Juliënnesnijder?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:57 schreef Perruche het volgende:
Courgette is echt lekker, maar als pasta vind ik het niet zo'n succes helaas. Wortels lijkt me beter idd, iets meer bite! Vraag: Hoe maak je er "spaghetti" sliertjes van?
Dat was ik 2 weken geledenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
en spinners! Nog een uurtje en dan mag ik weerben benieuwd naar de maandag-instructeur!
Is zo'n ding om groenten in dunne reepjes te snijden. Ik heb het zelf ook niet, dus ik weet niet of het werkt (heb een kleine keuken, dus zo weinig mogelijk meuk).quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef Perruche het volgende:
Juliennesnijder?
Ik heb een mes. Een roze. Maar zo'n snijder, is dat een soort mandoline, maar dan met ribbeltjes?
Vind m wel mooi, veel groentjes!quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:37 schreef Sjaapje het volgende:
Hoi! Nog niet bijgelezen.
Lijstje:
O: appel, sinasappel, peche (verspreid)
L: bruine bol met ham en beetje becel, bak groenten, cola light
T: 2 hele kleine potjes kwark (Petit Gervais ofzo, die waren hier over tijd en de verpleging ging ze in de vuilbak gooien, en ik had wel zin ik kwark)
T: bak groenten, appel
D: heel veel soep, boterhammetjes met geitenkaas, worteltjes, komkommer
T: peche, nootjes
Commentaar graag!
hier kun je wel veel ervaringen lezenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:00 schreef Nallie het volgende:
Even offtopic, gebruikt iemand van jullie een epilator?
De mijne is aan t overlijden en ik ben aan t zoeken naar een nieuwe.
Goede tips?
Thanks! Die wet and dry heb ik ook niet al te goede verhalen over gehoord.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:20 schreef progje het volgende:
[..]
hier kun je wel veel ervaringen lezen
http://www.epilatorshop.nl/
Ik heb zelf deze:
http://www.epilatorshop.n(...)nperfect-hp6578.html
Ben er wel tevreden over.
Daarvoor had ik deze
http://www.epilatorshop.n(...)681-wet-amp-dry.html
En die vond ik echt ruk, maar anderen zijn er weer dolblij mee
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:34 schreef Perruche het volgende:
Als je buik echt zo vervelend is, misschien gewoon gekookte rijst met wat zacht gekookte wortel ofzo?
Naja tis meer t idee aan warm eten wat me niet zo aanstaat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat dan wel?
Ik bedoel ik zeg niet dat het lekker is, maar wel zacht voor je buik
Veel plezier!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
Zķ, push ups en sit ups gedaan! Op naar spinnen!
Nootjes?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:45 schreef Perruche het volgende:
Hmmm dan misschien gewoon lekker een boterham met pindakaas?
Ik heb net 2 vingers pindakaas gegetenen 40 gr snoepjes (yoghurtgums) en een handje chips. Wat kan ik eten zodat ik me aan het eind van een werkdag tijdens het fietsen niet trillerig en shaky voel? Nu neem ik meestal yoghurt met fruit maar dat werkt duidelijk niet.
Een boterham met pindakaas!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:45 schreef Perruche het volgende:
Hmmm dan misschien gewoon lekker een boterham met pindakaas?
Ik heb net 2 vingers pindakaas gegetenen 40 gr snoepjes (yoghurtgums) en een handje chips. Wat kan ik eten zodat ik me aan het eind van een werkdag tijdens het fietsen niet trillerig en shaky voel? Nu neem ik meestal yoghurt met fruit maar dat werkt duidelijk niet.
Ik scheer m'n benen ook zelden. Alleen als ik ga zwemmen. Moet wel eerlijk zeggen dat als ik ze niet zou scheren dan zou je dat eigenlijk nog niet zien, ik heb daar nauwelijks haargroei.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een boterham met pindakaas!
Of iig iets substantieels.![]()
Ben ik samen met V1z0r nu de enige die zn benen niet scheert?
Ik epileerquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Een boterham met pindakaas!
Of iig iets substantieels.![]()
Ben ik samen met V1z0r nu de enige die zn benen niet scheert?
Of epileert.quote:
Waarom scheer je je benen dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik scheer m'n benen ook zelden. Alleen als ik ga zwemmen. Moet wel eerlijk zeggen dat als ik ze niet zou scheren dan zou je dat eigenlijk nog niet zien, ik heb daar nauwelijks haargroei.
Ja, eh gewoonte en als de zon er op een bepaalde manier opstaat zie je anders wel kleine blonde haartjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waarom scheer je je benen dan?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moet wel Henk, anders ben ik Sasquatch!
jaloers! Dat lijkt me echt ideaal.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik scheer m'n benen ook zelden. Alleen als ik ga zwemmen. Moet wel eerlijk zeggen dat als ik ze niet zou scheren dan zou je dat eigenlijk nog niet zien, ik heb daar nauwelijks haargroei.
Dat is wat Atkins zei. Voor zover ik weet wijst wetenschappelijk onderzoek uiteindelijk wat anders uit. Het heeft, wanneer het werkt, niks te maken met andere chemische processen maar puur met kilocalorieën.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is niet slecht. Maar het werkt niet om af te vallen. Lowcarb werkt omdat er iets chemisch verandert: je gaat over op vetverbranding omdat je lijf ergens de glucose vandaan moet halen. Daarom val je af. Je eetlust vermindert ook en daarom val je nog meer af.
Doe je het niet streng dan komt dat proces niet of nauwelijks op gang en kan je het dus net zo goed niet doen. Vooral niet als je van carbs houdt.
Ik doe liever iets 3 weken superstreng, met veel resultaat, dan het half te doen, want dan heb je wel de lasten, maar niet de lusten.
GB had het wel goed begrepen. (Op dat pepermuntje na.) en die viel 6 kilo af in 2 of 3 weken.
Gisteren nog gedaan. Ik gebruik de Philip satinperfect. Werkt prima.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:00 schreef Nallie het volgende:
Even offtopic, gebruikt iemand van jullie een epilator?
De mijne is aan t overlijden en ik ben aan t zoeken naar een nieuwe.
Goede tips?
Jaloers!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:12 schreef progje het volgende:
[..]
jaloers! Dat lijkt me echt ideaal.
En omdat je door het schrappen van een hele berg energierijke producten (alle frisdranken, suikers, broodjes, bagels, croissants, muffins, koekjes, taartjes, pasta, rijst, aardappelen, patat, chips, snoep etc etc) domweg dus idd minder kcal binnen krijgt. Minder honger, minder energie inname = gewichtsverlies.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:28 schreef sigme het volgende:
Dat is wat Atkins zei. Voor zover ik weet wijst wetenschappelijk onderzoek uiteindelijk wat anders uit. Het heeft, wanneer het werkt, niks te maken met andere chemische processen maar puur met kilocalorieën.
Atkins werkt omdat het eetlustremmend werkt.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Trutquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb onder mijn oksels ook minimale haargroei van enkele blonde haartjes per maand
en je billen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Trut![]()
Ik hoef nog net niet mijn rug te trimmen
Dat eetlustremmende is door een chemisch proces! Dat is ook wel logisch, omdat je geen koolhydraten meer krijgt aangeleverd en normaal gesproken wordt de glucose die je nodig hebt daaruit gehaald.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is wat Atkins zei. Voor zover ik weet wijst wetenschappelijk onderzoek uiteindelijk wat anders uit. Het heeft, wanneer het werkt, niks te maken met andere chemische processen maar puur met kilocalorieën.
Atkins werkt omdat het eetlustremmend werkt.
Only the buttcrackquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en je billen?
* Isabeau rent snel al giechelend weg
Heus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |