulp nodig hebt met programmeren moet je maar eens pm-en dan kan ik je misschien wat uitleggen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:13 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat heb ik toevallg net gedaan, was wel te doen met wat hulp van teamgenoot.
Maar die graden snap ik echt niet
PM mij die regeltjesquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
4 regeltjes zijn dat maar. Als je es een keer hulp nodig hebt met programmeren moet je maar eens pm-en dan kan ik je misschien wat uitleggen.
4 regels maar? ik heb een heel boekwerkquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
4 regeltjes zijn dat maar. Als je es een keer hulp nodig hebt met programmeren moet je maar eens pm-en dan kan ik je misschien wat uitleggen.
Voor die graden Celcius om te rekenen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:47 schreef LightLuke het volgende:
[..]
4 regels maar? ik heb een heel boekwerk
Nee die had ik ook als:quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voor die graden Celcius om te rekenen?Het is echt niet lastig ofzo hoor.
Iemand die had laatst ook voor die tafel van 10 gewoon 10 while-loopjes neergezet
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | if(welkeopdracht == true) { naarfahrenheit = celsius * 9 / 5 + 32; System.out.println(celsius + " graden Celsius is "+ naarfahrenheit +" graden Fahrenheit"); } else { naarcelsius = (fahrenheit - 32) * 5 / 9; System.out.println(fahrenheit + " graden Fahrenheit is "+ naarcelsius +" graden Celsius"); } |
Oooh dat is prima. Let wel op je naamgeving hè.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:37 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Nee die had ik ook als:
[ code verwijderd ]
Thanks, werkte echter verder niet. Beetje geprobeert aan te passen maar hielp niet echt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:23 schreef Juicyhil het volgende:
Zit op het werk![]()
Zoiets:
double gradenCelcius = 25.0;
double gradenFahrenheit = ((gradenCelcius / 5) *9) - 32;
gradenCelcius = ((gradenCelcius * 5) / 9) + 32;
System.out.println("Graden celcius is ".. " graden Fahrenheit is"..);
Even goed het practicum voor de precieze berekening lezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |